Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13401 til 13420 af 109300
-
SSO ikke bestået
Forumindlæghvis man er uheldig og får et -3 til sin SSO kan man så stadig bestå en studentereksamen?? -
Hjælp!
ForumindlægNogen herinde som har en af opgaver fra dansk A studentereksamen 11. august 2017 - med netadgang? -
Afslutter gym
ForumindlægHvor meget for skolen for hver enkelt elev som har fuldfort sin studentereksamen/ afsluttet gymnasiet ? -
Dansk stil - bedømme den?
ForumindlægHej alle er der nogen der vil bedømme min dansk studentereksamens stil? mvh Katja -
bonus
ForumindlægKan man gang sit eksamensgennemsnit med 1,08 hvis man har taget sin studentereksamen på hf enkeltfag. -
Stofmængde beregning: masse
ForumindlægHej jeg sidder med en kemi opgave jeg er i tvivl om jeg har lavet rigtigt. Den lyder: "Stoffet diboran, har været afprøvet som et muligt raketbrændstof. stoffet forbrænder ved at reagere med dioxygen efter følgende reaktionsskema: B2H6 + 3O2 -> 2HBO2 + 2H2O. a) Beregn massen af den... -
Vektorfunktioner
ForumindlægHey derude Kan ikke finde ud af denne opgave i vektorfunktioner. Er kommet frem til at C(5,7) og r=5 Men kan ikke løse opgave b... Håber i kan hjælpe. -
Gymnasiet - spørgsmål
ForumindlægHeeey skal starte i gymnasiet på mandag. Jeg har valgt linjen samfundsfag B, engelsk A, psykologi C Men jeg overvejer kraftigt at skifte studieretning allerede nu til biotek A, matematik A, fysik B, fordi jeg gerne vil være dyrlæge når jeg bliver ældre. er bare sygt bange for at jeg ikke ... -
En der kan hjælpe.
ForumindlægJeg skal bruge et GSK hold i sommerferien til Engelsk C --> B Niels Brock har det ikke mere, en der ved hvor det kan findes? Håber en kan hjælpe mig. Tak -
identifikation af stoffer
ForumindlægVed stegning af fedtholdige madvarer ved for høj temp. dannes et stærkt tårefremkaldende stof (stof A). En vandig opløsning af A oxideres let af Tollens reagenst. Ved oxidation omdannes A til en carboxylsyre. a) Forklar, hvad der her af sluttes om stoffet A Jeg formoder at det er et aldehyd. Da d... -
Adgangskrav(Religionsvidenskab - KU)
ForumindlægSpecifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, yderligere et fremmedsprog (begyndersprog A / fortsættersprog B) samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Alle fag skal være beståede Vil det være godt nok, hvis jeg har haft samfundsfag på B-niveau og har taget kulturpakken(relig... -
Er det lovligt?
ForumindlægHej jeg er igang med 2.år HF, og ville spørge om, man stadig har en fuld HF, hvis man ikke tager en fagpakke. Jeg har senere på året valgt den forkerte fagpakke, som ikke kan bidrage til, hvad jeg vil vælge efterfølgende. Altså jeg går på gymnasiet, og vil kun op i de obligatoriske fag, som er ... -
HHX, HTX eller STX?
ForumindlægHej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge efter 9.klasse så jeg tænkte om i kunne hjælpe mig. Jeg vil gerne være noget med Business eller Marketing/Management Noget i den stil.. Hvilke af disse(HHX,HTX ELLER STX) kan jeg vælge hvis jeg vil studere noget med Business osv.. Kan man også tage STX? Hvilk... -
Salg af bøger HA 1. semester
ForumindlægHej alle, Jeg har nedenstående bøger til salg, som skal bruges på Bachelor Economics (HA) 1. Semester eftersom jeg af personlige årsager droppede ud. Bøgerne er købt d. 31-08-12 og kvitteringen haves stadigvæk. Der er i en eller to bøger overstreget med en overstregningstuds, men det holdt... -
Tæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen
ForumindlægTæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen i 3.g? -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
Parameter vs variabel
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan beskrive hvad vi mener med paramter og variabel? Hvis jeg fremstiller en matematisk model der beskriver et eller andet og præsentere variabler og parametre. Hvordan skelner mellem disse? Også: Hvad er en parametrisk-model og hvad er non-parametrisk model? -
Kan jeg tage et ekstra valgfag?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg går i 1.g på HTX på en studieretning med Kom/IT A, Samfundsfag B og Psykologi C, og jeg elsker det. Jeg vil rigtig gerne have både matematik og engelsk på A-niveau, fordi jeg elsker begge fag og det er derudover to meget brugbare fag, men på min studieretning har vi desvæ... -
Distanceformlen
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for, som jeg er gået i stå med.. Så vidt jeg har læst mig frem til skal jeg anvende distanceformlen, men vi har dog ikke lært om den i timerne. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven (opgave b)
