Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13401 til 13420 af 22496
-
Integralregning: hvilken regel skal jeg bruge til 1/x^2?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg står med en opgave, hvor jeg skal finde ud af, om det ubestemte integral til Jeg kigger i min formelsamling, og har også tjekket mine noter, og jeg undrer mig over, hvilken regel jeg skal bruge til ?. Tak for hjælpen på forhånd. Mvh Jonas -
Ariane Grundies Zeitverschwendung
ForumindlægHej Alle Nogen der har læst Zeitverschwendung af Ariane Grundies og som har nogen gode noter til teksten Skal nemlig op til eksame imorgen , har først trukket teksten idag og derfor ville det være kanon med noget hjælp om omkring teksten -
Tidsånd i England under 1. vk
ForumindlægHej alle, Er der nogle der har noter el. lign. omkring tidsånden i England ved beg. af 1. verdenskrig og krigens udvikling? Alt kan bruges, også nogle hurtige, få stikord. - i faget engelsk! -
Ned til hundene
ForumindlægHej Er der nogle her der har arbejdet med Ned til hundene af Helle Helle? Kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg skal aflevere min analyse imorgen og jeg plejer altid at være virkelig godt forberedt. Så alt kan bruges. Noter osv. Håber der er nogen som kan hjælpe ;) -
Spektroskopi
ForumindlægEr der nogen, som har nogle gode noter eller en opgave om de 4 typer spektroskopi-metoder? Det er IR, H-NMR, C-NMR og MS. Og især spin-spin-koblinger i forbindelse med H-NMR! -
Tysk eksamen.
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i mundtlig tysk i morgen, og ville høre om nogen af jer evt. havde noter eller lign. til teksten "I love you, wie klingt denn das?" af Doris Dörrie? :-) -
Tips til argumentative essay
ForumindlægHej SP Jeg er igang med at skrive et argumentative essay og håber I har nogle tips og vigtige noter man skal bruge for at få de gode karakter i engelsk skriftlig. Håber I kan hjælpe da jeg vil sætte stor pris på det. På forhånd tak! -
Prøveform B - Historie
ForumindlægHej jeg skal op i Historie her på mandag, og jeg vil gerne forbedrede mig bedst muligt. Jeg har mange lange sider med noter og dem prøver jeg ellers bare at terpe igennem, men er der andet der er smart at gøre? -
En konstant funktion f(x)=k
ForumindlægHej jeg skal udlede differentialkvotienten for følgende funktion f(x) = k Jeg skal gøre det meget nøje og præcist - ved hjælp af tre-trins reglen.. men mine noter er ikke helt gode Håber i kan hjælpe -
Tysk ordstilling?
ForumindlægHej allesammen, jeg ville lige spørge om hvordan er tysk ordstillinng, jeg har helt glemt det,da det var et par år siden jeg havde haft det. Kan i måske forklare mig det, så jeg kan notere det for at ikke glemme det igen. -
Energiændring ved smeltning
ForumindlægHej allesammen. Jeg læser op til fysik eksamen, og her skal jeg skrive noter om energi. Jeg skal komme ind på energiændring ved smeltning, og jeg er tvivl om hvordan jeg skriver om det. Er det fusions- eller fissionsprocesser? Er det et bestemt kernekraftværk? Hvis man ved noget, må man meget... -
Generel formen for den n'te partialtone
ForumindlægHej! Jeg har i mine noter fra fysik om bølger en generel formel for bølgelængden af den n'te partialtone den ser ud på følgende måde λn= 2/n * L Men hvordan har man udledt denne formel? Håber på forklaring, da jeg skal op i mundtlig fysik På forhånd tak! -
Trekantsberegninger
ForumindlægNogen der sidder inde med gamle noter til nedenstående?: Endvidere skal du give et bevis for formel til beregning af areal i vilkårlige trekanter og bevis for sinusrelationerne, samt omtale trekantstilfældene for vilkårlige trekanter. -
Biologi eksamen imorgen :'( kl .08:00
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal til Biologi B eksamen.. Er der nogen der har noter om "Type 1 -diabetes og insulin"? Need help.. eller figur der er forklaret.. DET HASTER LIDT. JEG SKAL FORKLARE SÅ MANGE FIGUR SOM MULIGT.. er der nogen der har masser figur som er beskrivet eller forklare... -
Forklar sammenhængen mellem f(x)=e^x og f(x)ln(x)
ForumindlægHej jeg sidder og kæmper med et spørgsmål til eksamen. skal Forklar sammenhængen mellem f(x)=e^x og f(x)ln(x), og har ledt over alt i bøgerne og noter intet held. en der kan hjælpe? -
Hjemmesider
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik eksamen på tirsdag og jeg tænkte om der var nogen der havde en hjemmeside eller to, hvor der lå nogen rigtig fede fysik noter(omrkring emnerne og hvordan man kunne lave et forsøg) som jeg eventuelt kunne bruge til tirsdag. Det ville være fedt, hvis jeg kunne f... -
el-energi disposition
Forumindlæghejsa er der ikk lige nogen der kan smide el-energi disposition og gerne gode noter... har ikk flere point tilbage så jeg kan ik købe det fra studienettet.. send den gerne som besked -
Es ist 15 uhr - Christa Moog
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen, og er igang med min 24 timers eksamen. Jeg har trukket teksten Es ist 15 uhr. Er der en venlig sjæl som har gode noter til teksten? Eller en som selv har været oppe til eksamen i teksten. -
Hjælp
ForumindlægHej jeg mangler nogle noter til de to mariaviser "en rose er udsprunget" og "Jeg så en rose skyde" Håber i kan hjælpe det hører under reformationen. Mange søde hilsner Mie -
Embryologi!!!
ForumindlægEr der nogen der skulle sidde inde med nogle gode hjælpsomme sider til forståelse af hjertets og karsystemets embryologi? Evt. nogen der har nogle noter ! Please hjælp - skal til eksamen tirsdag og er helt tabt hvad angår embryologien Vh. Ditte og på forhånd tak ;)
