Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13421 til 13440 af 19198
-
En lille oversættelse
ForumindlægGodaften derude :-) Er der en eller flere, som lige vil prøve at læse min oversættelse igennem og sige, hvis I finder fejl? Der er to steder, hvor jeg mangler en sætning, da jeg ikke helt er sikker på løsningen af oversættelsen. Hvis I gider må I meget gerne hjælpe :-) Opgaven er vedhæftet. -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med denne opgave som er vedhæftet -
rettelse
ForumindlægDie Geschichte handeln um eine Mädchen VED NAVN Eva. Sie ist 15 Jähre alt. Sie fühlte sich viele einsam, dich und nicht beliebt. Sie liebt Essen und speiste mehr als sie gebrauchen. Sie spricht nicht mit viele Mensch als Michel und Franziska, FOR HUN ER BANGE FOR AT BLIVE MOBBET. -
Privat undervisning i engelsk
ForumindlægHejsa Er der nogen som en kender hjemmeside.. For privat undervisning i engelsk.. -
2.g opgave
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder her og spekulerer over hvad jeg skal skrive om i min 2.g opgave. Jeg har dog valgt at skrive om et emne indenfor historie. Men ved ikke rigtigt.. Måske noget om slaver i USA, da vi har haft rimlig meget om det i historie. Vi skal kun skrive (max) 5 sider, så det er lidt.. Mås... -
Lektiehjælp - bare hvordan?
ForumindlægJeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i mit område (Køge), men hvordan kan man bedst annoncere for det? Nogen gode idéer? Tak på forhånd Joachim -
2. verdenskrig
ForumindlægHvilket forhold havde Tyskland med Frankrig omkring 1930 ? Kan ikke rigtig finde det på nettet. -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder med et par opgaver jeg ikke kan finde ud af, og jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaverne virker måske simple, men jeg har ikke helt forstået den del med mængdeberegninger tilstrækkeligt ... Opgave 1: - 1 mol vand - 1 mol luft - 1 mol sa... -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Jeg har haft appen i 3 år. Hjælp
ForumindlægJeg har haft appen i 3 år. Jeg er i tvivl om det hedder: Ich habe die App für drei Jahre gehabt. Eller om det er forkert? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
Rettelse af tre øvelser.
ForumindlægHar du børn? Hast du Kindern? Jeg har en datter. Ich habe eine Tochter. Vi har to børn. Wir haben zwei Kindern. Har I penge? Habt ihr Geld? Har du penge? Hast du Geld? Hvor har han pengene? Wo hat er all das Geld? Vi har et hus. Wir haben ein Haus. Har han tid? Hat er Zeit? Nej, han har a... -
Malerier fra romantikken
ForumindlægJeg leder efter nogle af mest kendte malerier fra den romantiske periode. Jeg skal bruge dem til at flette dem ind i min opgave, der netop handler om den romantiske litteratur, og til dels også det moderne gennembrud. Så hvis der er nogen der kender nogle kanoniserede malerier fra en af disse per... -
referencer for disperse red 1
ForumindlægKender nogen et godt opslagsværk, hvor man kan finde (næsten alt) om de optiske egenskaber for disperse red 1. Jeg laver et projekt hvor jeg skal finde hyperpolariserbarheden (vektordelen af den) for DR1, og jeg mangler i den grad kendte måleværdier at referere til. Det skal bare være det bedste... -
gymnasiet
Forumindlægheeeij. jeg skal snart i gymnasiet, men jeg er lidt i tvivl om man kommer i en klasse, hvor alle har den samme retning? -
Made eller make?
ForumindlægHedder det... 1) But it still didn’t make any sense for Janie eller 2) But it still didn't made any sense for Janie -
Hvor mange kilder/fodnoter?
ForumindlægHej Er ved at skrive en historieopgave (har pt 20 sider inkl. indholdsfortegnelse, forside mv.), og mangler efterhånden kun at læse den igennem og rette den til. Problemet er, at de eksempler på opgaver, jeg har læst, har haft 40-50 fodnoter med kildeangivelser, hvor jeg kun har 25. Jeg er derf... -
Hvad er stærke verber?
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde de stærke verber i en tekst. I min bog står der at de stærke verber er udenadslære og at man kan finde dem ved at slå ordene op i retskrivningsordbogen og se om der står uregelmæssige verber, som er synonym for stærke verber. Er der dog ikke en anden måde man gram... -
Kort stil
ForumindlægEr der nogen som lige vil tage et kik på denne stil? Das finde ich gut Was ich gut finde, weiß ich nicht. Ich fragte meine Mutter darum und sie antwortete mich: ”Das muss doch radeln sein! Du absetzt 20-25 Stunden pro Woche. Dann kann es nicht anderes sein!” Aber ich finde nicht den Radsport so...
