Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 13461 til 13480 af 18958
-
Job i udlandet
ForumindlægHej.. Om et år, når jeg har afsluttet 3.g. vil jeg gerne have et job i udlandet. Jeg tænker lidt på Frankrig eller Spanien, men er åben for stort set alt.. :) Nogle der har erfaring med det? Kender nogle sider hvor jeg kan finde noget information? Om sted at bo, job osv? Håber.. :) -
Hjælp til basal oversættelse
ForumindlægHej gutter! På normalvis ville jeg ikke spørge, men jeg sidder og skriver opgave om den Amerikanske våbenlov, herunder også den 2. Amendment. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal oversætte den til dansk, eller lade den være på engelsk? Og i så fald, hvordan filan skal jeg helt præcist overrsætte... -
BETYDNING!! vigtigt
Forumindlæghvad betyder dette: sieg skål! sieg skål! sieg skål! -
Hjælp til relative pronominer!
ForumindlægJeg roder lidt med nogle sætninger med relative pronominer. Det ville være fantastisk, hvis nogle kigger på dem, så jeg ved om det er helt ved siden af. Sætningerne er vedhæftet i et word-dokument På forhånd tak for hjælpen! :) -
ß - hvordan?
Forumindlæghej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et scharfes s (ss)? før har jeg altid brugt (Alt+225) men det virker ikke med tastaturet på en bærbar, da der jo ikke er de der tal ved siden, som man skal bruge. nogen der kan hjælpe mig? Rudim -
henførende stedord!
Forumindlægheej nogle der vil kigge på de 4 sætninger med henførende stedord? Die Kinder, deren mit der spielen wollen, sind im Garten. Ich habe einen Wagen, ... immer kaputt ist. Der Mann, ... ish gestern besuchte, ist krank geworden. Wo ist der Tisch, den du gekauft hast? har prøvet at lave to af dem, men... -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
SØGER ENGELSK UNDERVISNING
ForumindlægHej er 1.g elev og søger engelsk hjælp til mine lektier.. Bor i kbh området, self mod betaling. Nogen særlige interesseret? -
HJÆLP SØGES!!!!??
ForumindlægSuper fedt hvsi én fantastisk sød person gad at rette denne tekst for evt. fejl. skal ikke afleveres, men det er bare af ren nysgerrighed.. Greta Gallandy – Keine Angst? Ich habe dieses Deutsches Buch gelesen. Es heisst "Keine Angst?", und es ist schreibt von die Deutsches Autorin... -
Internationale linjer på gymnasiet (STX)?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om der er internationale linjer på gymnasiet (STX)? Jeg går på en international linje her i 8. klasse, og jeg vil gerne forsætte på gymnasiet med en international undervisning. IB lyder ikke som noget jeg har lyst til, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kunne... -
Hjælp til Vergangenheitsbewältigung og Weg zur Arbeit
ForumindlægHvad er Vergangenheit overordnet? Og er der nogle som har en analyse af "Weg zur Arbeit" som er en sang/et digt? HJÆLP skal nemlig skrive om sangen, men har ikke forstået den helt -
Franske skrifttegn?
ForumindlægSalut! Den oversigt over franske skrifttegn, som kan findes her i Lektiewiki, passer på en prik til den liste, jeg selv har. Desværre er der ikke et eneste af dem, der virker på min computer. Hvem kan hjælpe? -
hjælp til grammatik og fejl til en lille tekst.
ForumindlægIch lese mit Interesse ihren Brief über Sie leben als Teenager in den 60ern. Ich scheine, es gibt einen grossen Unterschied zwischen dein Leben als Teenager in den 60ern und mein Teenager-Leben in das neue Jahrhundert. Der Unterschied ist eigentlich ziemlich gross. Aber bevor, ich über mein Leben... -
rettelse af en lille tekst for fejl og grammatik.
ForumindlægNun möchte ich ihnen von meinem Teenager leben in den neue Jahrhundert erzählen. Ich bin ein gewöhnlicher junger Mann im Alter von 18. Ich gehe in eine Grundschule. Schuler in unserer Zeit ist offensichtlich gemischt Jungen und Mädchen. An meiner Schule, ich scheine nicht besonders Lehrer streng ... -
Efter Hitlers magtovertagelse i 1933
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at besvare de her spørgsmål? Lige efter magtovertagelsen i 1933 forsøgte nazisterne at bekæmpe jøderne ved en aktion. >hvad gik aktionen ud på? >hvorfor blev aktionen afblæst? >hvilke andre midler tog nazisterne herefter i brug for at fordrive jøderne... -
hjælp med forståelse??
ForumindlægSvend Møller Kristensen: Danmarks frihedssang - En vinter lang og mørk og hård (1945) En vinter lang og mørk og hård på fem forbandede år har knuget landet i sin favn med kulde og sult og savn, og der gik slid på skoven, skår på skår og der gik råddenskab i svage træer. Gå til modstand, alle da... -
oversæt: "Die Lieder des Jungen Morten."
Forumindlægoversæt: "Die Lieder des Jungen Morten." tak :) -
Endelsen –ne (adjektiver)
ForumindlægHej Hvornår er der endelsen -ne i adejktiver. -
Rote Armee Fraktion - artikler?!
ForumindlægHJÆLP... vi er en gruppe som er ved at lave en AT opgave om terror, og vi har om RAF og medierne.. MEN det er UMULIGT at finde artikler skrevet om RAF fra dengang.. omkr. 1970'erne ... VI ER PÅ RØVEN... -
Oversættelse og vendinger
ForumindlægHey jeg har skrevet om min hverdag i en tyskstil (del opgave) og jeg har brugt nogle vendinger og ord, som jeg aldrig har brugt før, derfor vil jeg meget gerne have den rettet. 4) Einen typischen Tag in Meinem Leben: Am morgen ich vom bett gestanden, ich gehe in Bad und nachher esse Frühstuck. Om...
