Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13481 til 13500 af 45492
-
Kender du en god novelle fra det moderne gennembrud
ForumindlægJeg skal bruge en noveller, eller en anden form for teks, der belyser at samfundet var klassedelt mellem 1850-1914. Novellen må meget gerne være fra de riges synsvinkel. Har du et bud på en tekst, så skriv gerne :). -
GLOBALISERING ?
ForumindlægHeey, jeg har AT- Forløb og har virkeligt svært ved at komme med en problemformulering, som både indeholder noget samfunds og engelsk. KAAAN I HJÆÆLPE MIG ? :D Det vil være en stor hjælp. Det ikke for sent jeg vil meget gerne se hvad i har at byde på om der så er flere som har kommet med nogen... -
Mat +IT eller Programering eller Dansk
ForumindlægHej :) Jeg sidder og skal vælge emne til studieretningsprojekt. Min studieretning giver mig ikke ret mange forskellige valg muligheder inden for hvilke fag jeg vil arbejde i, mine valg er som følgende: Matematik og Infomations Teknologi Matematik og Programering Matematik og Dansk Der er bare lig... -
Opgave der fylder for meget?
ForumindlægHar lige færdigskrevet min aflevering, men den fylder 6 sider. Er det for meget? :-S -
nogle gode ideer?
ForumindlægGod morgen Alle sammen Jeg skal til at have besluttet mig for hvad jeg vil skrive i min studieretningsprojekt på gymnasiet, men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive om, Min studieretning er: Kemi A, biologi A, Mat B og selvf. Historie A, Dansk A Er der nogen der har nogle gode ideer? -
SRP - Valg af emne med spansk og eng som fag
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP her i december. Har valgt fagene; spansk og engelsk. Har så derfor brug for hjælp til emne, som så mange andre. Har bare ikke kunnet et finde emne, hvor fagene spansk og engelsk indgår. Har i nogle idéer, udover mexicanske indvandere i USA og grænseproblemerne? -
Eksamenssættet august 2009 Dansk STX A
ForumindlægHej, Er der nogen der har skrevet en stil fra det eksamensæt hvor man kunne vælge imellem: Lykke-Per, Nattestemninger, Dansk sprogpolitik, og Virkelighed og subjektet Hvis i har, vil jeg hører om i gad at sende det til mig? Hvis i skriver herinde at i godt kan sende det til mig, sender jeg min ... -
Noveller om identitet
ForumindlægHej allesammen. Jeg har idag trukket identitet - miljøvirkninger og opvækstbetingelser), som jeg skal op i til eksamen, og kan ikke finde en novelle el. noget som handler om identitet ? har i nogle forslag ? :) vh -
der eller den
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvornår man bruger "den" i stedet for "der". Gerne med nogle brugbare eksempler. På forhånd tak -
DHO forsvarelse??
ForumindlægHej folkens Jeg står i den situation at jeg på mandag skal forsvare min dansk historie opgave, men jeg er virkelig på bar bund, jeg skal snakke i 5 min, have min problemformulering med, metodiske overvejelser valg og fravalg, dansk metode, historie metode og min konklusion. Det eneste jeg ikke f... -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHej, jeg sidder i et problem da jeg ingen ide har om hvordan jeg skal starte den her opgave. Er der nogle der har nogle eksempler der kunne hjælpe mig igang? -
Hjælp
ForumindlægHvad betyder: "..at der ikke var flere veste, end hun selv kunne overkomme."? og hvad er en anarkist og en syndikalist? K. -
Eksamen - debatindlæg, hjælp!!
ForumindlægJeg skal oppe til danskeksamen og jeg har om debatindlæg. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare at det er et debatindlæg. Håber i vil hjælpe, ellers tak på forhånd! -
Dansk Skriftlig Fremstilling 8 klasse. Hjælp Tak!
ForumindlægHej, Jeg går i 8. Klasse, og om 5 dage eller noget skal jeg op i Dansk Skriftlig Fremstilling. Og desværre, aner jeg ikke hvad det er. Skal man skrive en histore eller novelle eller hvad? Har i nogen idéer, til hvad jeg kan øve mig på? Alt information er godt, jeg er nemlig ret blank. (: Tak :D -
rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlægjeg har oprettet samme spørgsmål 2 gange for har fået af vide at nogle ikke kunne komme ind på mit andet indlæg hej alle sammen jeg skal til engelsk mundtlig afgangsprøve mandag og vil meget gerne få min fremlæggelse rettet, da jeg har planlagt at øve i morgen :) ... men her er så min fremlæggels... -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
synopsis
ForumindlægIndeholder en synopsis i samf det samme som i AT? Skal man have nogle problemstillinger, hvorefter man giver en delkonklusion på dem? -
mundtlig eksamen dansk
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal op i mundtlig dansk (stx) på fredag, og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd? Hvordan foregår det, hvad skal jeg forberede mig på/til, hvordan gik det for jer osv. Jeg er rimelig nervøs for den eksamen eftersom jeg har hørt at den skulle være en af de ... -
biologi
Forumindlæghey jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Så jeg skal finde på nogle problemstillinger/undringsspørgsmål indenfor emnet diabetes og carbohydrater, men jeg har simpelthen ingen ideer til hvilke undringsspørgsmål man kunne stille. Har i nogle gode ideer? -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægNOgle der forstår budskabet? please hjjælpp!!!! Ey, ey homie, tjek ud det her øh, cool hvis du kunne gi mig 5 svin, siger tak for sangen der. respekt og alt det men øhh, men øh lad vær med at behandle mig som en fucking øh stjerne, eller en kendt som om det var en kvalitet i s...
