Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 13501 til 13520 af 33697
-
Kan jeg tage et ekstra valgfag?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg går i 1.g på HTX på en studieretning med Kom/IT A, Samfundsfag B og Psykologi C, og jeg elsker det. Jeg vil rigtig gerne have både matematik og engelsk på A-niveau, fordi jeg elsker begge fag og det er derudover to meget brugbare fag, men på min studieretning har vi desvæ... -
Kan jeg det?
ForumindlægJeg går i 7. klasse og er fantastisk til matematik. I timerne arbejder jeg med at gennemføre pensummet for A-niveau på gymnasiet, men jeg er snart færdig med det. Jeg er virkelig træt af mine matematiktimer, jeg skal vælge mellem at arbejde selv, som udfordrer mig, men det er ret ensomt, eller ... -
Stx eller hhx?
ForumindlægHej Jeg går i 10. klasse, og har valgt at starte på hhx næste år. Jeg har dog altid tænkt, at jeg gerne ville på stx, men jeg skiftede mening i sidste øjeblik. Derfor er jeg virkelig blevet i tvivl om det er det rette valg. Jeg havde aldrig før sat mig ind i, hvad hhx var, og derfor havde jeg al... -
HA(almen), HA(jur), eller?
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge videregående uddannelse. Jeg kommer fra en STX med matematik og samfundsfag på A-niveau. Jeg ved, hvilken retning jeg gerne vil gå i, men mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt. Jeg håber, at I måske kan hjælpe mig på vejen til at finde ud af dette. Jeg har altid haft... -
3 års noter sælges
ForumindlægJeg har en mappe med kompakte noter til matematik A-niveau, med henvisninger til Grundbogen, Højniveau matematik 1 og Højniveau matematik 2. Sælges for 300,- -
:)
Forumindlægnogle der har lavet sso i matematik som jeg gerne må se? vil ikke skrive af eller noget.. vil bare se det da det er anderledes i matematik.. har selv om fibonacci men det er ligegyldigt hvad emnet er.. bare det er en matematik-sso.. det kunne være dejligt.. :) -
Gennemsnit og adgang
ForumindlægHvis man nu har dumpet matematik A, og vil ind på en uddannelse hvor matematik B er et krav og alle fag bestået også er et. Vil de så se karakteren for matematik B eller er mat A dumpet også lig mat B dumpet? -
Omfurmulering
ForumindlægHejsa, er lige igang med en srp og jeg har fået srevet noget rigtig 'kluder' her. 1) Kan i hjælpe mig med at omformulere det lidt og korte den. Evt dele den i to. Jeg har selv set mig helt lost i den dumme sætning! "Men tænker de mon egentligt over, hvor megen skade og fare de udsætt... -
Hvordan skriver I noter?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g, og ville gerne høre hvordan I tager noter i matematik timerne ? Jeg synes det er svært både at lytte og skrive det læreren skriver på tavlen. - kom endelig med jeres gode tips og råd :D TAK -
Lavt gennemsnit og vil gerne på Uni og læse Ingeniør
ForumindlægHej jeg vil gerne læse til ingeniør i 2015. Jeg har kæmpet med at bestå de specifikke adgangskrav og burde være kvalificeret i den vinkel. Men nu har de lavet nye regler igen til det studie jeg vil læse hvor fra 2015 optagelse vil være adgangsbegrænsning hvor der bliver kigget på gennemsnittet. M... -
Enhedscirklen
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med det her matematik til en skriftlig opgave? På forhånd tak. -
Eksamenssæt december 2014
ForumindlægHej. Er der tilfældigvis en, der har en opgavesæt fra matematik, december 2014 liggende? Tak på forhånd -
FÆRDIG! Nogen der har tid til kigge på det? SRP
ForumindlægHej er færdig med SRP, er der nogen har til til at kigge på den? Altså matematikken. -
skriftligesæt 2014
Forumindlægnogen der har et opgavesæt af matematik c skriftlige 2014 -
10.klasse problem regning fra sidste år.
ForumindlægER der nogen som ved hvad 10.klasser kom op i Matematik problem regning -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med en hurtig matematik opgave? -
Lektiehjælpe til niveau C
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med matematik? Det skal forgå omkring Ishøj. -
KVOTE 2 AALBORG/ AARHUS
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Hvis mine karakter i matematik lyder således: Årskarakter matematik A: Skriftlig: 7 Mundtlig: 12 Eksamenskarakter matematik A: Skriftlig: 12 Hvad vil min kvote 2 karakter være i blot matematik? -
haster
Forumindlæger der nogen der har lavet opgavesættet fra december 2008 i matematik A -
parabel.....
Forumindlæghejsa er der nogen der gider at hjælpe mig med matematik.........
