Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13581 til 13600 af 176853
-
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE !!!
ForumindlægHey Studieportalen Jeg forstår simpelthen ikke denne her opgave.. Jeg ved ikke om I har mod på at hjælpe mig? :/ Det vil betyde meget, hvis I gad og hjalp mig <3 -
Opgave 10.6 iø A
ForumindlægNogle der har opgaverne til opgave 10.6 ? eller opgave 11.9? -
Kapacitans A niveau
ForumindlægHej Jeg kan ikke få løst den sidste opgave i det vedhæftede dokument. Er der nogen som kan hjælpe? -
Gennemlæsning af spansk A stil
ForumindlægHej, er der en meget venlig sjæl, der vil læse min spanske stil igennem? Hvis det ikke er for meget at forlange, så vil jeg gerne have en forklaring på de evt. rettelser. Det er fra et eksamenshæft, så der er en kort oversættelse og en fristil på 250 ord. Skriv hvis du vil hjælpe mig, så sen... -
Analysebureauet Advice A/S
ForumindlægAnalysér data (findes i tilhørende datafil), men henblik på at lave en fyldestgørende sammenligningen til analysebureauet. venligst hjælp hurtigt!!!! -
Bestem a og c. Ud fra graften
ForumindlægNogle som kan fortælle mig. Hvordan jeg kommer videre med min opgave. Har ingen ideer På forhånd tak :) -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
Free writing a demonstration
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om at jeg går inde i byen og ser en masse demonstrere for noget, men har ingen idéer om hvad de kunne demonstrere for? Tak på forhånd. -
GÆLDER ÅRSKARAKTEREN HVIS EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg går på STX (1.g) og har afsluttet musik på c-niveau, som jeg skal til eksamen i her til sommer. Gælder årskarakteren jeg fik så eller slettes den så bare og erstattes af den karakter jeg får i min eksamen? -
Generelt om historie eksamen
ForumindlægJeg sidder her og er ved at læse til min sidste eksamen i 3.g som er historie. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til, hvad en historie eksamen egentlig går ud på, hvad jeg skal når jeg forbereder mig og hvad jeg skal til selve eksamenen. Håber der er nogle der er eksperter i historie eksamener :) -
Smeltning og fordampning eksamen
ForumindlægJeg skal op i eksamen hvor "Jeg skal redegøre for de energiomsætninger, der sker, når et stof smelter eller fordamper". Jeg har fået nogle stikord: "Specifik varmekapacitet, størkning, fortætning". Hvad ville i synes var en god måde at lave den eksamen på? Hvad er vigtigt at ... -
Engelsk mundtlig eksamen (HF)
ForumindlægHejsa, er der nogen, der har et eksmepel på en mundtlig eksamen. Jeg har forsøgt at lede, men kan intet finde. Jeg ved, amn kan finde en hel masse eksempler til den skf. eksamen, men ingen til den mundtlige. -
Finde a,b,c i andengradsligning ?
ForumindlægHej derude :-) Tak for jeres altid fantastiske hjælp! Jeg er løbet på problemer ! Hvordan finder jeg a, b og c i denne andengradsligning : 3x^2-2=2x^2+6x-7 På forhånd tak ! Charlotte -
bestem tallene a og b
ForumindlægEn funktion f er af typen f(x)=b*x^a , og der gælder, f(2) =4 og f (4) =64 Bestem tallene a og b. jeg skulle kunne løse den uden hjælpemidler men ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det -
SRP - CULT A/S
ForumindlægHej! Har et spørgsmål - Når der i min problemformulering står: ".. Redegøre for konkurrencesituationen for CULT A/S på det danske markedet for energidrikke" - Betyder det så, at jeg skal lave en Porters five forces? Eller, skal jeg bar redegøre for, om de er på blue ocean eller red ocea... -
Bestemme a og b, differentialregning
Forumindlæghttp://pluscbstx.systime.dk/index.php?id=1750 Jeg er i tvivl om opgave 40, hvor man skal bestemme a og b vha. differentialregning. f(x)=(-x3+2x+3x-3)/(x2+2) f'(x)=(-3x2+4x+3)/(2x) f'(x)=-2 Differentiere jeg overhovedet rigtig og hvordan finder jeg a og b? Tusind tak. -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJa som overskriften siger, er matematik på A-niveau svært? Starter på stx her efter ferien og skal have matematik på A-niveau, da det kræver matematik, dansk på A-niveau og biotek på B-niveau for at komme ind på det biologiske institut (hvilket er hvad jeg vil efter gymnasiet). Har altid været e... -
A'(x)....
ForumindlægHej . Jeg sidder med en opgave det lyder følgende. En rende med lodrette sider fremstilles af en rektangulær blikplade ved at bukke pladen langs de stiplede linjer, således at tværsnittet ABCD (se figur) bliver et rektangel. Bredden af blikpladen er 20 cm. a) Bestem |AB| samt |BC|, således at r... -
Gode begreber at kunne til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen på torsdag i idræt. Jeg ved det er vigtigt at kunne forskellen på f.x anaerob og aerob træning, derudover kunne forklare hvad ATP er og gør, kalium og natrium kanalerne, anaerob kapacitet osv.. Men er der nogen, der har nogle begreber, som også ville give point at... -
Talepapir - spansk eksamen
ForumindlægNu står jeg og skal til spansk eksamen i morgen, og mit talepapir er ved vejs ende, mit problem er bare, at jeg er så dårlig til at se og rette mine egne fejl!!! Jeg håber der er en venlig sjæl derude, som har tid og overskud til at kigge hurtig på den! :)
