Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13621 til 13640 af 23766
-
Forsøg - Induktion
ForumindlægHej! Er der nogle der kender et godt forsøg, som viser noget med induktion?? Jeg er nemlig i gang med at skrive rapport om det, men da jeg har været syg i det meste af vores forløb, har jeg ingen notater. På forhånd tak! -
Forsøg: Baggrundsstråling
ForumindlægHeeeeeeeeeej:) Jeg skal lave en rapport til forsøget baggrundsstråling. Men jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i teorien. Jeg tror jeg skal skrive om baggrundsstråling, men er det nødvendigt at går i dybde og skrive hvad kosmisk stråling er. På forhånd tak:) -
Genmodificeret forkølelsesvirus
ForumindlægHey Hey sidder fast i en biologi rapport, da jeg er blevet itvivl om følgende: Forklar, hvordan genmodificeret forkølelsesvirus overfører normale gener til slimhindecellerne. Håber der en som kan give en ledetråd eller to -
Gao i Mali og Brazzavilles i Kongos klima
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en rapport om klimaet i troperne. Er der nogle af jer søde mennesker som ved hvad den naturlige plantevækst er i hver af de to steder, samt hvad grunden til forskellen i deres klima er? Og et spørgsmål mere hvordan regner det på den norlige breddegrad, altså d... -
SERIØST hjælp mig
Forumindlægskal seriøst bruge hjælp..Sidder og skal lave en rapport om hjemløse børn i usa.. og kan slet kommme ret meget i gang eller videre..ikke nok nogen som er super eller bar hjælpsomme til eng?Skal aflvere den på mandag, ellers kommer jeg ik på 3 år? -
Gen Biologi
ForumindlægHey Hey sidder fast i en biologi rapport, da jeg er blevet itvivl om følgende: Forklar, hvordan genmodificeret forkølelsesvirus overfører normale gener til slimhindecellerne. Håber der en som kan give en ledetråd eller to -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
Hjælp. Blodtype bestemmelse.
ForumindlægJeg sidder og skriver rapport, og er kommet til en opgave jeg ik synes jeg kan komme videre med: Hvorfra kan man skaffe sig de antistoffer, som er påsat Eldonkortet? Forklar hvorfor et forældrepar der begge er rhesuspositive godt kan få et barn der er rhesusnegativt.?? -
ARENER
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en rapport om addition og substitution og jeg skal komme ind på arener. Men har meget svært ved at forklare og beskrive hvad det er. Er der en der kan hjælpe. Skal både forklare når der ingår enkelt og dobbeltbindinger og jeg skal også komme med et eksempel. Håber... -
SOMEONE HELP......
Forumindlægkan nogen forklare det her: Udledningen af Joules lov? - altså jeg skal udlede joules lov i min rapport men har ingen ide om hvor jeg skal gør det, så nogen andre der har nogen ide...? -
Enzymer
ForumindlægJeg sidder og laver rapport om enzymaktivitet og temperatur.. Hmm vil bare spørge hvorfor er det vigtigt at enzym og stivelsesopløsningen bliver blandet ordentligt. Altså ved det vil lægge sig i "lag", men hvad gør det ?:s -
Hjælp til rettelse!
ForumindlægHeyHar netop skrevet en mindre tysk rapport om kz-lejre, (ca. 3 siders brødtekst), og tænkte derfor på, om der var nogen der lige gad og kigge den igennem? På forhånd tak-Pede c",) -
Den kemiske proces i cider(reaktionslinje)
ForumindlægHej. Jeg skal lave en rapport om ciderfremstilling og her bliver der bedt om en beskrivelse af den kemiske proces (reaktions linje), men hvad er den kemiske proces udover gæring og hvad er reaktions linjen?? Nej jeg er ikke nørd til kemi eller biologi og kan ikke finde ud af det, så uddyben... -
genetik
ForumindlægHej, er der en der godt kan rette min rapport om genetik, den er "lidt lang"Jeg vil ikke sætte den ind her, men gennem mail, hvis det kunne være iorden?Så vil jeg sende den kl. 17.00Og jeg skal aflevere den i morgen...Håber der en der har lydt :-) -
Aflæs pKs
ForumindlægJeg er i gang med at skrive kemi rapport om titrering af phosphorsyre og cola.Jeg skal aflæse 2 pKs-værdier for phosphorsyre, og jeg synes ikke det stemmer overens med tabelværdien.Hvad aflæser du pKs-værdierne til?http://peecee.dk/?id=35564 -
Hitler
ForumindlægJeg skal skrive en 2½ side lang tysk rapport om Hitler. Jeg har en masse oplysninger og har skrevet lidt, men tror det er helt forkert. Er der nogle der kan læse det igennem og evt. hjælpe mig videre? -
gaslov
ForumindlægHej er der en der vil være sød at hjælpe mig med noget gas lov. Jeg sidder og er ved at skrive rapport om gasser, men ved ikke hvad den lov jeg skal skive om hedder. De data der er ubekendte eller som vi ændre i vores forsøg er temperaturen og volumen. -
Et par spørgsmål
ForumindlægHej!Sidder og laver en rapport og er støt på en række spørgsmål.1) Hvad er den kemiske betegnelse for fosforsyre ?2)Hvad er Na2S2O3 ?3)Hvad er MnCl2-reagens og I-reagens ?4)Ohvad betyder det når der står; stivelse 1 % ?Håber nogen vil hjælpe. -
Meget hurtigt og lidt dumt spørgsmål
ForumindlægHej..Jeg sidder her og skriver rapport og er stødt på et lille problem..Hvis noget i teorien skulle være blevet 0 men i stedet er blevet 0,24, hvor stor er afvigelsen så?2,4%, 24% eller er jeg helt galt på den? -
Koncentreret og fortyndet syre - HJÆLP! :D
ForumindlægJeg skal aflevere en rapport om syre og baser... Og der skal jeg komme ind under koncentreret og fortydet syre... Men jeg ved ikke hvordan man skal forklarer hvad det er.. Så jeg håber i kan hjælpe mig!? ;D - Og helt på et niveau der er let at forstå :D
