Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 13681 til 13700 af 132250
-
Dansk Eksamen - De socialt udsatte
ForumindlægJeg har trukket ¨De socialt udsatte¨ til dansk eksamen, og mangler virkelig noget at perspektivere til. Kender i nogle gode/relevante ting jeg kan perspektivere til? -
NV EKSAMEN - STX
ForumindlægHey Studi. Jeg var til NV-Eksamen i dag og fik 00 :( (NV er ikke noget for mig tho) Kommer det til at stå I mit eksamensbevis? :-// Mvh NV hater. -
jeg skal til mundtlig tysk eksamen hjælp
Forumindlæghej jeg er en elev som er lort til tysk for 0.2 og 0.2 hvordan kan jeg bedst muligt forberede mig til eksamen og ikke dumpe -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket lyrik i dansk som jeg skal snakke om til eksamen, er der nogen som kender en god tekst(er)? Tak på forhånd :) -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op til mundtlig eksamen i dansk i næste uge. Jeg har trukket romantikken og lyrik som emne, og har valgt digtet jylland mellem tvende have af H.C. Andersen. Jeg skal analysere digtet, og har også gjort det, men føler ikke selv det er godt. Tænkte om der er nogen, som vil hj... -
HJÆLP NV EKSAMEN STX HASTER
ForumindlægHey SP Jeg er 1.g'er(STX) og i overmorgen skal jeg op i min første eksamen på gymnasiet - nemlig nv eksamen. Pga. den nye reform, kommer den til at tælle på mit karakterblad med en vægt på 0,25. Eksamen kommer til at foregå således: jeg kommer til at holde et 5 minutters oplæg om den journal... -
Opdgradering matematik c til b-niveau
ForumindlægHvis min studieretning har matematik på C-niveau, kan jeg få matematik på et højere niveau ved at vælge det som valgfag. Betyder det så at man først afslutter matematik i 2 år med eksamener, hvis jeg vælger det på B-niveau? -
Engelsk rettelse - Nogle som vil hjælpe mig?
ForumindlægHej! Jeg har skrevet et referat af en historie, men er i tviv om der er nogle stave fejl. Nogle som ville prøve at rette den for mig? Det ville glæde mig. Tak på forhånd. Kh Selina. Cards Don't Lie The story is about a robbery. In the stage coach is the young man Sand... -
Hjælp til mundtligt statistik eksamen (kandidat)
ForumindlægJeg mangler en der kan hjælpe mig med min statistik eksamen til juni. Jeg forestiller mig en der kan hjælpe mig med at forberede mig på min mundtlige eksamen, samt forhåbentlig øge min forståelse så jeg kan komme igennem på fornuftig vis. Der er tale om eksamen på kandidat niveau. Jeg bor i Hor... -
Hjælp! - til tysk inden eksamen..
ForumindlægHej! Jeg er i den uehldige situation at skulle til eksamen i mit værste fag - nemlig tysk! Har heldigvis fået lokket mine forældre til at give økonomisk støtte til at finde en tysklærer, der kan hjælpe mig lidt på vej inden eksamen - da jeg helst ikke vil ødelægge mit snit på 1 dum eksamen.. M... -
Oldekspert søges... Eksamen i morgen:/
ForumindlægHar et kæmpe problem... Følte ellers jeg havde okay styr på det her shit, indtil jeg læste Staten:O Kan nogen fortælle mig hvordan Hulebilledet lige kommer ind i denne sammenhæng? Jeg har skrevet i mine noter, at hvis jeg kommer op i Symposion i morgen, så skal jeg perspektivere til Hulebilledet.... -
International økonomi - eksamen, haster
ForumindlægHej jeg står og skal op i Internatioal økonomi fredag morgen. Pensum = hele bogen. Har desvære ikke nået at læse særlig meget på grund af tidspres. Er der nogen der eventuelt kunne fortælle mig hvilke kapitler der er vigtigst at kunne?? Bogen hedder "International Økonomi" fra global ø... -
Hvordan foregår dansk A eksamen?
ForumindlægNogen der kan forklare detaljeret? Mange tak -
Dansk eksamen mundtlig
ForumindlægHej, Jeg ville lige høre hvordan i læste op til danskeksamen. Jeg sidder nemlig bare og læser samtlige tekster fra pensum og skriver korte noter til dem, men jeg tænkte på om der var en anden og bedre måde at gøre det på? -
Eksamen gl. ordning
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? Trækker man kendt/utekst tekst, hvor mange tekster kan man trække? Hvad skal man med teksten (Referere, Analysere, Kommentere, Diskutere..)? -
Eksamen i Lineær Algebra
ForumindlægHey derude! Har været oppe til eksamen i Lineær Algebra, jeg fik denne opgave som jeg ikke helt kunne finde ud af, er der nogen der kunne give en facit på den. Opgaven er vedhæftet. -
Bestem a b c i andensgradsligning
ForumindlægHej, jeg er lige i tvivl om hvordan jeg finder a b c i denne opgave ud fra givende informationer? -
FSA noter i engelsk
ForumindlægHejJeg skal op i engelsk her tirsdag, og er lidt på barbund i hvad jeg skal snakke om, så ville høre om nogle af jer har nogle noter fra FSA i engelsk?De emner man kan komme op i er:CRIME/RACISMFAME/CELEBRITIESTEENAGERS AND LOVEHåber nogle vil hjælpe mig, eller bare komme med nogle (gerne på enge... -
SSO - oversætte fra dansk - engelsk
ForumindlægHej. Jeg skal til og i gang med min SSO, og jeg sider bare lige og tænker over tingene. Jeg skriver i Engelsk og på engelsk. Hvis nu jeg finder nogle danske opgaver om samme emne fx. her på studieportalen, og så omskriver noget af dem til engelsk, ville det så blive taget for snyd?
