Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1361 til 1380 af 181597
-
Skriftlig eksamen HF
ForumindlægHejsan, Jeg skal til skriftlig dansk eksamen i næste uge.. Hvad bør jeg tænke over at tage med(?) - det er 100% sikkert, at jeg vælger introducerende artikel. Oplæg/argumenterende tiltaler mig ikke. Bonusspørgsmål: Tæller man gennemsnittet af skriftlig/mundtlig af eksamener på HF, eller vurder... -
Hjælp til Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i Spansk skriftlig på onsdag og ville gerne høre om nogen af jer har været til spansk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikke ... -
Resultater til 3.028, eksamens opgaver i matematik :)
ForumindlægHeej :) Som overkskriften siger, har lavet opgaven, er bare i tvivl om resultaterne også er helt rigtige. Har forsøgt at finde det herinde, men hvis det bare er fordi jeg er en kegle, og de faktisk er her, må I gerne sende et link. Ellers er der nogen der ligger inde med dem? Foresten handler op... -
Eksamen retfærdig ?
ForumindlægHey Alle. Jeg har et spørgsmål, som jeg godt kunne tænke at høre folks meninger om. Synes i, at eksamen generelt er retfærdig? Når man tænker på hvilke fag man trækker, samt hvilket emne man trækker i den enkelte eksamen. Man kan hurtigt få en dårlig karakter i et fag man er god til, hvis man er ... -
Ekspotentielfunktioner, logaritmer og vækstmodeller? - Matematik eksamen :/
ForumindlægHej. jeg sidder her og kan ikke ikke rigtig komme videre. jeg skal til matematik B eksamen i morgen, men forstår ikke helt nogle af spørgsmålene, så håber der er en der kan hjælpe mig? 1) Vækstmodeller Du skal specielt gøre rede for eksponentiel udvikling, f(x) = b · ax. Gør rede for, hvordan man... -
socialfag skriftlig eksame
ForumindlægHej Er der nogle der har en god ide til et emne indenfor børn og socialfag.Skal igang med skriftlig eksame indenfor dette og er virkelig på den. Vil evt gerne skrive om børn og omsorgssvigt, de offentlige regler. Så hvis der er en pædagog der ligger inde med en god ide vil jeg være taknemlig -
skriftlig eksamen i engelsk
ForumindlægHej derude, jeg skal snart op i engelsk eksamen skriftligt. Jeg er ikke den store grammatik-haj, er der nogle der kan hjælpe med nogle evt. måder at øve delprøve 1? og gerne 2. -
Matematik eksamen
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen, men er ret dårlig til faget. Jeg vil derfor gerne prøve at gøre så meget ud af det som muligt, så jeg ikke dumper. Jeg har om sukker. Har indtil videre fundet nogle statestikker og mål på en sukkersilo. Men synes ligesom ikke det er nok, har i nogle ideer? -
Hvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C
ForumindlægHvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C, og består med 02 i musik. kommer man så til at forstsætte til næste år eller får man sparket ud af skolen?? mangler stadig NF som jeg forventer , at jeg får 4-7 ps. går på HF Hilsen Mikkel -
Hvor god bliver det forventet at man er til eksamen i begynderfransk A?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg lige er begyndt på mit sabbatår, og jeg skal muligvis bruge begynderfransk A for at komme ind på et bestemt studie. Der er desværre ingen VUC'er i nærheden af mig, der udbyder faget som suppleringsfag, men jeg har mulighed for at blive tilmeldt som selvst... -
skr. karakter (eksamen)
ForumindlægHej alle Vi har i vores klasse fået frigivet vores karakter i dag og det er virkelig gået dårligt i matematik A niveau skriftligt. Hvordan er det gået med jer? Kan huske der var mange der synes den var nem... -
Matematik A
ForumindlægHej, nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal gribe opgaven an? - jeg må gerne bruge hjælpemidler til den. -
Matematik A!
ForumindlægHej Matematik nørder. Jeg skal have hjælp til en opgave jeg har vedhæftet som billede. Kan i hjælpe mig ? Jeg skal aflevere en opgave imorgen. Ida :) -
Matematik eksam.!!
ForumindlægNogle der har været, til matematik eksam, og har opgave sættet 2009...? -
Jeg har dumpet matematik b til den mundtlige eksamen...
ForumindlægHejsa, Jeg har desværre dumpet matematik b til den mundtlige eksamen og er ikke helt med på konsekvenserne af min karakter. Mine årskarakterer i matematik ligger dog en tand højere: Skriftlig mat 4, mundtlig mat 02. Er mine mulighederne for at komme ind på videregående uddannelser begrænset og... -
matematik opgave
ForumindlægHej alleseammen er der en der kan hælpe med opgave B som er vedhæftet, har lavet opgave A -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Eksamenshjælp - Gymnasial Mat A
ForumindlægHej. Går i 3.g og skal her til sommer afslutte matematik på A-niveau (ved skriftlig og evt. mundtlig eksamen). I den anledning søger jeg hjælp, mod betaling selvfølgelig. Bor i København. I kan kontakte mig på: syggoness@hotmail.com. Håber at høre fra dig! Med venlig hilsen, Anders. -
Matematik eksamen
ForumindlægHej, Hvordan foregår den mundtlig eksamen i matematik? -
Skriftlig fysik eksamen spørgsmål
ForumindlægMan kan på nettet hente en masse løsninger (symanski) i en pdf, må man have det med til skriftlig fysikeksamen? Det er jo ikke de opgaver man kommer op i, men det kan være en hjælp til lign. formler mm.?
