Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 13781 til 13800 af 132250
  • Har jeg oversat rigtigt? (ENGELSK)

    Forumindlæg
    Ja sætningerne lyder nemme, og ja de var da heller ikk særlig svære at oversætte... Men har jeg så oversat dem rigtigt? DANSK: 1. Hun lagde sig ned på sengen og græd. 2. Vand koger ved 100 celcius. 3. Solen var ved at gå ned bag bjerget, og AL var i færd med at lave sin aftensmad, da stilheden ...
  • Engelsk ejefald sætninger.

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg har nogle opgaver med engelsk ejefald, og jeg er ikke sikker på allesammen. Jeg ved umiddelbart godt det er mange sætninger, men det kunne være lækkert hvis en af jer bare skimtede dem og spottede eventuelt tydelige fejl. 1a) The fields of the farm. 1b) The fields of the farm are fa...
  • Engelsk. rettelse til oversættelse meget let!

    Forumindlæg
    Kære betty hjælp mig! jeg har et stort problem: min mand. Nu vil jeg ikke slave for ham mere. tidligt om morgenen farer jeg på arbejde, hvor jeg slider i otte timer. bagefter gør jeg mine indkøb på vejen hjem. Når jeg kommer hjem, læser han altid avis i sengen eller drikker øl- og så siger han, a...
  • Koordinatsættet til projektionen af vektorerne a på b

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og laver denne uges aflevering i matematik. Jeg har stødt på et problem, eller kan bare ikke huske hvordan man løser det. Jeg skal finde koordinatsættet til projektionen af vektor a på b. Jeg har beregnet projektionen og fået en ny vektor. Det skal også lige siges at det er ve...
  • Vinklen mellem vektor a og b

    Forumindlæg
    Hvordan finder man vinklen mellem to vektorer?? vektor a = 1,3 og vektor b = 2,-2
  • HJÆLP TIL FYSIK VARMEKAPICITET FORMEL ER I EKSAMEN DET HASTER!!!!!

    Forumindlæg
    vands specifikke varmekapacitet er på c(vand) = 4180 J dividered med kg * grad. hvor meget energi skal der bruges til at opvarme 2kg vand fra 20 grader til 50 grader ????? hjælp sidder i en eksamen!
  • HJÆLP - bestået årskarakter, dumpet eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver dansk A bestået, jeg har fået 7 i mundtlig og skriflig til årskarakter, men dumpet (har fået 00) til skriftlig eksamen. Kan jeg stadigvæk komme ind på uddannelsen?
  • Eksamen maj 2004

    Forumindlæg
    HejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig?
  • Artikler og digte til eksamen?

    Forumindlæg
    Vi har opgivet en hel del artikler til eksamen men mit problem er hvordan skal jeg lige gribe det an med at fremlægge disse?? Hvad skal man ind på mht. en analyse af en artikel?? Mit spørgsmål til digte er faktisk det samme. Hvad skal man ind på der??
  • Hvordan foregår en erhvervsøkonomi eksamen??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi på C-niveau på onsdag og i den forbindelse vil jeg gerne høre hvordan sådan en foregår? er det ligesom andre eksamener hvor man trækker en tekst eller..? Hvad kan man egentlig komme op i?! Hilsen, C
  • Det Haster; lille spørsmål om eksamen.

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, jeg skal op til eksamen på fredag og i den anledning ville jeg godt spørge om der er nogen der har været oppe i biologi på c niv.? Og hvordan spørgsmålene bliver formuleret. hvis jeg kan se eksempler på spørgsmål, kunne det værre dejligt. ;D
  • Eksamen c niv

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen om 14 dage i biologi c niv. og har tænkt på at lave nogle dispositioner over hvert emne, men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør. Er der nogen der har nogle eks. på en dispositioner til biologi.
  • Mndt. tysk A - eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen i mundtlig tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle gode tips til fx disponering af tiden? Jeg synes jeg så på uvm.dk at de anbefaler, at man tager oversættelsen til sidst - hvad gør I? MVH
  • eksamen i fysik? Kobber?

    Forumindlæg
    ber der er nogen der kan hjælpe mig. Skal til fysik eksamen i morgen, og er ved at lave dispositioner. Et af emnerne jeg kan risikere at komme op i hedder "kobbers fysiske egenskaber" Hvad er nu det for noget? Hvad skal jeg dog fortælle om hvis jeg kommer op i det?
  • Metode i samf. eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal på mandag op i en 24-timers samfundsfagseksamen hvor at man skal udarbejde en synopsis. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt man skal fremlægge hvilke metoder der er anvendt? Skal man være ligeså fokuseret på metode som i AT eller er metode i denne eksamen ligegyldig? På forhånd tak, Ditte
  • Yahya Hassan eksamen

    Forumindlæg
    hey håber der en nogen der kan hjælpe mig. Jeg har yahya hassan rap "krudtslam" til eksamen, og jeg får sprøgmålet. "Hvilke sproglig virkemidler er der?" https://genius.com/Yahya-hassan-krudtslam-lyrics
  • Hjælp til mundtlig eksamen (Samfundsfag)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket Grundloven i mundtlig samfundsfag (eksame). Og som delemne har jeg valgt ytringsfrihed. Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen porblemstilling... Så ville høre om der var nogle af jer der har været ude for det samme emne eller bare har et godt spørgsmål/problemstillin...
  • Fransk eksamens stil 2011

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogle af jer, der har været til fransk eksamen skriftlig i år (2011) fordi jeg vil meget gerne have opgaven, især oversættelsen :-) hvis i kan sætte den ind herinde, fordi min mail fungere desværre ikke
  • Tysk eksamen, grammatik? :-)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til tysk mundtlige eksamen om et par timer! Har rettet alt igennem, jeg skal sige udover to af mine analyse punkter, jeg synes omfatter er svært sprogbrug. Er der en venlig sjæl derude, der vil se på det? :-)
  • Gode råd til eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart op til eksamen i religion C-niveau - derfor vil jeg høre af, om du har nogle gode råd at dele ud med? Hvordan man forbereder sig bedst muligt op til? En god huskeliste? Eller andet, der kan være til hjælp? På forhånd tak!