Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13801 til 13820 af 42938
-
Hjælp! Kroppens energiomsætning?
ForumindlægHar fået et eksamens spørgsmål som jeg slet ikke forstår... "Kroppens energiomsætning: Prøvens første del er din mundtlige præsentation af emnet (ca. 8 min) Den efterfølgende samtale kan tage udgangspunkt i din præsentation og i en ønsket omtale af brændværdi, energiomdannelse, fordampning... -
nervøs piller
Forumindlæghej er der nogen der kender til nervøs piller eller har taget det før vil spørge om det endelige hjælper til eksamen -
Hyperventilerer
ForumindlægSidst jeg var til mundtlig prøve, fortalte min lærer mig, at jeg hypeventilerer og taler meget hurtigt. Lige før en eksamen bliver jeg altid meget nervøs og lirer det hele af i en fart uden kontrol over min stemme. Det er lidt af et paradoks, for jeg ender som regel med gode karakterer. Nu skal ... -
sagaanalyse?
Forumindlæghej skal til eksamen imorgen, ville lige høre hvordan en sagaanalyse ser ud? hvad man skal fortælle hvis jeg træk , en saga? tak -
oldeksamen
ForumindlægHej...Jeg var til oldtidskundskabseksamen i dag, og kom op i hulebilledet, hvilket jo er et meget spændene emne, og i forberedelsen skrev jeg mange noter - på teksten...Da jeg så kommer ind i lokalet hvor lærer og sensor sidder, bliver de meget agressive og informere mig om at jeg meget vel kunne... -
Regler omkring advarsel ?
ForumindlægHej . Nogen der har styr på reglerne omkring advarsler og 'udsmidning'? Jeg har stadig ikk fået en advarsel, læser dansk HF-enkeltfag på VUC og har rundet de 30 % for året nu. Vil bare lige sikre mig at de først sender mig en advarsel før de evt. kunne finde på at melde mig ud . Ville ne... -
Mdt. Dansk
ForumindlægHej venner, jeg skal op i dansk i morgen. Min lærer har sagt at man skal huske at lave en disposition.. hvad vil det sige???og en ting mere er det vigtigt at fortælle om pensumet..????? Det er vel ikke det vigtigste, det vigtigste er jo, det man kommer op i , eller det man trækker.. rigtigt???på ... -
Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!
ForumindlægHej' En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO' RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
videnskabsteori?
ForumindlægHmmm... Er ikke helt med på, hvordan videnskabsteori adskiller sig fra de andre punkter? Jeg har om foster diagnostik i rel+bio. Teorier: Rel: Nytte-/pligt etik. Bio: Redegørelse for de forskellige undersøgelser Metoder: Rel: Tekstanalyse og den hermeneutiske spiral Bio: analyse af andres resu... -
kan ikke forkorte min tekst
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at forkorte min tekst: Der Text handelt von Hans und Sophie Scholl. Ihre Kindheit verbringen die Geschwister Scholl in einem beschaulichen Städtchen. Nach dem Umzug in ein anderes Stadt besuchen alle höhere Schulen. Während Hitlers Machtübernahme sind Hans fünfzehn u... -
Billedanalyse
ForumindlægHej! Jeg har trukket den fotograferende virkelighed til min dansk mundlit eksamen. Jeg har valgt et billede om vejvrede, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave en analyse af billedet? (altså, billedet forestiller to mænd der står og råber ad hinanden pga. den ene har gjort noget den anden b... -
Mangler hjælp til tekster..
ForumindlægHej alle.. Jeg er ved at forberede min engelsk eksamen og er gået ret meget i stå ved nogle bestemte tekster og ville høre om nogen kan hjælpe mig hvis i har haft noget at gøre med dem.. - Clara's day af Penelope Lively - Educating Rita af Willy Russell - Manhood af John Wain - Summerhill - ... -
Bachelor i fysik
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes. -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen og har vagt eventyret skyggen af H.C. Andersen, men jeg har lidt problemer med at perspektivere den til H.C. Andersens liv, så er der nogen der kan komme med et forslag til hvordan jeg kan perspektivere den til hans liv? På forhånd tusind tak :) -
Samf som selvstudie. tager man hensyn?
ForumindlægHej Jeg skal i næste uge op til samfundsfag C niveau. Tager man højde for at man er selvstuderende til eksamen? Ved censor godt at man er selvstuderende? Jeg har virkelig læst meget. Alt pensum er læst. Men jeg er stadig nervøs :/ Nogen med erfaring? -
notater til alle tiders geografi?
Forumindlæghej...jeg ville bara vide om der var nogen som kunne hjælpe mig med nogle geografi notater, da jeg skal til mundtlig eksam...?på forhond tak :) -
Sygeksamen?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen her imorgen med matematik mundtligt i 3.g. Jeg har været syg lige siden igår morges og jeg har det ik bedre. Jeg er bange for at jeg kunne have haft symptomer mht. corona da jeg hidtil hoster, har ondt i halsen, min næse løber 24/7 så er muligvis os forkølet. Tror i j... -
Skoleinspektøren Dukker op til muntlig
ForumindlægHejsa alle sammen jeg ville meget gerne høre om det er lovligt at min Skoleinspektør bare kan komme og kigge med til min muntlige fremlæggelse af mit projekt. Dette var hvad der skete for mig, 30 sekunder før jeg skal op, fortæller min lærer mig at Bente gerne lige vil kigge med, hvilket se... -
Enhedscirkel
ForumindlægEr der nogen der kan forklare enhedscirklen, og hvordan den muligvis kan forklares til en mundtlig eksamen? Tak på forhånd :-)
