Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13801 til 13820 af 27765
-
Passer mine svar til problemformulerigen?
ForumindlægHej SP Jeg er har skrevet 5-6 sider omkring kost & livsstil, men sidder her og er i tvivl om mine svar er god nok til problemformuleringen, da det mest er vigtigt. Er der nogen der har noget tid til at kigge den igennem? - Sender i indbakke. Både problemformuleringen og overement samt... -
FSA mundtlig dansk
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk, men det er den nye måde hvor vi allerede har trukket et emne. Jeg har så været genial at glemme hvor lang tid vi skal snakke, og hvordan det foregår sådan generelt.. Nogen der kan komme med nogle detaljer om det? :'D -
Overgang
ForumindlægHvor stor en overgang er der mellem mat på gym og mat på uni ? Hvordan vil I karakterisere overgangen? Har godt nok læst mig frem til, at man bevæger sig væk fra "anvendt matematik" til ren teoretisk matematik, men hvad er jeres oplevelser? Svar meget værdsat, tak! -
Skriftlig engelsk eksamen på b-niveau 2009
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige høre om, der var nogle der vidste hvad opgavesættet fra skriftlig engelsk b-niveau hed sidste år? altså hvad hed novellen og hvad var temaet til paper? -
Verden efter 1989
ForumindlægHej derude, har lige trukket emnet "Verden efter 1989" og er ærligtalt lidt på bar bund mht hvad min problemstilling kan være. Af bilag har jeg følgende: A. Kristlig Dagblad d. 13.9.2001 "Det fuldkomne samfund er rystet" B. Politiken d. 23.9.2001 "Hadets anatomi" C... -
BETYDNING!! vigtigt
Forumindlæghvad betyder dette: sieg skål! sieg skål! sieg skål! -
Hjælp til relative pronominer!
ForumindlægJeg roder lidt med nogle sætninger med relative pronominer. Det ville være fantastisk, hvis nogle kigger på dem, så jeg ved om det er helt ved siden af. Sætningerne er vedhæftet i et word-dokument På forhånd tak for hjælpen! :) -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig To funktioner f og g er givet ved: f(x)=-2x^2+2 og g(x)=-(1/2)x+4 Punktmængden M1 er afgrænset af graferne for f,g, y-aksen og x-aksen a) Beregn ved hjælp af stamfunktioner arealet af M1 -
Doping - hjælp
ForumindlægNogle der har nogle gode problemstillinger til emnet doping ? da jeg skal lave at synopsis om doping -
Resume af “Barnet” af Poul Henrik Trampe
ForumindlægHej jeg skal til eksamen næste måned, og har bruge for nogen der kan hjælpe mig med at lave resume af denne novelle “ Barnet” Poul Henrik Trampe. Tak på forhånd -
Uforståelig srp karakter
ForumindlægJeg fik srp karakter tilbage i aftes, min karakter blev 02 vilket jeg endelig har svært ved at forstå, eftersom at jeg har haft optil flere folk(famlilie og venner) fortælle mig at min opgave var ret god. Så det kom lidt som et shock at jeg fik sådan en lav karakter. Ville nogle af jer have mugli... -
HJÆLP med samfundsfag !
ForumindlægHej Vi har forskellige teorier indenfor internationalt politik så som Marxismen, Idealismen, Realister mv. men jeg vil gerne vide hvad bruges endelige de teorier konkret til? Altså til at skabe fred eller til at skabe endnu mere ''kaos''? Hvad mener i selv? :) Jeg vil o... -
Essay problemer..!
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive et essay om hvad jeg syntes om hverdagen og jeg har ABSELUT ingen ide om hvordan jeg skal lave den... jeg er på helt bar bund -
eu hjælp til opgave
Forumindlæghej jeg kan simpelhent ikke finde på noget at skrive oomkring eu og problem formulerigen står det meget skidt med håber på lidt hjælp ;) eller inspiration -
Hvordan mente man 'det gode liv' var under det moderne gennembrud?
ForumindlægHvordan mente man 'det gode liv' var under det moderne gennembrud? Og hvordan mente Henrik Ibsne det var? -
Herluvianere
ForumindlægHvorfor er det, at størstedelen af Herluvianerne har så mange navne: Hans Christian Resen Steenstrup.... Det er jo mega snobberi. -
Indledning!! HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg har fået en opgave, som går ud på at skrive en indledning til en skønlitterær tekst.. men jeg er i forfærdelig tvivl om jeg har gjort det rigtigt... Jeg har fokuseret på et bestemt tema, i dette tilfælde et tema inden for en periode... Jeg har skrevet om det grundlæggende i... -
Problemformulering til Hus og hjem
ForumindlægHej hej Jeg sidder her med min 2.g's dansk opgave og har lidt svært ved at finde ud af, hvad der skal være mit fokus i bogen "Hus og hjem" af Helle Helle. Jeg skal lave en problemformulering, som skal være færdig i morgen. Jeg har heller aldrig lavet en problemformulering, så hvis d... -
hjælp til engelsk..
ForumindlægHej! Jeg sidder her og er lidt forvirret over mit selvvaglte emne til den mundtlige engelsk eksamen.. Jeg har indtil videre tænkt mig at skrive om Malcolm X og Martin Luther King Jr., og hvordan de kæmpede mod racismen i samfundet med forskellige holdninger. Altså forskellen på dem. Jeg har også... -
hjælp til skrivemåde i en novelleanalyse
ForumindlægMå man godt skrive "jeg tror" eller er det logisk at man i en novelleanalyse skriver sin egen mening så man ikke behøver/skal skrive "jeg tror" og "jeg synes" hele tiden??
