Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 13821 til 13840 af 154034
-
Nogle der gerne vil læse min SRP igennem?
ForumindlægEr der nogle som vil gøre mig en stor tjeneste og læse min SRP igennem, hvis jeg sender den i indbakken. Det ville være en stor hjælp, hvis nogen kunne skimme den og bedømme den. -
hjælp til ideer, om mit emne
ForumindlægHej min emne til mit at (synops) er VINDENSKAB OG ANSVAR. Hvilke emner kan man skrive under dette emne? Kom gerne med mange forslag, da jeg er lidt blank selv :o) -
Metode
ForumindlægHvilken metode skal jeg skrive, at jeg bruger til definition af det perfekte menneske? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Antal bacheloruddannelser
ForumindlægHvor mange bacheloruddannelser må man tage i Danmark? -
Alkohol og Johannes Møllehave
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne have lidt hjælp til min mundtlige AT-årsprøve snart. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige. Om jeg skal gentage min synopsis eller hvad...? Jeg har ved hæftet min synopsis. Nogen der har nogle gode idéer? -
nitrogens kredsløb
Forumindlæghej er der nogen der ville forklare hvordan nitrogens kredsløb virker. Tak :) -
Hører de ind under?
ForumindlægHører emnerne "Kræft" og "Alzheimers" ind under hovedområdet "Mikrobiologi"? -
Nogle der kan hjælpe med de her spørgsmål
Forumindlæg1. Brødbagning; hvilke organismer er involveret/udfører et arbejde for os, hvad gør de for brødet? Hvor længe har metoden været anvendt? 2. Fremstilling af øl og vin; hvilke organismer arbejder i denne proces, hvad er deres “arbejde”? Hvor længe har metoden været kendt? 3. Fermen... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej søde mennesker :) Jeg skal lave en oversættelse fra dansk til engelsk, er der nogen der vil rette det som jeg har lavet? Håber I vil, hvilket vil være en stor hjælp. Den oprindelige tekst: Stranden var fyldt med glade mennesker, som nød solen. Pludselig råbte en eller anden "pas på hund... -
Matematik, matrix
ForumindlægJeg sidder og bakser med lidt matematik. Vi har fået udleveret et stykke papir med alt hvad vi skal op i til skriftlig matematik. Men der var et emne jeg gik glip af, og nu er jeg lidt på herrens mark, eftersom at min lærer ikke vil hjælpe mig. problemet er matrix-matematik (vha. TI 89 lommeregne... -
HELP ME!!!!!!
ForumindlægHej! Jeg er en desperat 2.g'er.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en over middel karakter i skriftlig tysk! Så jeg har brug for en tysk-xpert der kunne rette og hjælpe mig med mine afleveringer!?! På forhånd tak!:D P.s det er tysk på b-niveau... -
Eksamen - blodtyper
ForumindlægHej Alle Jeg er igang med at lave alle mine dispotisioner til min Biologi C eksamen. Jeg kan simplethen ikke finde ud af: Kan man kun nedarve den blodtype som ens forældre har.? Jeg har kigget lidt rundt og opfatter det lidt som dde siger 2 forskllige ting: "A og B vil altid dominere 0, s... -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
Bestemme dykkedybden?
ForumindlægHey jeg er på bare bund. Jeg skal: b ) Bestemme dykkedybden for en hval,hvis dyk har en varighed på 8 min: Jeg har lavet første opgave a) hvor man bare skal sætte 300mind i x i modellen: y=2.4657*ln(x) - 6.243 hvor jeg så får 7.82/7.8 min. Hvrodan løser jeg opgave b) enten manue... -
to forskellige oplysninger om fart ?
Forumindlæghej jeg prøver at løse en opg. hvor der er det problem at jeg ikke forstår de oplysninger de giver da det ligner der blir givet to.... https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:bci1F2NrITwJ:www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgav... -
Hjælp tilbydes - fagligt tag-selv-bord!
ForumindlægHej :) Sidder du derhjemme og har svært ved noget af det faglige? Du behøver ikke at miste modet. Jeg har tidligere undervist privat i kemi B, fysik B, matematik A, engelsk B, samt biologi B. Pt. Studerer jeg medicin på Aalborg universitet, så det er klart en... -
konditionstræning
ForumindlægHej, jeg sidder her med en biologi aflevering som skal afleveres på tirsdag, og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive i følgende opgave(er). Hjælp er derfor meget værdsat ! :) Ogaven Herunder ser de en række ændringer, som sker efter konditionstræning. Forklar hvorfor hvert af disse punkter ... -
Danks hjælpe træning?
Forumindlæghejsa... Min eksamen er snart på vej, og jeg ved ikke hvad jeg skal øve mig på? Nogle der har en god ide til hvad man hvad man kan øve sig på til dansk skriftlig?? mange tak på forhånd :D
