Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13921 til 13940 af 44202
  • Graf forklaring af co2 udslip

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare denne graf http://www.klimadebat.dk/images/grafudledning1_stor.gif som handler om co2 udslip. Er der nogen som kan hjælpe mig med at gøre det?
  • relativitet

    Forumindlæg
    hey derude, hvad betyder ordet : relativ egentlig ? taaak på forhånd
  • koordinatsystem

    Forumindlæg
    Om en lineær funktion g(x) oplyses, at grafen går gennem punkterne A(3,2) og B(4,11). Bestem g(5) og g(8). Hvad skal jeg gøre?
  • humanitær intervention?

    Forumindlæg
    Hej folkens,Jeg sidder lige og læser samf. men kan lige ikke svare på et spørgsmål. Hvad betyder humanitær intervention?Håber I kan hjælpe.På forhånd tak
  • SRO om bevægelse med gnidning

    Forumindlæg
    Hej!!! jeg er seriøst ude på dybt vand her! Vi har i vores gruppe lavet en række forsøg med en klods der trækkes hen over en flade af et lod. Den eneste variabel vi har ændret på er loddets vægt(i bagklogskabens lys var det nok ikke så smart da "vores" gnidning er uafhængig af hasti...
  • citere? hvad haster eksam

    Forumindlæg
    hej ville lige høre skal til dansk eksam imorgen og der står i min stil at citerer fra Dahlerrups tale ? hvad menes med citere, er det tage noget fra teksten og skriv det i stilen og dermed forklar den?
  • Polære og upolære stoffer

    Forumindlæg
    Hej :) Har tænkt på hvorfor polært stof som vand ikke kan opløse et upolært stof som fx heptan. Vand har en elektronegativitet på over 0,5 mens heptan har en, der er mindre en 0,5. Men hvad er grunden til at det ikke kan lade sig gøre at opløse et upolært stof i et polært og omvendt? På forhånd ...
  • potensvækst

    Forumindlæg
    hej jeg har fået en opgave der lyder: Benyt forskriften til at bestemme et fosters alder når det vejer 2000 gram. Forskriften ser således ud: f(x)=0,0097768*x3,4808 så skal jeg sætte 2000 ind så det ser sådan her ud: 2000=0,0097768*x3,4808 mit problem er så bare hvordan jeg isolere x ?
  • Funktion

    Forumindlæg
    hvordan kan man beregne A, b og ceneste oplysning er den ene rod (pi/6,0)f(x) = Asin(2x+b)+cBestem A, b og c
  • Hjælp til målsøgning i excel

    Forumindlæg
    Halløjsa! Jeg ved at man ikke kan regne renten ud i annuitetslån, men at man kan bruge målsøgning på enten en lommeregner eller i Excel. Men hvordan gør man i excel 2007? Vh
  • Barium 137

    Forumindlæg
    Hej.. Hvordan løser man følgende opgave:(56)Ba137^* skal blive til (56)Ba137NB: (56) er nedsænket skrift, og 137 er opløftet!
  • præsens participium / lang tillægsform

    Forumindlæg
    Hvordan bøjer man et verbum til præsens participium (lang tillægsform) på tysk?
  • elektro kemi skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    kom lige i tanke om at hvis der kommer et spørgsmål i morgen til den skriftlige kemi eksamen angående elektrokemi, hvor der er et celle diagra hvor jeg har mere end bare redoxpartnerne med i hvordan udregner man så Uo??
  • Rettelse af tyskaflevering

    Forumindlæg
    Hej alle Vi har fået en aflevering for, hvor vi skal rette nedenstående tekst, så den giver mening og bliver korrekt. Er der nogen der kan hjælpe med at rette den? På forhånd tak. Teksten: In Krankenhäusern, Zivildienst verschiedene Aufgaben, wie machen die Arbeit leichter für die Krank...
  • Vedr. mundtlige eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har mat A i gymnasiet. Og mit spørgsmål til jer er, til min mundtlige eksamen, kan jeg så kommme op i alle beviserne indenfor pensum !?. Og Hvad synes i er den bedste måde at øve sig til matematik mundtlig ?På forhånd tak
  • Haster hjælp hurtigtigt

    Forumindlæg
    hej, hvorfor blev Nelson Mandela fængslet? håber på et hurtigt svar.
  • Bredt forlig ??

    Forumindlæg
    Hello.. Hvad betyder bredt forlig ? - tak :)
  • Algebra

    Forumindlæg
    hvordan løser man lige den her sætning: 2a(3a+4b)+(2a-3b)^2det er faktisk kun ^2 jeg er i tvivl i
  • Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist

    Forumindlæg
    Jeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r...
  • Jamber/trokæer??

    Forumindlæg
    Nogen der har noget på tekst om hvad pokker det er, for jeg forstår det ikke.. På forhånd tak..