Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13941 til 13960 af 42938
-
På højt niveau!
ForumindlægJeg skal konstruere en lånerforespørgelse til en bibliotekar. Emnet skal være Hans Scherfigs "Det forsømte forår" - om modtagelsen af bogen da den udkom i 1940. Kan det tænkes, at man på en uddannelse på universitetsniveau ville kunne have dette som emne? I så fald på hvilken? -
Laser og Farver
ForumindlægHvorfor bevæger en rød laser bedst i rød vand, eller hvorfor bevæger en grøn laser bedst i grøn vand ?? -
Hvordan siger man ...
ForumindlægHvordan siger man: For fire uger siden? -
Billedanalyse
ForumindlægHej, jeg skal analysere et billede. Men jeg gik i stå ved dette spørgsmål: Hvad er sammenhængen med billedet (herunder historiske begivenheder) Det skal lige siges at jeg analyserer "Danmark 2009" Billedet. -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
En linie !?
ForumindlægNogle der vil hjælpe med denne sæting? Selv børn ned til 7 år har mulighed for at... -
Engelsk?
ForumindlægHejsa jeg skal op i mundtlig engelsk her den 21 juni. Må man gerne medbringe sine notater, til selve prøven? :) Håber i kan hjælpe :) -
Oprykning til 2.g?
ForumindlægHej alle. Jeg opretter dette indlæg fordi jeg stadig er i tvivl efter en snak med min studievejleder for et par uger siden, som ikke var særlig god til at svare på mine spørgsmål. Jeg har mildest talt ikke klaret mig godt i 1.g, men det er min egen skyld, og jeg ved det godt. Jeg vil bare... -
Grammatik
ForumindlægOversæt til engelsk, 19.2 Forholdsord og >>at<< 1) Even as a child David had a dream about becoming a doctor. 2) Instead of collecting stamps or model cars, he collected old magazines for the waiting room. 3) The parents believed in David. They believed, he would become a famous... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Minimum antal eksamener på HTX?
ForumindlægHej brugere på Studieportalen! Jeg er meget tæt på vejens ende i 3.g på HTX. Det ligger så bare sådan at jeg kun har fået trukket 9 eksamener + SRP alt i alt. Alle de andre har trukket 10+SRP fra min klasse. Hvordan kan det være? Mit udtræk gennem årene ser således ud: 1.g Samfundsfag 2.g Teknolo... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Det haster:-)
Forumindlæghej alle sammen jeg søger en som kan rette min fransk stil igennem med fejl. den fylder én side. Jeg har fransk på A-nivau. -
se en tekst igennem
ForumindlægHej, nogen der vil se min fransk tekst igennem og fortælle mig hvad for nogle fejl jeg laver?? -
Samfundsfagseksamen på A niveau - hurtig hjælp!
ForumindlægJeg er den eneste på mit hold, der ikke er i en gruppe, eftersom jeg ikke kender nogen, og jeg er meget dårligt rustet til eksamen i sig selv. Jeg har 24 timers forberedelse og har forstået at jeg skal opbygge en synopsis ud fra det materiale jeg har fået og så noget selvfundendt? Men hvordan bæ... -
Karakter i matematik 1-årigt
ForumindlægHej.Jeg har lige et lille spørgsmål:Jeg fik 6 til 2.g eksamen i matematik... og da denne karakter tæller 1/3 del, hvordan forholder det sig så, hvis jeg får 03 til 3.g eksamen i matematik?03+03+6 = 1212/3 = karakteren 4 ?...Får jeg 03 eller 5 i karakter beviset ? -
Kriterier for Engelsk B
ForumindlægHej, Jeg har brug for en Englesk lærer som kan give en uforpligtet vurdering afmit forløb til eksamen. Jeg trak en artikel inden for vores enme og vold og kriminalitet. Jeg kommer ind på ethos,pathos og logos - og konstraster i teksten, altså brugen af slang kontra brugen er formel engels... -
Ny-gammel ordning
Forumindlægefter at have gået 3. år om er jeg blevet lidt forvirret. På min gamle ordning var det sådan at hvis du havde taget f.eks. på A-niveau, så tæller på B og A karakteren med i dit endelige gennemsnit, men har fået at vide at det ikke længere gør det. Nogen mener dog at det stadig gør. Nogen der kan ... -
dumpet ?
ForumindlægFor at komme ind på it-ingeniør uddannelsen: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af standpunkts- og eksamenskarakterer på mindst 02 efter 7-skalaen. Årskarakter: 4 i mundtlig og 02 i skriftlig Eksamen: 02 i mundtlig og 00 i skriftlig Jeg har min sidste eksamen på mand... -
RUC - hjææælp! Sprogprofil
ForumindlægBlev optaget på HumBas på RUC igår og fik en meddelse hvori der står "Hus 46.2 er et hus med fransk profil. Dette vil sige, at I har chancen for at arbejde med fransksprogede tekster, med franske teoretikere, og med em...
