Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14081 til 14100 af 42938
-
naturlige eksponentialfunktion og eksponentialfunktionen - HJÆLP!
ForumindlægHej Skal til matematik eksamen og er i tvivl om dette Kan i forklare mig hvad sammenhængen mellem f(x)=b*a^x og f(x)=b*e^kx er? Det er den eksponentielle udvikling og naturlige eksponential.... vi snakker om ikke?? :-) Jeg er nemlig lidt i tvivl om forskellen på udviklinger, -funktioner os... -
Karakterer ved Cand.Polit
ForumindlægEr der nogle, der skulle sidde inde med informationer om, hvordan karakterne gives ved cand.polit på Københavns Universitetet? Sker dette via relativ karaktergivning, eller er der tale om absolut karaktergivning? F.eks., hvis 10 personer får 02 i en eksamen, og de resterende 90 får 00 og derned... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Når man skal søge ind på videregåendeuddannelser efter fx. gymnasiet, hvilke karaktere udregner man så gennemsnittet efter? Årskaraktere, eller eksamenskaraktere - eller er det en blanding af disse? -
bøjning af at blive
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved, hvordan man bøjer at blive på fransk i nutid? På forhånden tak for hjælpen:) -
nationalsangen ??
ForumindlægEr der nogen af jer, der ved, hvad den franske nationalsang handler om i det hele taget ? Pleaseee... det haster ? -
Hvor meget vægter mine karakterer?
ForumindlægHej Her kommer en lille forhistorie. Jeg fik 10 i skriftlig og mundtlig årskarakterer på matematik B. Min eksamen(som var i går) gik virkelig dårlig, selvom jeg var op i virkelig nemme opgaver, synes jeg i hvert fald selv. Jeg har aldrig oplevet, at være så nervøs, at jeg ikke kunne holde en bl... -
Oversættelsesdelen
ForumindlægHej! Jeg skal om nogle dage op i skriftlig fransk og vil bare høre, hvilke grammatiske udfordringer der ofte optræder i opgave A ( oversættelsen). Altså hvilke grammatiske områder er i spil (verbalkongruens, possessive pronominer etc.) og hvad gør man, hvis man støder på et dansk udtryk, som ik... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHvis du har brug for hjælp til dine lektier eller opgaver i fransk, eller hvis du gerne vil have privatundervisning, må du meget gerne kontakte mig. Jeg har en bachelorgrad i fransk sprog, litteratur og kultur fra Århus universitet, hvor jeg netop er startet på kandidatuddannelsen. Kontakt mig ... -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
Alt om kemi
ForumindlægEksamen er lige om hjørnet, og ville sætte pris på lidt hjælp fra jer derude, der er gode til kemi... Har nogen spørgsmål, I gerne lige må svare på. SPØRGSMÅL 1: Forklar opbygningen af forbindelserne a) dichlor b) vand Vurdér hvordan polariteten af de to forbindelser vil påvirke ... -
Om naturfagseksamen
ForumindlægHej alle sammen ...Er i den (u)heldige situation at skulle op i mundtlig naturfag her om et par ugers tid ... Vores lærer har dog ikke gjort det store ud af at forklare os hvordan selve denne eksamen foregår...Er der en herinde der kan gøre sig den ulejlighed at forklare hvordan naturfagseksamen ... -
Potensfunktionen
ForumindlægHej Alle Jeg skal til mundtlig mat B eksamen og har svært ved spørgsmålene: Potensfunktionen Der ønskes en gennemgang af potensfunktionen; koefficienternes betydning for grafens udseende. Vis hvordan man kan bestemme potensfunktionen ud fra to vilkårlige punkter (som grafen går igennem) Vis at hv... -
Taler flydende spansk, burde vælge det i gymnasiet i stedet for fysik A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i et lille dillema. Jeg elsker naturvidenskab, og har tænkt at vælge Sciencelinjen med fokus på mat. (MatA,FysB,KemB). Jeg vil udover vælge biologi på C-niveau, fransk på B-niveau og så vil jeg løfte Kemi til A-niveau.Men så var det at min storebror sagde at det var "skide dumt&q... -
Stilleben
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i Billedkunst B d. 9 juni, og har 48 timer til at forberede mig. Jeg har valgt kategorien stilleben (men får først problemformuleringen d. 9 juni) og tænkte på, er der nogen som er meget god til billedkunst, specielt stilleben, som er frisk på at hjælpe mig under forbere... -
SRP - splitkarakter
ForumindlægJeg ville lige høre, om nogle af Jer herinde er i den situation, at I har stået med en splitkarakter? Sagen er den at censor og lærere ikke kunne blive enige om min karakter efter SRP. Det resulterede i en splitkarakter, således at jeg har fået 7 (censors karakter) men der på eksamensbeviset stå... -
fysik c hvad bliver min karakterer
ForumindlægHej! Ja, overskriften er misvisende: Selvfølgelig kan I ikke vide min karakterer MEN prøv at se om du dog kan hjælpe mig. Jeg skal op til FYSIK C mundtlig (24-timers). 24 timer er meget, ja, så der er god forberedelsestid. Jeg tror godt, at jeg kan holde et godt oplæg på de tja 8 min. om... -
Er jeg dumpet i matematik b?
ForumindlægHej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet? -
Adgang til videregåendeuddannelse
ForumindlægI gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk? -
Vektorer
Forumindlæghej jeg skal snart til mundtlige eksamen i mundtlige matematik.jeg har svært ved at svar på følgende: sætninger om den rette linje og hvordan får jeg parameter fremstilling for den ret linje. -
Ska du op i morgen, og er du nervøs??
ForumindlægHej.. Jeg skal op til tysk skriftelig i morgen, og jeg har virkelig ikke lyst.. Jeg får 5 i mine stile, da jeg ikke fatter noget tysk.. Er der nogen der kan give mig et godt råd til hvordan jeg holder mulen oppe med et smil, og tænker "fuck det"..
