Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 14101 til 14120 af 58387
-
svar på spørgsmål til eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik imorgen, så jeg har brug nogle lidt hurtige svar. Jeg har fået at vide at hvis man ikke kan svare på et spørgsmål man bliver stillet, er det ikke godt hvis man svarer: "det ved jeg ikke". Hvad gør man hvis man får et spørgsmål? Hvordan afl... -
opgave hjælp-eksamen i morgen
ForumindlægHej.Har virkelig brug for hjælp til en opgave, så håber at der sidder nogen oppe endnu og læser til eksamen, som kan hjælpe mig.Skriver lige hele opgaven ind her.Radioaktiv kilde...funktion, A(t)=A0*e^-kt+Bhvor A0 altså eren konstant, det er meningen at nul skal stå med sænket skrift.Det oplyses ... -
Hey nogen der vil rette mit engelsk?
ForumindlægPeer pressure is one of the themes in this novel. The main character is the leader of a gang of boys who have summer vacation. They are bored - what could they do? Simpson, is one of their comrades, who being target and victim. The boys cross the line and close to harming Simpson very seriously... -
At blive vist rundt - PÅ engelsk?
ForumindlægHej Hvordan siger man "Han bliver vist rundt i huset"? -
Engelsk dispoition - Black in america
ForumindlægHey jeg sidder og tænker lidt over, hvordan jeg forholsvis skal komme i gang med mit dispotion, har under emnet "black in america", kan i forholdsvis kommentere, hvad/hvor/hvem er de vigtigste synspunkter, når vi taler om dette emne.. Tak på forhånd.. -
Engelsk mundtlig examen disposition i 9.kl
Forumindlæghej alle sammen, jeg tænkte på om der var nogen der havde en skabelon til en disposition. jeg har mistet min. su. senest, i dag. tusind tak for hjælpen -
Rettelse af et engelsk læserbrev (vil gerne have 10)
ForumindlægHej, jeg håber på at jeg får minst 10 i dette læserbrev, så i må MEGET gerne komme med nogle forslag, til hvad jeg kunne gøre bedre og kritik. Hvis i ser nogle grammatiske fejl eller stavefejl, skal i også rette dem. Håber i vil hjælpe. Dear dad how are you? I miss you so much. It was so weird... -
kemi spg til eksamen
ForumindlægJeg har brug for nogle "aha-oplevelser" men den almene kemi. Jeg dumpede første eksamen og skal nu op igen - der er nogle grundliggende ting jeg ikke forstår. Jeg ville være utrolig glad om en eller flere ville hjælpe mig igennem. Problem nr. 1 Sp. Beregn massen af Li2O, der dannes ud... -
SO2 Eksamen - know how og erfaringer?
ForumindlægVi skal op her på torsdag fredag i SO2, men vi er desværre så uheldige at vi har fået minimum vejledning af vores vejleder hvad angår vores SO2 eksamen. Selvfølgelig har vi vores bekendtgørelser, men i ved da alle at det er en lang smøre af velformuleret målsætninger, bla bla bla. Men hvad reelt ... -
Film/tv - mundtlig eksamen - hvordan foregår det?
ForumindlægKære brugere!Jeg går i 3.g og har været så heldig, at jeg skal op i film/tv til eksamen! Men jeg aner ikke hvordan det foregår? Først skal vores gruppe snakke om vores eksamensprojekt - det er vel enkelt nok!? Men der, hvor vi selv skal ind og trække et filmklip el.lign. ved jeg ikke hvordan komm... -
Forsinket tilmelding til tværfaglig eksamens opgave - HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg sidder og er en smule panisk for at jeg har mistet min uddannelse pga en dum situation. Jeg er 1 dag forsent for at tilmelde mig den tværfaglige eksamens opgave på mit HF fjernstudie pga en rejse situation. Jeg har skrevet til administrationen om de kan hjælpe, men får først svar om e... -
Fysik/Kemi eksamen!
ForumindlægHej alle derude. Jeg står og skal til 9 klasses afgangprøve i morgen i frysik/kemi. Og jeg mangler svar og noter til en masse. Og ville høre om der er nogle der vil hjælpe mig. Da jeg har været syg i en længere periode, og derfor ikke har modtaget mit pensum, før igår- er jeg en smule bagud. ... -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad '' Det Moderne gennembrud '' er :) ? -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Eksamen 18. maj 2011
ForumindlægHej Ville høre, om der er matematik A besvarelse fra d. 18. maj 2011, da jeg skal op i morgen og gerne vil øve mig på det nyeste sæt. Tak på forhånd. -
Matematik eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Jeg skal op i skriftlig matematik på Mandag.. Men har meget lidt styr på det, og er specielt nervøs ang. den uden hjælpemidler ( den med hjælpemidler kan man vel altid finde noget i bogen eller nogle noter til hvordan man løser det (?)) Jeg vil derfor gerne vide hvilke opgaver der som regel... -
Eksamen, tavle eller bord?
ForumindlægHvad er mest fordelagtigt? Hvad foretrækker I / hvorfor? =) Tak! -
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
Eksamens spørgsmål i Religion?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan de kan være udformet ? Jeg ved godt det i høj grad afhænger af din lærer, pensum osv. men bare for at se et spørgsmål, og evt. en tekst !!!! Mange taaark og fortsat god weekend, fodbold osv. herfra .. -
FYSIK MUNDTLIGE EKSAME!
ForumindlægHej (: . - jeg skal op i fysik/kemi d 31. og der er 14 emner jeg kan trække imellem. Søger nogle dispostioner, og forsøg (gerne nogle nemme forsøg).' Er nemlig helt blank, håber virkelig i kan hjælpe mig. -tak på forhånd (:
