Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14141 til 14160 af 52987
  • AB0 systemets arvegang

    Forumindlæg
    hej derude :p jeg er virkelig i tvivl om arvegangen i AB0 systemet. Hvordan fungerer det lige?:) hvor mange mulige genotyper er der?
  • Nogen der har gamle fsa opgaver??

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har gamle fsa opgaver, ikke selve svarene, men opgaverne, det er lige meget fra hvilke år og hvilke fag, skal bare øve mig. Det vil virkelig være en så stor hjælp. På forhånd tak
  • hjælp mig. pleace

    Forumindlæg
    Jeg mangler virkelig hjælp til min kemi aflevering om indigosyntese og kypefarvning så pleace skrive hvis der er nogle der vil hjælpe mig
  • Bw

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her opgave, eftersom jeg ikke kan overskue det. Håber I kan hjælpe mig :) Jeg har indlagt opgaven som et screenshot.
  • Bwe

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her opgave, eftersom jeg ikke kan overskue det. Håber I kan hjælpe mig :) Jeg har indlagt opgaven som et screenshot.
  • Bestemmelse af forskrifter og halveringstid

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her opgave, eftersom jeg ikke kan overskue det. Håber I kan hjælpe mig :) Jeg har indlagt opgaven som et screenshot.
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hey, har virkelig brug for hjælp. Kan nogen af jer forklare om hvad det pårørendepligt er inde for velfærdsstaten. Har en aflevering for til imorgen, og skal kunne redegøre ud for det emne.
  • Bestemmelse af koordinater og integraleregning

    Forumindlæg
    Hej! Sidder med denne opgave jeg virkelig ikke kan løse.. Er det evt. nogle der kan finde ud af dette som kan hjælpe mig til hvordan man gør? Obs. har maple at bruge hvis det hjælper
  • Potens, lineær og eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hvad bruges potens, lineær og eksponentiel funktion til? Altså hver i sær i den virkelig verden? Hvis man i en opgave skal forklare lidt om vækst og derefter hvad de bruges til?
  • formlen for brydningsforhold?

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen der ved hvad formlen for brydningshold er?det er noget med N =....kan virkelig ikke finde det nogle steder :'( Håber I kan hjælpe..
  • Tidslinje over renæssancen i Norden

    Forumindlæg
    Hey jeg skal lave en opgave om norden i renæssance tiden og jeg har virkelig brug for en tidslinje er der nogen der kan hjælpe mig?
  • kærestfolkene?

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe mig med at placere eventyret kærestfolkene, AF H.C. Andersen i romantikken ? Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvor man kan placere den? tusind tak.
  • "Amasis" af Herodot

    Forumindlæg
    Nogen der har læst "Amasis" af Herodot?? Kan ikke finde noget som helst om den og synes egentlig også den er temmelig blottet for handling?? Kunne virkelig godt bruge noget inspiration??
  • tabelværdi

    Forumindlæg
    Er der en som ved hvad tabelværdien er for, halveringstiden af gammastråling i vand?Eller hvos jeg evt kan finde det...har ikk nogen databog nemlig.Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig.
  • tabelværdi

    Forumindlæg
    Er der en som ved hvad tabelværdien er for, halveringstiden af gammastråling i vand?Eller hvos jeg evt kan finde det...har ikk nogen databog nemlig.Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig.
  • matematik opgave hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har et spørgmål der kastes to terninger hvad er sandsynligheden for at summen bliver 7 hilsen ditte håber virkelig i vil hjælpe gerne udregning
  • Reducér

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal reducére dette udtryk: xy+x2/xy Og jeg kan virkelig ikke huske hvordan man gør. På forhånd tak.
  • Hjælp ang. digt

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har en aflevering for omkring digte..opgaven består af at fortolke et digt, men hvordan f..... gør man det??? Har virkelig ingen ide om hvordan man gør det..På for hånd tak..
  • MAT FYS KEMi

    Forumindlæg
    Hey.. er der en som hjælper med disse fag på høj niveau ? Det haster virkeligt og jeg kunne sagtens bruge noget hjælp. Skriv [email protected] eller bare her en mail til mig :) o
  • Fransk

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der er gode til fransk her? Hvis det er kan i så godt lige smide en kommentar på dette opslag, jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Tak..