Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14221 til 14240 af 63055
  • Eng.oversættelse

    Forumindlæg
    Hejsa..Jeg vil høre om der er nogle, som kunne se nogle evt. fejl i oversættelsen nedenunder.På forhånd tak. Den danske version:Familien Harrison bor lidt udenfor Hastings i England. Familien består af hr. Harrison, som er forretningsmand, fru Harrison, som er husmoder og deres to børn Jennifer o...
  • Hjælp til en lille rettelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre, om der ikke lige var en der ville se min engelske stil igennem? TAK på forhånd :) , sætter den ind længere nede.. Dear Lizzie. Good to hear from you again. I can see that you really love your new hobby – white water rafting. So I will love to tell you about my hobby. My...
  • Ingen "hjemme noter" under mundtl. eksamen

    Forumindlæg
    Halløj :) Jeg har flere gange fået at vide, at vi må medbringe alle vores noter til forbedredsels lokalet, MEN at man ikke må tage de noter man har med hjemmefra med ind til lærer og censor - KUN de ting man har skrevet under tiden. Jeg søger lidt efter dokumentation for, at man ikke må have sine...
  • fyC/engA - rumrejser

    Forumindlæg
    hej, Jeg tager udgangspunkt i 9;2001 A Space Odyssey9; (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej
  • Hvad er naturvidenskab??

    Forumindlæg
    Tja jeg har altid interesseret mig for kemi, fysik, biologi og matematik, de såkaldte naturvidenskablige fag, men hvad er naturvvidenskab egentlig? Og lige et spørg. til: Hvilke metoder ville i karakterisere som naturvidenskablige?
  • Studieretningsvalg (5 a fag)

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove...
  • hvordan bliver man bedre til ekstemporal-øvelsen ved xamn?

    Forumindlæg
    nogle der har nogle bud på hvordan man kan blive bedre til at oversætte, når man sidder ved det grønne bord?
  • Ved ik hvad jeg skal efter 9klasse

    Forumindlæg
    Hejjeg er lidt i tvilv hvad jeg skal være... jeg går i 8klasse. men ska finde praktik til næste år, fra nu af siger min vejleder.Jeg ka godt lide noget om IT... har tænkt mig at ta teknekskole, og vælge teknikdesign... er den god, ka jeg vælge noget bedre?
  • Rute til studenterkørsel

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har nogle gode ideer til hvordan man bedst planlægger ruten til sin studenterkørslen? Med hensyn til tiden, hvor lang tid det vil tage at køre mellem de forskellige adresser osv. Det er noget med at man ikke må køre på motorvej..
  • Billede af din institution

    Forumindlæg
    Det er nu muligt at tilføje et billede af netop din undervisningsinstitution, se f.eks Silkeborg Tekniske Gymnasium: https://www.studieportalen.dk/Skoler/default.aspx?id=4712 Bemærk også muligheden for at tilføje events til undervisningsinstitutionen. Det er kun muligt at tilføje billeder og...
  • this

    Forumindlæg
    nogen, der lige vil forklare mig "this metoden"? Fx this.name = name
  • Hældning af tag

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for at beregne hældningen af et tag. Er der eventuelt nogle, der sidder med en formel? Tak på forhånd!
  • Elevatoreffekt

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvad det sociologiske begreb "elevatoreffekt" dækker over og i hvilken sammenhæng det bruges?Tak!
  • Forhold.. Sikkert let for dig!

    Forumindlæg
    Thanks! C:
  • afvigelse

    Forumindlæg
    hvordan beregner man afvigelse mellem 2 tal ??
  • Filisofi C

    Forumindlæg
    hej jeg vil vide hvilke emner man skal arbejde med når man har filisofi på C.
  • Mangler idéer til sjovbillede

    Forumindlæg
    Nogen der har gode idéer til sjovbillede, som skal bruges til scorebogen?
  • HJÆLP SIDDER TIL 24-TIMERS ENGELSK EKSAMEN - "THE DEATH OF TOMMY GRIMES"

    Forumindlæg
    jeg har trukket teksten the death of tommy grimes under temaet "growing up", nogle der har læst den og hvilke tekster ville i perspektivere til?
  • FSA 2013- læsning

    Forumindlæg
    Hej Var læsetesten i dansk FSA svær (2013) ? altsp i forhold til andre læsetester? :)
  • artikel jul

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en artikel om kulissen af jul, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal starte den ud. jeg skal skrive om kulissen af jul for "ikke danskere" hvordan de ser og oplever julen iforhold til danskere jeg er helt blank og håber virkelig at i kan hjælpe