Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 14341 til 14360 af 104934
-
oversættelse 2
Forumindlægkan i se om der er nogen fejl ved de følgende oversættelser?! han hører vognen (Er hørt den Wagen) De ser hunden (Sie sehen den Hund) De giver hunden vinen (Sie geben dem Hund den Wein) Hun hører toget (Sie hørt den Zug) -
Bisætning eller hoved?
ForumindlægHejsa! Kan man godt sige dette her, selvom det ikke er en bisætning: "Vielleicht Maria nicht Liebeskummer hat, aber sie..." altså at have "hat" til sidst, elle skal man opstille den, som en hovedsætning, hvor "hat" står efter Maria? På forhånd tak, og fortsat god a... -
RET STiL på 86 ord(DET HASTER!)
Forumindlæghej håber i vil hjælpe mig med at rette en stil på 86 ord, det haster virkelig meget, da den skal afleveres inden kl 12 i aften.. tusind tak på forhånd -
Hjælp til SRP - Dansk/Engelsk (A-niveau)
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til at vælge mit emne til min SRP. Jeg har valgt at skrive i Dansk A og Engelsk A, men jeg er lidt på bar bund mht. hvilket emne der kunne være spændende at skrive om. Har I nogle idéer? Med venlig hilsen Nathja -
Hvem opfandt fat man bomben? !!!!!
ForumindlægHvem opfandt atombomben fat man? Og hvornår? -
Oversættelse endelser
ForumindlægHey :D Hvordan oversætter man smeltede? Alle de endelser der kommer på dansk (Altså smelter, smeltende OSV) Hvis man slår det op i ordbog, kommer der dette frem, men hvordan er jeg sikker på hvordan man håndterer det på? :P verbum <-r, -de, -t> schmelzen <schmilzt, schmolz, geschm... -
1 sætning
ForumindlægEr denne sætning oversat korrekt?\n\nDa drengen var faldet i søvn, udtænkte Eisenhans en prøve. \n\nAls der Knabe einschlafen, ausdenkt Eisenhans eine Probe. -
Auswitz
ForumindlægHej. er der ikke nogle der kan hjælpe med en opgave om Auswitz og andre kz-lejre. eller i så fald ved hvor man kan finde nogle godt oplysinger. så ville jeg blíve meget glad :) -
Eksamen i morgen - Tyskland 1918-45! HJÆLP Please!
ForumindlægJeg skal til historie-eksamen i morgen (24-timers) og jeg har været så "heldig" at trække noget om Tysklands historie 1919-45. jeg har fået en erindring af Philip Scheidemann som fortæller om hvordan han taler til folket ved proklamationen af Weimarrepublikken. I den forbindelse siger ... -
1-sekund-spørgsmål
ForumindlægSkal førnutid som f.eks. gewesen stå bagerst i en sætning? -
Hvordan staves det?
Forumindlæg1. "Er spricht Dänisch" eller "Er spricht dänisch"? 2. "Die Dänische Sprache" eller "Die dänische Sprache"? -
Hvad skal man når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid?
ForumindlægJeg ved ikke hvad man skal når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid håber i kan hjælpe. Jeg har fx. skrevet: Ich bin gegangen zehn kilometer gelaufen. Og: Du hast gespielt Musik. pls forklar hvordan og hvad jeg skal gøre og ikke kom med de der lorte kommentarer -
help!!!
ForumindlægEr der nogen der gerne vil forklar mig hvad betyder nominativ, akkusativ, genitiv og dativ? V.h. :-) -
placering af verber i weil-sætning
Forumindlæghvordan skal sætningen være, når man har to verber efter weil. Altså hvordan skal placering være. -
Rettelse af statistikopgave
ForumindlægEr der evt en der vil kigge mine opgaver igennem og give en kommentar til hvad der er rigtig og hvad der er forkert. -
Tyskopgave
ForumindlægJeg er ved at gå ned med stress, og har virkeligt svært ved at få tid til denne store skriftlige opgave, som tæller med i det store standpunkt, som jeg skal have i slutningen af måneden. Jeg ved godt at den er fyldt til randen med grammatiske fejl, og ukorrekte bøjninger, men jeg har også kun b... -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
grammatiske fejl?
ForumindlægAls ich vor gesagt hatte, war ich unfähig zu konzentrieren in der Schule, weil ich von ihnen Gedanken gequält war. Ich werde zurzeit immer schlechter, bin in jedem Fach abgerutscht, aber das war eine kleiner Problem für mich am der Zeit. Meine einzige Sorgfältigkeit war er. Ich hatte ein paar M... -
En oversættelse
ForumindlægHar en oversættelse jeg har lidt svært ved, nogen der kan hjælpe? "Han er imidlertid også nødt til at tjene penge og derfor have kontakt med andre mennesker. Han har ved sit udseende og sin adfærd skabt sig et ry, som holder mange borte fra ham; men fortælleren er for nysgerrig og henv... -
Oversættelse
Forumindlæg"Han er imidlertid også nødt til at tjene penge og derfor have kontakt med andre mennesker. Han har ved sit udseende og sin adfærd skabt sig et ry, som holder mange borte fra ham; men fortælleren er for nysgerrig og henvender sig til ham. Hvis ikke drengen havde hjulpet hende, ville det v...
