Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 14361 til 14380 af 186241
  • måling af CO2-optagelse?

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd
  • faseovergang - formel

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder med en fysik opgave, hvor jeg skal finde et stofs smelte- og kogepunkt. Desuden skal jeg bestemme sotffets specifikke overgangsvarme. Men findes der nogen formler til dette formål ? Mvh Jens
  • Koblede differentiallininger

    Forumindlæg
    Jeg skal i min SRP-opgave opstille SIR-modellen. Jeg har desværre svært ved at finde materiale som kan forklare mig disse grundlæggende egenskaber: SIR-modellens funktioner, S(t), I(t) & R(t) kan kun løses numerisk. Hvad er årsagen til dette? Altså, hvorfor kan jeg ikke løse dem analytisk?...
  • Bestem den stamfunktion F til f, der opfylder, at F(1) = 3.5

    Forumindlæg
    Hej. Har følgende opgave jeg ikke kan finde ud af : Funktionen f lyder : f(x) = x + ( (1)/(x) ) | x > 0 Bestem den stamfunktion F til f, der opfylder, at F(1) = 3.5
  • Fodnoter

    Forumindlæg
    Hej :) Hvis jeg skriver noget på baggrund af en kilde og jeg samtidig inddrager et citat fra den pågælende kilde, skal jeg så både angive en fodnote ved teksten og ved citatet (Selvom begge står i samme kontekst og refere til samme kilde)? vh Frederik :)
  • Anførelsestegn foran tanker?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et enkelt spørgsmål vedrørende en stil. Skal man altid have anførelsestegn foran tanker? Har læst nogle bøger, hvor der er tegn foran tanker og bøger, hvor dette ikke er tilfældet.. Kan man gøre begge dele? Hvad er mest korrekt? Tak på forhånd! Malou
  • Abiotiske og biotiske faktorer

    Forumindlæg
    Hej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig.
  • Differentialligning, eller hvad det nu er

    Forumindlæg
    Hej Håber der er en der lige kan svare mig på en ting...? Sidder med en opgave der lyder hvor man har en hastighedsfunktion V'=9,985=(e^(-0,05t)+ e^(0,00005t)). Nu skal jeg så finde v(t) udfra denne forskrift, men jeg får også at vide at når t=0 så er v(t)=0. Så er spørgsmålet om jeg bare s...
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået et spørgsmål der ser sådan her ud: Vand har en MEGET stor specifik varmekapacitet. Hvorledes påvirker det klimaet et givent sted? Er der nogen søde mennesker som gerne vil hjælpe mig med dette spørgsmål? Takker på forhånd.
  • inv sin?

    Forumindlæg
    Hey, Hvad betyder det, at jeg skal tage inv sin til noget? Eksempelvis: v = inv sin (2/3) = ??? Malfoy
  • ISS

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan fortælle mig hvorf at der bliver lavet en masse forsøg med medicin og teknologi oppe i rumstationen ? hvorfor kan de ikk gøre det nede på jorden?
  • Billeder

    Forumindlæg
    Hey, jeg mangler billeder.. billederne må gerne være af en bestemt type, gerne typer som windows anvender.. fx baggrundsbilledet på en pc, naturbilleder., Har I nogen? i fx en zip-mappe?
  • mat.b skriftlig eksamen:..med god tilnærmelse.....hvad betyder det?

    Forumindlæg
  • Hjælp til et ord?

    Forumindlæg
    Hvad betyder indsidderstue?
  • intimitetens tyranni

    Forumindlæg
    intimitetens tyranni: En situation hvor intime og personlige relationer imellem fremmede bliver til et krav, som gør en hver forskellighed til et problem, der skal elimineres. Må nok indrømme jeg intet fatter af ovenstående. Nogle der gider forklare? (: Mange take.
  • divider.. haster :S

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville bare spørge hvordan man divider 249:399 ? uden lommeregner.. er der nogen der kan forklare? på forhånd tusind tak
  • HJÆLP !!!!!

    Forumindlæg
    Hvad er en regibemærkning
  • Bekæmpelse af arbejdsløshed uden skabelse af inflation

    Forumindlæg
    I hvilket omfang er det muligt at bekæmpe arbejdsløshed uden at det skaber inflation?
  • Datalogi, Fysik eller Statistik

    Forumindlæg
    Hej, jeg læser Matematik og jeg skal snart vælge en fagpakke i Statistik eller Datalogi eller sidefag i fysik. Jeg vil gerne arbejde i erhverslivet når jeg er færdig og jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge.
  • Polynomium

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe her? Link: http://peecee.dk/upload/doupload