Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1421 til 1440 af 181597
-
søger råd til skriftlig dansk eksame
ForumindlægHeej , jeg skal op til skriftlig dansk eksame- ligesom mange andre herinde formoder jeg !! :) Jeg er dog kommet i tvivl om en helt banalt ting og søger en der evt. har en oversigt over hvike elementer fra undervisningen man kan inddrage i stile. Et eksempel til nyere tekster er self at kan man i... -
Skriftlig eksamen i naturfag...
ForumindlægNogen der har de korrekte svar til den skriftlige naturfagseksamen fra i år? Er nemlig ret spændt på min præstation :-SJeg tror det gik ganske fint, men må indrømme, at jeg er i tvivl! -
Matematik A
ForumindlægOpgave -
Dumpe i skriftlig
ForumindlægHej bois & girls! Står i den situation at jeg har fået 4 i mundligt og 02 i skriftlig engelsk til årskarakter! Nu har jeg så trukket engelsk skriftlig til eksamen her, så min spørgsmål lyder, hvad sker der hvis jeg dumper denne eksamen? Har jeg så dumpet hele faget eller? Og hvis jeg dumper dette... -
Matematik A
ForumindlægHej folkens. Sidder med en opgave som jeg ikke rigtig kan finde frem til. "En trekant ABC med medinanen fra A. Vinkel a: 34 grader. medinanen fra A til D 6,4. længde fra c til b 3,6. a. Beregn vinklen C. b. beregn /AC/ c. beregn /AB/ -
Behøver jeg gå til eksamen???
ForumindlægJeg tager i øjeblikket matematik som GSK-fag, og skal til eksamen om et par dage i matematik til B-niveau. Da jeg næste år tager matematik på A-niveau, er jeg i tvivl om, min B-niveau karakter overhoved kommer til at betyde noget. Jeg ved den skriftlige B-niveau karakter tæller 1/3 af den samlede... -
Skriftlig fysik
ForumindlægHej, jeg har tænkt på at vælge fysik på A niveau. Derfor ville jeg bare høre om man SKAL op i skriftlig fysik ? -
Matematik stx A 11 aug 2011 facit
ForumindlægHej alle sammen... Nogen der har facit fra stx matematik A eksamen fra 2011 (11. AUGUST) Ville hjælpe mig rigtig meget. -
Skriftlig matematik b - terminsprøve
ForumindlægHej Hvilke formler vil være nødvendige at vide til prøven uden hjælpemidler i matematik b ? på forhånd tak -
ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX
ForumindlægHej Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksame... -
matematik A-niveau, opklarende spørgsmål
ForumindlægHej Kloge-Åge typer! Vi er tre piger der desperat har brug for din hjælp. Vi sidder nemlig i den situation at vi har læst matematik A på et turbo-hold de sidste 3 måneder, og på tirsdag er det den mundtlige eksamens tur.. Da da daaam.! Vi er nu kommet igennem pensum men der er 2 grundlæggende tin... -
dumpet til mat eksamen!
ForumindlægHEJ! Jeg fik idag -03 til mundtligt mat eksamen :'( jeg hr i årskarakter: mat munstligt 02 skriftligt 7 jeg vil læse kemi på ku! :S Kan jeg så overhovedet ikk læse på KU eller SDU nu?? :´( hjælp mig!! -
"Gymnasier er for flinke med skriftlige årskarakterer"
Forumindlæger overskriften på en artikel af Søren Kudahl i Momentum (Momentum er KL’s nyhedsbrev, som har til formål at kvalificere og nuancere den politiske debat). Analysen, som artiklen er baseret på, er foretaget af Søren Lindemann Aagesen, KL's analyseenhed. Artiklen indledes med følgende... -
hvornår bytter man om på a og b?
Forumindlæghej alle :) Som så mange andre skal jeg til eksamen i skriftlig matematik A Men er kommet i tvivl om hvornår man bytter om på a og b (ifølge lommeregneren) Er rimelig sikker på man gør det i eksponentiel- og potensfunktioner, men gør man det også i linenær funktioner? :S -
Fuldstændig uenig i min skriftlige karakter
ForumindlægHar lige fået mine skriftlige karakterer for sidste år på gymnasie. Standpunkts og årskarakteren kører fint på en solid 7'er hele vejen. Har endda fået 10 i nogle få dansk stile. Censor har så valgt at give mig 02 for min kronik omhandlende Moderne Talentshows, og kan kun forestille mig at en... -
Dumpet skriftligt
ForumindlægHej alle. Jeg har desværre dumpet matematik C skriftlig, men har fået 4 mundtligt. Betyder det så, at jeg har dumpet matematik generelt? -
Matematik A- hjælp!
ForumindlægOpgaven er vedhæftet da, der følger en figur med. Det er opgave 16:) Jeg tegner parablen med top-punktet i 0,0, så vil b og c være lig med 0. men hvordan finder jeg så a? skal divider 4 med 10 og hvis jeg skal, hvad er så begrundelsen?? Nogen der ka' hjælpe -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
Skriftlig dansk eksamen - hvordan er det gået?
ForumindlægHey derude! Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvordan det er gået til dansk skriftlig studentereksamen. Der blev givet ret hårde karakterer på min skole, i opgaven "At ligge i skuffe sammen"... Er det noget generelt, eller er vi bare bagud på min skole når det kommer til Mr. Andersen.... -
besvarelser fra skriftlig biologi-eksamen
ForumindlægJeg så på et tidspunkt at man kunne se bedømmelser af afleverede besvarelser fra skriftlige biologi eksamner fra de foregående år - men problemet er, at jeg ikke kan finde dem igen.. Det er ikke så meget besvarelsen jeg er ude efter, mere hvordan man hvordan man dømmer udfra det afleverede materi...
