Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14381 til 14400 af 52987
-
Oversigt over perioder
ForumindlægJeg har virkelig brug for jeres hjælp:(Jeg søger efter en oversigt over perioderne med det specielle forfatter for hver periodePLS ,, i need it :( -
Fransk hjææælp!
ForumindlægHejsa derude Er der en sød sjæl som vil kigge på min fransk aflevering der skal afleveres i dag? Jeg har virkelig brug for hjælp. På forhånd tak :) -
Coke - Sprøjter
ForumindlægHej alle sammen. Brænder man virkelig coke for at gøre det flydende? Hvordan kan pulver blive flydende? På forhånd tak! -
linjer i planen.
ForumindlægHej alle. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have hjælp til denne opgave a). Hvordan finder jeg sættet til punktet når jeg kun har en x-værdi? -
Perserkrigene..HJÆLP!
ForumindlægSøger desperat efter hjælp med perserkrigene, ved virkelig ikke hvor der står noget, jeg kan ikke finde noget væsentligt, NOGEN SOM HAR NOGET HJÆLP:)? -
HURTIG HJÆLP - TYSK
ForumindlægHej med jer, Mangler hjælp til gennemgang/rettelse af et tysk referat på omkring 300 ord. Håber virkelig, der er en herinde, der gider kigge på det. Er lidt i tidsnød! På forhånd tak -
tysk disposition
Forumindlæghej, jeg skal skrive en disposition om en flagermus i tysk, jeg er virkelig dårlig til det, så kunne rigtig godt bruge noget hjælp :s - sara -
BNP og BNI?
ForumindlægJrg har virkelig prøvet at forstå det, men bogens beskrivelse er svær at forstå for mig!? - Håber der er nogen der kan forklare det på en mere brugervenlig måde. -
Primære vind- og tryksystemer
ForumindlægEr der ikke ngn der kan fortælle mig, hvad jeg skal fortælle om, hvis jeg trækker en redegørelse af dette. Jeg har virkelig svært ved emnet KLIMATOLOGI! -
EU- kommissionen
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hvad EU - kommissionen står for hvad deres opgave er osv?.. forstår det virkelig ikke -
MATEMATIK !!! Hjælp
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp i mat!!! Håber at i kan hjælpe Jeg skal kigge på graferne og aflæse funktionerne Kan ikke finde ud af det :( Har lagt billedet ind -
BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har VIRKELIG MEGET brug for hjælp til en biotek opgave. Er der nogle, der kan hjælpe? - jeg sender opgaven over indbakken. -
Odysseen og staten
Forumindlægmangler virkelig hjælp til staten 4. bog - synes den er så indviklet.desuden, er der nogle der kan hjælpe med 8, 11 og 21, sang i Odysseen? -
ordbog
ForumindlægHej, jeg skal til fransk eksamen på ondag og kunne virkelig godt bruge en elekronisk fransk-dansk ordbog, nogen der har et link`??? -
Procent-& rentesregning.. Hjælp mig på vej..
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig lidt med ligninger? Jeg skal komme ind på løsning af eksponentielle ligninger, og ligninger hvor der indgår potenser. Hvordan gør jeg det? Er virkelig en klovn til matematik.. :I -
5 ORD !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om! -
Hjææælp
Forumindlæghejssa er der nogle herinde der kan rette min spansk opgave, den er ikke så lang!! tak på forhånd. håber virkelig der nogle der kan -
Funktionsanalyse indledning
ForumindlægHej Hvad bruger man differentialregning, funktionsanalyse til i virkeligheden? Skal bruge det til, at lave en indledning til min emneopgave i matematik. Tak på forhånd -
A salary Cut - oversættelsen HURTIG
ForumindlægNogen, der har løst den og eventuelt gider at sende den til mig. Der er flere pasager jeg er i tvivl om og ville virkelig gerne have den bliver bare ok... -
hurtig hjæl--> differentialregning
Forumindlæghej redgøre for den naturlige eksponentialfunktion samt differentialkvotienten for funktionen f(x)=ax jeg har virkelig brug for hjælp:( tak
