Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14461 til 14480 af 52987
  • Hjææælp til tysk tekst analyse

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp til en tekst som hedder Michael und der SS-Mann , som er skrevet af Michael Degen. Er der en der har en analyse eller referat af teksten?
  • Rettelse af tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der vil være min redning og være en engel at rette en tysk oversættelse igennem? Det ville virkelig betyde meget. Bitte. =D
  • fotosyntese og respiration

    Forumindlæg
    Heej:D hvor i cellen sker fotosyntesen og respiration?? Og Hvad er ATP ??:D Håber virkelig der er nogle der vil hjælpe mig:D
  • hjælp til planer, vektorer osv!!!

    Forumindlæg
    hej jeg har vedhæftet en opgave. hvor jeg har lavet opgave a, meeen...jeg har virkelig brug for hjælp til de andre! og det haster en smule mange tak på forhånd :))
  • Integralregning!!!!!!!!2

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan løse den her for mig: Integralet fra 2e til e: (ln(x))/(x^3)*dx Kan virkelig ikke finde ud af den:S
  • kam man få -3 i mundtlig?

    Forumindlæg
    HEJ folks. kan det virkelig passe at man kan få -3 til mundtlig eksaminer på gymnasiet? og hvad kræver det? vh Mig
  • Integralregning!!!!!!!!1

    Forumindlæg
    Nogen dér kan løse den her for mig: integralet fra 2e til e : 1/(x*ln(x)) Kan virkelig ikke finde ud af den:S
  • Help ME!!(integral)1

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan løse dette integrale for mig; integralet fra 4 til 1 : (lnx)/kvadratroden(x) *dx forstår den virkelig ikk;S
  • Integration af "avanceret" brøk

    Forumindlæg
    Jeg sider med en matematikopgave hvor ledet 1/e^-x skal integreres. Hvis nogen kan give et hint ville det virkelig være en stor hjælp. På forhånd tak.
  • Svar?

    Forumindlæg
    ER der nogle der vil hjælpe og svare på mine andre indlæg... Har virkelig problemer med dem... Det er indlæg som Algoritme/kvadratrod OG NEM MATEMATIK... HÅber der er nogle der vil hjælpe..!
  • keynes/finansloven

    Forumindlæg
    Hej... Har virkelig brug for hjælp... Jeg skal skrive om keynes teori bliver brugt i finansloven 2007... det gør den ikke.. Men hvordan kan jeg evt komme igang...
  • udviklingen af racetoerier

    Forumindlæg
    jeg kunne godt tænke mig nogle råd om hvad der er vigtigt at få med hvis man skal skrive om udviklingen af raceteorier i tyskland i det 19-20 århundrede..??? PS: har virkelig brug for hjælp.....
  • Akut hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har akut brug for hjælp til disse matematik opgaver, det er en min sidste afllvering. Jeg har virkelig haft svært ved opgaverne. HJÆLP?!!!
  • SSO-komposition.. hvordan?

    Forumindlæg
    Godaften. Hvad skal en komposition af en bog indeholde? Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe... For er helt lost, og er næsten det eneste jeg mangler.. Gode julehilsner Line.
  • oldtids eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har været oppe i illiaden i old? Hvad er godt at have styr på og hvad kan de finde på at spørge om? Jeg skal op om to dage? :) Håber virkelig i kan hjælpe
  • SSO- indledning, hvor lang?

    Forumindlæg
    Godaften folkens. Hvor lang skal en indledning nogenlunde være? Håber virkelig nogen vil hjælpe mig med dette.. På forhånd tak og god jul..
  • Komplekse tal

    Forumindlæg
    Jeg er rendt ind i den ligning med komplekse tal: (z-i)^-4=(z-i)^4 Jeg kunne virkelig godt bruge en smule hjælp til at slå hul på den.
  • HJÆLP, ionprodukt og opløselighedsprodukt?

    Forumindlæg
    Er i tvivl om definitionerne på henholdsvis ionprodukt og opløseligehdesprodukt? Hvad er egentllig forskellen, synes umiddelbart, at det virker som det er præcis det samme???? På forhånd tak - Flora
  • Manglende statistik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en statistik over antallet af kontanthjælpsmodtagere som har børn. Er det virkelig muligt, at der ikke findes sådan en?
  • Analyse af hjemmeside?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal analysere ilva's hjemmeside, og er kan virkelig ikke finde ud af detm, håber der er nogle som måkse ville hjælpe mig ? :)