Søgning på: matematik fp10,2023. Resultater: 14541 til 14560 af 31467
-
Bestem integralet (substition) ER DET KORREKT?
ForumindlægEr virkelig elendig til matematik - er der en rar sjæl som kan prøve at gennemtjekke om det jeg har lavet er korrekt? -
Scoringsprocent
ForumindlægHej jeg har fået denne opgave for I matematik, håber I kan hjælpe mig -
Procent
ForumindlægHej jeg har fået denne opgave for I matematik, håber I kan hjælpe mig -
Studentereksamen 2013 - 24. maj
ForumindlægOpgaven er vedhæftet, og er fra dette års (2013) studentereksame i Matematik A. Det løb af stablen den 24. maj... Håber I kan hjælpe! -
Skjult variabel og systematisk fejl.
ForumindlægHej. Er der nogle kloge hoveder som kan forklare mig hvad skjult variabel og systematisk fejl er indenfor statistik i matematik ? -
Bestem integralet af (1/x+4x)dx
ForumindlægHej Matematikker :) Jeg har problem med denne opgave uden hjælpemidler: Bestem ∫(1/x+4x)dx x>0 -
har brug for hjælp ASAP!!! hvordan finder jeg a og b
Forumindlægopgaven ligger i skærmbilledet. tak på forhånd til svar. det må gerne være hele svar også da jeg er spasser til matematik :)) -
spørgsmål???
Forumindlægheey jeg har et spørgsmål. Hvis man dumper matematik skr.. eksamen, og har fået 10 i mundtlig. Er man så dumpet eller bestået?? -
sro
ForumindlægHello :) da jeg skal skrive om matematikken i renæssancen i min sro opgave, ville jeg spørge hvilke underemne kan der være? har brug for hjælp! please! på forhånd tak! -
hjælp til opgave i privat besked
Forumindlæghej derude! er der nogen der er villig til at hjælpe med en matematik opgave? Forbeholdende er, at den sendes i privat besked. -
HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Nogen der har skrevet SRP eller en opgave om medicin, i fagene matematik og biologi? Hilsen Sille :) -
Er rentesregning, vækstformlen, renteformlen og vækstfunktioner det præcis samme?
ForumindlægJeg skal op i mundlig matematik og har fået et spørgsmål om rentesregning, men jeg har kun noter om vækstfunktioner, er det bare et andet ord for det samme? -
Mat afl.
ForumindlægHej.. Er der en der har lavet opgave 4.009 og 4.011 i "Gyldendals gymnasie matematik A"? De giver ingen mening for mig. -
srp om penduler
Forumindlæghej nogle herinde der har skrevet eller skriver om penduler i matematik og fysik? kunne godt bruge lidt hjælp. evt. kunne vi skrive over msn -
Omskriv brøk
ForumindlægHej, jeg hedder Magnus og sidder med en matematik-aflevering for til i morgen. Jeg skal omskrive en brøk, hvordan gør jeg det? -
Hieroglyffer
ForumindlægHej Skal til at starte på min SRP opgave om ægyptisk matematik. Er der nogen der ved, hvordan man kan indsætte hieroglyffer i Microsoft Word? -
Beregning af skæring til bestemmelse af et objekts position
ForumindlægHej, jeg sidder og bikser med lidt matematik her, og skal til at finde beskæring til bestemmelse af et objekts position. Hvilke formler er det der skal benyttes til dette formål? -
aflevering
ForumindlægHej jeg vil høre om der var nogle som havde matematik maj 2009 opgavesættet? Det vil være en stor hjælp, hvis var nogle som vil hjælpe mig? -
Differentialregning
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man beviser Koefficientreglen, sumreglen og differensreglen ? :) Det ville være en stor hjælp! :) Hilsen en som er virkelig dårlig til matematik.. :) -
Lommeregner: Texas TI-Nspire CAS
ForumindlægMeget avanceret lommeregner til matematik på B og A niveau. Ca ét år gammel, inkl manualer osv. Pris 800 kr.
