Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14601 til 14620 af 52987
  • matematik aflevering

    Forumindlæg
    hej folkens Jeg er ved at lave min matematik aflevering, er der nogle der vil rette den for mig? (vil virkelig gerne have en god karakter!) tak på forhånd :)
  • Opgave omkring Urtekram

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med en opgave omkring Urtekram. Det er opgaven fra sygeeksamen i år, og har virkelig svær ved den, så kunne godt bruge lidt hjælp ? :)
  • HVORDAN LØSER MAN DEN HER?

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig prøvet i lang tid, ved ikke hvordan man får et resultat. I øvrigt er det en matematik udfordring.
  • Michael Strunge digtet BYEN

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå disse sætninger "Byens hjerte er hjernedødt" og "Byens hjerne er hjertedødt"
  • eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan forklare hvad man i det virkelig liv bruger halverings og fordoblingskonstanten til ? Hvad skal de gøre godt for ? Jeg har ingen problemer med udregningen af dem. På forhånd tak.
  • Pladetektonik, jordskælv og vulkaner - HASTER!!

    Forumindlæg
    Det haster og jeg håber virkelig i kan hjælpe! Jeg har vedhæftet en fil og jeg håber i kan hjælpe mig med opgaverne..
  • Reducere

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig? Har virkelig svært ved denne opgave.. (1+a)(1-b)-a(1-b)+b
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Når lys interferer hvad er det så der sker? bliver lyset kraftigere eller bliver det svækket? alt efter hvilken interferens?? Har virkelig brug for hjælp!! Håber der er nogen der vil svare :)
  • Matematik aflevering

    Forumindlæg
    Det her er min sidste opgave i min aflevering! Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe! Afleveringen skal afleveres i dag inden midnat!
  • Rettelse af dansk

    Forumindlæg
    Værket tager udgangspunkt i en fiktiv konkret rig, da krigen i dokumentarfilmen optræder som konkret, altså virkelighed. I dokumentarfilmen har man fokus på en bestemt part i krigen, fordi man får lidt af vide om infanterierne og om de danske soldater. I dokumentarfilmen er selve problemet ska...
  • Epithetha ornantia <> Epitheton ornans

    Forumindlæg
    Er der forskel på "epithetha ornantia" og "epitheton ornans"? Det virker nemlig som to former af det samme ord... men jeg kan ikke finde noget på google.
  • Hvordan bliver man bedre til engelK

    Forumindlæg
    Hej Allesammen, jeg er rigtig dårlig til engelsk er det nogle af jer som ved hvad man kan gøre for at blive bedre? Har virkelig brug for det..
  • Polynomiel regression?

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen derkan svare mig på hvad polynomiel regression er? eller kender i et godt sted hvor jeg kan læse mig til det? Skal bruge det i min studieretningsopgave, så har virkelig brug for hjælp..
  • Afsætning og forskrift??

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til opgave 5 (sidste billede) i det vedhæftede dokument.. Er helt tabt. Hvordan løser jeg det på CAS og hvorfor skal det gøres på den måde? På forhånd, tak!
  • Kan I/du hjælpe mig!!

    Forumindlæg
    Jeg prøvede virkelig regne det her regnestyk ud. Men jeg kan seriøst ikke finde svar. Kan I hjælpe mig?
  • HJÆLP Medie

    Forumindlæg
    Nogle der har noter til film/TV. Gerne hvad de forskellige serie/programmer hedder og så gerne noter til film sproget?????? Håber virkelig på hjælp. PÅ forhånd TAK
  • HLÆLP DET HASTER!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig matematik på B. Og jeg har virkelig brug for nogen notater eller nogen gode råd.. Hjælp jeg er helt lost.
  • Caseopgave 22.1 - HandyMan

    Forumindlæg
    Er der nogen der har caseopgave 22.1 vedrørende HandyMan ved Hans Mandrup, Køge??? Virkelig nødvendigt!! ;)
  • hjælp til et eventyr!! haster

    Forumindlæg
    Die Gänsemagd?? ved ikke engang hvad overskriften betyder... har virklig brug for hjælp. et brødrerne Grimm eventyr
  • prøve om to timer.. HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Håber virkelig at der er nogen der når at svarer, jeg skal udlede tangentens ligning? hvordan gør jeg det. nemt nok at finde den? men hvordan udleder man den??