Søgning på: religion noter etik. Resultater: 14641 til 14660 af 19479
-
INDEKSTAL
ForumindlægHej. Jeg har en matematik afl. for hvor jeg er stødt på en opgave med indekstal. Jeg har desværre smidt alle noter væk, så jeg er lidt på bar bund, og håber derfor på hjælp fra en af jer. Spørgsmålet lyder som følgende: Nedenstående tabel viser indekstal for prisen på isen Kung Fu i 1994 o... -
Lille engelsk stil
ForumindlægDet her er første del af min engelske stil.. håber der er en der lige vil kigge den i gennem.. MV PeterWhen I walked of the quay and into the village of Schull, it all looked like a deserted ghost village where nobody lived. After a short research I found out why it looked like it did. It was the... -
Triple på dansk?
ForumindlægJeg læser lidt om sandsynlighedsregning, og ønsker at skrive en kort note på dansk. I Wikipedia, fandt jeg A probability space is a triple (Ω, F, P) consisting .... Oversættes til: Et sandsynlighedsfelt er en tredobbelt (Ω, F, P), der indeholder .... Hvis der står, at F is a sigma ... -
biokemi og fysiologi
ForumindlægHej!Jeg har nu afsluttet 2.g højniveau i biologi hvor vi bl.a. har haft biokemi. Dette er for mig et svært emne, men jeg har nu sat mig ind i det så jeg forstår det. Nu er mit spørgsmål blot - hvordan kan jeg på den mest effektive måde få dannet mig et overblik over biokemien i fysiologien? Jeg s... -
Platon - Staten
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i old på mandag, og en af de tekster jeg kan komme op i er et uddrag af "Staten". Jeg synes, det ville være spændende også at kunne lidt om resten af bogen, så man ligesom kunne sætte uddraget ind i en større sammenhæng. Derfor vil jeg spørge om der evt. er noge... -
WHY SHOULD WE BE FRIENDS (det haster)!!
ForumindlægJa har den her aflevering for til på tirsdag, er nået så langt at jeg har læst teksten og taget noter til den. Men kan ikke rigtig starte på mit resume.... den skal være min. 200 ord og max. 210 (underlig lærer vi har -.-) MEN HVIS DU HAR LAVET OPGAVEN FØR SÅ SEND MIG ET LINK ELLER NOGET,... -
Ang browser muligheder på siden
ForumindlægJeg tænkte på om det ikke var muligt for webmasteren at udvide siden med følgende funktioner:1) Muligheden for at se flere end 5 opgaver ad gangen når man f.eks. skal kigge et helt fag igennem? evt. så man kunne vælge at se op til 20-30 stykker ad gangen. Det er jo trods alt meget muligt i disse ... -
Oversættelser
ForumindlægJeg mangler noter meget gerne referat på dansk af følgende tekster:- Miss USA-Emma knight- Arnod Schwarenegger- A question of blood- Circus lady- Mum's day out- The strong man- To keep the faith- Crime scene- Of mice and men (s. 61-81)- The fastest runner on sixty-first street.Håber at der er... -
HJÆLP til 1.g terminprøve engelsk
ForumindlægJeg har smidt mine noter væk til følgende tekster:the waste landreuionsunday in the parkthe man who loved flowersi read the news todayindian campthe history teachermy parents kept me - by stephen spenderthe prophet - by kahlil gibranthe veldtthe speckled bandthus i refuse beelzynogle der kan hæl... -
Filosofi eksamen
ForumindlægHejNu det os snart ved at være tid for mig at komme til eksamen - nemlig allerede torsadg, så der er stress på!Hvis der er nogen der skulle sidde inde med noter til Rawls eller Rousseau, må i MEGET gerne sende dem pr. e-mail eller lægge dem ind. Der er nogen filosoffer der er meget indlysende hve... -
Pensum HJÆLP!.. Tysk notater ?!???
ForumindlægPLEASE HJÆÆÆÆÆÆÆPL Nedenstående tekster er pensum til tysk gymnasieniveau. Vil høre om nogen havde nogen noter til nedenstående tekster, også gloselister... TEKSTER FRA:Klaus Konjetsky : Der Fall in OberblaubergGrimm: der Teufel mit den drei goldenen HaarenM. Kunze/ S. Levay: ElisabehtDürrenmatt... -
Længer biled
ForumindlægEr der nogle der gider hjælpe mig med denne sætning:Da han af en eller anden grund ikke dukkede op igen, skyldtes det at han på denne skønne sommerdag var taget til stranden hvor han nød at være ude i naturen.Mit bud er:At this fine summer day, when he for some reason did not show up again it was... -
Engelsk: indledning til essay
ForumindlægHejJeg skal skrive en indledning til et essay.Er der nogen der gider rette? Evt. komme med forslag til forbedringer.A lot of people want to be beautiful. People who have not got the looks have a harder way in life. Beautiful people get everything much easier. Why is it that we focus so much on th... -
Nogen der har læst denne tekst?
ForumindlægGo' aften allesammen :o)Jeg er ved at skrive et engelsk essay (højniveau, 3.g sproglig linie). Teksten jeg skal skrive om hedder "Not yet, Jayette", og jeg tænkte på om der var nogen der havde læst den? Jeg kan nemlig ikke finde en opgave om den, og jeg har RIGTIG meget brug for nog... -
Eng. oversættelse. Vil gerne læses:)
ForumindlægDenne øvelse drejer sig om genetiv. Music in the undergroundIt is a autumn-morning in London and the start of a new workday for Taiken Mikkola. Along with millions of other people the eighteen-year-old Finn goes down into the tube to start on the days work. But as soon as Mikkola come down to... -
Test- Sæbe
ForumindlægTest i sæbe og molekyler, ja det overskiften til imorges kemi modul. Vi skal/må lave EN hjælpe side som vi kan tage med. Jeg har lavet en og vedhæftet den, det kunne være fedt med nogle kommentar. Rettelser, tilføjelser af ting der kunne være relvant at vide i forhold til Sæber og molekyler. Og... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHey..Det ville være cool hvis der var en der gad at tjekke oversættelsen for stave- og gramatiske fejl!På forhånd tak!Two brothers who were always in debt, was once in a company, where they were having fun, until the eldest brother, looked outside the window, and discovered a police officer, who ... -
Exoterm og endoterm reaktion
ForumindlægHej, hvornår er en reaktion endoterm, og hvornår er den exoterm? Vi har i skolen lavet et forsøg, hvor vi lavede en opløsning af jern(III)nitrat og kaliumthiocyanat, KSCN. Da vi kom noget af blandingen i et reagensglas og kom det i koldt vand, har jeg noteret, at den blev mere gullig. Be... -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er startet på en ingeniør-uddannelsen i denne uge og har allerede fundet ud af, at jeg har svært ved at følge med i det matematik vi bliver undervist i og så var det at jeg tænkte på jer kloge mennesker. Lige nu er det trigonometriske funktioner og jeg vil spørge jer, om d... -
eksamens forberedelse
Forumindlægjeg stødte på dybgrave og ledte så efter nogle gamle noter men fandt istedet et ufærdigt spørgsmåls ark men vil gerne kende svare så jeg kan komme videre :) hvordan dannes dybgrave? 1.Dybgrave dannes når 2 kontinentplader bevæger sig mod hindanden. 2.Dybgrave er resultat af kraftige jordskælv...
