Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14681 til 14700 af 109300
-
Hjælp til DNA-analyse
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en besvarelse af opgave 6 ved studentereksamen august 1996, da jeg skal inddrage opgaven i mit studieretningsprojekt, og derfor gerne vil være sikker på det er rigtigt. -
Energi - indre energi på atomart niveau
ForumindlægJeg har 24 timers forbedredelse til mundtlig studentereksamen i fysik: Jeg har trukket: Energi - Beskriv indre energi på atomart niveau Er der nogen, der kan hjælpe mig? -
lineær vækst
ForumindlægHej. Antallet af elever, der tog en studentereksamen på stx, er i perioden 2004-2009 steget med 350 pr. år. I 2004 var der 16259 elever, der tog en studentereksamen på stx. y = 850x + 16259 det antages, at udviklingen af elever, der tager en studentereksamen på stx, fortsætte på denne måd... -
Opgaver i mekanik
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at træne mekanik-opgaver, herunder især kraftananalyse, op til studentereksamen, men materialet i mine bøger er begrænset. Nogle der kender sider med masse af opgaver i mekanik? -
STX - hvad er det i udlandet?
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til England og studere/arbejde, og jeg vil i den forbindelse høre, om der er nogle, der ved, hvad den gymnasielle uddannelse (studentereksamen - STX) er lig med i England? Hvad er det tilsvarende niveau? På forhånd tak :) -
Skr. samf
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om en eller flere af jer har ideer til hvilke emner der sandsynligvis kommer i spil til årets skriftlige studentereksamen i samfundsfag A? Alle ideer bliver modtaget med kyshånd! -
SU
ForumindlægJeg er helt ekstraordinært blevet tilbudt en sygeeksamen pga snyd til august. Vil jeg komme til at få SU for juli da jeg afslutter studentereksamen til august -
Hæve sit gennemsnit?
ForumindlægKan jeg på nogen måde ændre mit gennemsnit for stx efter studentereksamen? Jeg bliver færdig her til sommer, regner med rimelig ok karakterer, men dem, jeg har fået indtil nu har ikke været så gode (har været lidt for sløset - det er først gået op for mig i år at jeg faktisk skal bruge karakteren... -
Et lille spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg skal til engelsk eksamen imorgen, tænkte på når jeg skal forklare hvilken tid der er tale om er det så "okay" at jeg skriver udvidet tid ( hvis der er tale om en ing-form) eller skal man skrive gerundium? -
Får ansøgerboomet indflydelse?
ForumindlægHej! Jeg søgte ind på jura for flere måneder siden, da jeg blev mere og mere overbevist om, at det var det rette valg. Mit snit er på 8,0. Det kunne jeg så gange med en vis procentdel, husker ikke nøjagtigt hvilken, så det havnede på 8,6. Da kvotienten på AU, som er min eneste prioritet, var på ... -
Alt er forkert! Studieretning + klasse! HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Jeg håber virkelig I vil kunne hjælpe mig. Jeg sidder nemlig fast i et STORT dillemma. Her kommer situationen (beskrevet -->)Jeg går på et fantastisk gymnasium, som jeg er rigtig glad for. Det er stort, og er ret tæt på hvor jeg bor. Jeg går lige nu i 2.g og starter i 3.g efter ... -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
ADVOKAT. Hvilken ungdomsuddanelse?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg vil være advokat og vil gerne finde ud af hvilken ungdomsuddanelse, der så ville være den rigtige for mig? Jeg er stærk fagligt i dansk og andre sprogfag, knap så stærk i naturfag og mattematik. Historie/samfundsfag etc. er fint. Så, hvilken ungdomsuddanelse ? Håber i vil ... -
Forskellen mellem kemi og fysik
ForumindlægHejHvad er det lige forskellen mellem fysik og kemi er?Og hvad er de gode mener i begge fag, og de mindre gode emner? -
Jura.
ForumindlægGår på hhx - og vil gerne læse Jura.. Jeg vil gerne på universitetet - men der er noget med forskellige kvoter.. Hvad er det? Og hvad skal jeg efter uvi? :D -
Medicin studiet
ForumindlægJeg har et snit på 10,7 inkl. hurtigstartbonus og ønsker at læse medicin. Hvis adgangskvotienterne er de samme som sidste år, så har jeg kun mulighed for at komme ind på AAU eller AU som standbyplads. Jeg bor i KBH området, men at flytte ser jeg ikke som det store problem og desuden vil jeg allig... -
hvilken retning skal jeg tage?
Forumindlæghej, her i uge 9, skal jeg vælge hvilken studie retning jeg skal tage.. jeg ved bare ikke hvad, jeg skal tage? jeg har tænkt mig af læse til læge.. nogen som kan rådgive mig? :) tak på forhånd. -
Vektorer
ForumindlægSidder med en opgave jeg har problemer med at løse: Om vektorerne a og b ved vi at længde a = 1, længde b = 3 og vinklen mel. dem er v = 150 grader. 1) Bestem vinklen w mel. vektorerne a+b og a-b. Men dette kræver jo, at vi kender vektor a og vektor b, og vi kender jo kun længde a og længde b... -
Digtanalyse
ForumindlægHej.Så er eksamenstiden igang, men når man kan komme op i digte til engelskeksamen burde man nok vide lidt baggrundsviden.Foregår digtanalysen af engelske digte på samme måde som i dansk? -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ?
