Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14701 til 14720 af 41162
-
Tysk.. VIgtigt
ForumindlægHej.. Er der ikke nogle, der vil rette dette her igennem. PÅ forhånd tak...Tyske biler er kendt i hele verden. Næsten alle har set en folkevogn, en Opel eller en Mercedes. Og når man taler om hurtige biler, tænker man tit på mærker som Porsche eller BMW, der også står for kvalitet og sikkerhed.De... -
Terminsprøve
ForumindlægØhmm.. Hej med jer alle.. idag var vi op til terminsorøve... de karakterer som vi får der lægger lærerene meget mærke til det, altså vil det trække ned fra karakterbladet til næste gang hvis man nu får dårligt?? og er det meget vigtigt terminsprøve?? -
rettes
Forumindlægden skal bare rettespå forhånd takThere is other well reason to that Lulu not wish more kids. The thought about that lose my figure still once do me unhappy, she says. This is obviously that my look is terrible important, for my job. Besides is it necessary that has a relatively high income if I ... -
Rettelse af sætning
ForumindlægEr denne sætning korrekt? Sie lasst die Kugel in das Wasser, und der Frosch aufgehst. -
Naturfag -/+ eksamen
ForumindlægHejIdet den skriftlige eksamen i naturfag er obligatorisk, vil det så dermed sige at man slipper for en mundtlig eksamen?? Håber der er nogen som har et svar:-) -
Hvad betyder det?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål hvad betyder at dickslappe? Please hjælp. Mvh Emilie Mørk Ps. ved godt at jeg har sat den ind under den forkerte kalgori(staves) -
demokrati
ForumindlægHEj alle er der nogen der kan komme med udemokratiske forhold i partierne? håber I kan jeg hjælpe miiiiig mange tak på forhånd -
Analyse del vigtigst?
ForumindlægHey, jeg ville høre om det kan passe at analyse delen vægter med 50%? -
Pontoppidan
ForumindlægHej!Er der nogle der har læst Pontoppidans Idyl? Det er fordi, jeg er en smule usikker på, hvordan Darwins teorier kommer til udtryk deri? Han sagde jo, at den bedst tilpassede overlever. Kan man f.eks. se det på beskrivelsen af klasseforskellen på de rige og fattige? Men synes ikke rigtig selv, ... -
HJÆLP! AT!!
ForumindlægJeg skal redegøre for de unges brug af sociale medier. Men det er som om, at jeg får et blackout og går helt i stå bare ved at læse sætningen.. Er der nogle der kan hjælpe mig igang? -
Søger privat lektiehjælp..
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, der har færdig gjort min 10.kl. og går på Produktionsskole nu. Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, da min drøm er at starte på HF næste år. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums n... -
att: Don Corleone
ForumindlægJeg kom i tanke om du fumlede med det bestillingspunkt et par uger tilbage, har du lavet hele eksamenssættet, i så fald vil jeg gerne drøfte del ét :-) -
Studierabat hos kosmetolog!
ForumindlægHar lige fundet ud af min kosmetolog giver studierabat,på 10% og hun har i forvejen gode priser ;) https://www.facebook.com/gernaturcosmetics?fref=ts -
hjælp søges til oversættelse
Forumindlæghar du tid og lyst til at kigge på min spanske stil. jeg har især haft svært ved oversættelse, som ikke er helt færdig..Integración en la escuelaEjercicio I\\'1. Primero quiero describe a Fátima y explica los problemas que ha tenido para entrar en el colegio. Después quiero dar mi opinión de ... -
Hvordan siger man "især"?
ForumindlægHej Alle!Sidder lige og er igang med en spansk stil.Jeg mangler ordet "især" i denne sammenhæng:De er meget sultne men især tørstigeJeg kunne ikke finde det i ordbogen så jeg håber at der er én der kan hjælpe mig.På forhånd tak!MVH - Beanie -
Oversættelse
ForumindlægHejsa, er det nogle som har lyst til at rette følgende oversættelse? Takker!All residents must freely and uninvited submit the restriction in the free self-expression, which the responsibility the shared life on student hostel do. Specially the students demand for peace to study and night's r... -
Hjælp til komma
ForumindlægHvor ville man sætte kommaet i denne sætning "Jeg ved jo hvor meget du elsker poesi." Man plejer oftest at skulle sætte komma foran hv-ord, men bliver i tvivl her om man i stedet skal sætte det foran at. -
Hjælp til spørgsmål omkring kommatering
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og kigger på SDU's sprogtest til journalistuddannelsen anno 2014. Jeg har prøvet at tage den, og jeg fik fejl i nedenstående sætninger. Derfor tænkte jeg på, om der sidder nogle dygtige grammatik-kendere på Studieportalen, der kan forklare mig, hvorfor jeg har lavet... -
ap eksamen
ForumindlægHej SP Skal til ap eksamen om en måneds tid og kunne tænkte mig, at høre hvad der er med i denne prøve. Da det sikkert er forskelligt fra gymnasium til gymnasium er alle input velkomne. -
HJÆÆLP!!
ForumindlægHej..Har li et spørgsmål... hvad er en randmoræne?? eller bare en moræne?? og hvordan ser den ud??HEEEELP PLEASEEEEE
