Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 14721 til 14740 af 45492
-
Thomas Hobbes???
ForumindlægJeg skal i morgen i historietimen holde et 5-10 minutters oplæg omhandlende Thomas Hobbes. Hvad kan jeg komme ind på? Hvad er der at fortælle om ham? Hvad er så specielt ved ham? Har i nogle forslag til oplægget? -
Kraft!
ForumindlægJeg sidder og sveder over denne opgave, som bare virker umulig at løse. Jeg håber, at I kan hjælpe. En klods på et glat skråplan med hældningen 30 grader påvirkes af tyngdekraften 170 N. Også skal normalkraften beregnes. -
Ytringsfrihed - Projektopgave
ForumindlægHej jeg skal til at lave min afgangsprojektopgave til niende klasse. Og har om emnet ytringsfrihed og hovedetteamet er kriser og konflikter Er der nogle der har 1-2 gode problemformulerings spørsmål har selv følgene: Er der grænser for ytringsfriheden? Hvorfor har nogle lande (Bl.a. de muslims... -
halveringstid
ForumindlægHej derude. jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig, jeg skal lave en rapport i fysik, hvor at jeg skal regne halveringstiden ud på henholdsvis protactinium og cæsium. jeg har sat mine måleresultater ind i et punktdiagram i exel og tilføjet min tendenslinie. derefter står der:y = 681,3e hvor... -
Volume-funktion af 3-Dimensionel cylinder - Matematik (B)
ForumindlægGodaften allesammen, Jeg som elev sidder og fumler med en opgave jeg har kigget nøje på i længere tid efterhånden, og føler ikke jeg kan komme videre, så skriver her i håb om at nogle klogere hoveder her, kan hjælpe mig ! DETTE ER ET TVÆRSNIT - Så den er oprindelig 3-Dimensionel Opgaven ly... -
ensvinklede trekanter
ForumindlægHar jeg forstået det rigtigt? to trekanter er ensvinklede hvis deres vinkler er parvis ens og hvis og kun hvis forholdet mellem ensliggende sider er konstant, eks: har en trekant putter den i en kopi-maskine og forstørrer hver side op i forholdet 1til 2, hvilket betyder at oprindelig trekant bli... -
produkt til problemformulering
ForumindlægHej, vi er 2 drenge fra 8. klassse, der skal lave et godt produkt til projektugen, og vi er løbet tør for idéer. Vi har allerede prøvet at lave en hjemmeside, men det virkede ikke. (vi har om klima/klimapolitik) nogen idéer? -
Enhedsvektorer
ForumindlægSe det vedhæftede billede hvor opgaven står. Jeg er i tvivl om hvad sin(1), cos(1) står for. Er det en vektor, for forstår ellers ikke hvordan jeg kan gange et sæt punkter up i en brøk? -
12+
ForumindlægEr 12+ et 13 tal?? -
Ternobyl
ForumindlægHvilke radioaktive kerner var det der sivede ud af ternobyl reaktoren... og hvilken indflydelse havde det på mennekset -
grønne ideologi
Forumindlæghej hvad er den grønne ideologier? -
Bestem massen af kaliumchromat
ForumindlægHej, jeg går lidt i stå ved denne beregning. Kan nogen hjælpe? Bestem massen af kaliumchromat, der skal til for at fremstille 4,49 L 0,107 M kaliumchromatopløsning. N=V*C = 4,49L*0,107 mol/L = 0,48043 mol M=( -
symbolismen eksamimorgen haster
Forumindlæghej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak -
Kollegier i Århus
ForumindlægEr der nogen af jer, der kan give gode tips om, hvilke kollegier man helst skal holde sig fra i Århus? Og selvfølgelig også hvad for nogen hører med til de bedste? :) Kender nemlig ikke byen, men skal til at søge kollegieværelse snart, så det kunne være en hjælp hvis nogen vidste lidt mere om ... -
Tatoveringer og gravskrifter
ForumindlægKan vi ikke lave en liste over websteder med oversigter over/tilbud om oversættelser til latin af inskriptioner på hud og gravskrifter, som jo intet har med lektiehjælp at gøre. Her kommer de første: * Latin phrases and quotes http://latin-phrases.co.uk/quotes/ har fx særligt forum for ** Yet an... -
råd
ForumindlægHej alle. Jeg skriver her, fordi jeg mangler noget råd. Jeg går på KU, og læser til farmaceut, men jeg har mistet lidt interesse, da der er en del laboratorie arbejde og synes det er kedeligt tørt med al den kemi. Jeg har overvejet en del om nu skal fortsætte eller ej. Jeg har været til eksamin... -
Betinget sandsynlighedsregning
ForumindlægHeej.. Jeg mangler hjælp til denne opgave .. Sidder lidt fast.. På en virksomhed anvendes en psykologisk test på nye medarbejdere. Ved testen blev medarbejderne erklæret “egnet” eller “måske egnet”. Et år efter ansættelsen vurderede chefen, hvordan de samme medarbejdere fu... -
rigtig ?
ForumindlægMeine mutter ist gross weil man sind klein. ? Er den sætning rigtig -
tungtopløselig ?
ForumindlægHar et spørgsmål: Hvordan kan det være at tungtopløselige Ag2SO4 ikke altid fælder ud? -
Nettotransport
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en rapport om osmose. Når jeg læser om osmose bliver udtrykket nettotransport ved med at dukke op, uden nogen videre forklaring på begrebet. Så hvad er nettotransport? :D
