Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14741 til 14760 af 27879
  • Oversæt sætning!

    Forumindlæg
    Hej! Her er en lille sætning, der lige skal oversættes til engelsk: "Hvornår er mændene færdige med at spise?" På forhånd tak
  • Sommeraften ved Skagen strand

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan og vil hjælpe mig? jeg skal til eksamen i billedkunst. jeg skal analyser og fortolke Sommeraften ved Skagen strand af P . S . Krøyer. På forhånd tak.
  • For mange ord i skr. spansk eks?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til skriftlig spansk eksamen i dag, og er helt nede over, at jeg er kommet til at skrive 330 ord! (Man skulle skrive ca. 250). Jeg lagde ikke mærke til det, da jeg afleverede, fordi det af en eller anden grund ikke fylder mere, end det plejer, tror det er fordi jeg har brug...
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe.
  • Hjælp til disposition :D

    Forumindlæg
    Hey allesammen, ville lige høre om i ikke kan hjælpe mig lidt med min englesk disposition :D Er det her jeg har lavet rigtigt og er det okay ? Main topic: Food culture My topic: Anorexia Why did I choose this topic?: Because I want to know some more about it Because I thinks is interesting 1....
  • Biologi prøve - Multiple Choice

    Forumindlæg
    Jeg havde i går en Multiple Choice prøve, biologi og fik 12. Hvilke områder skal jeg grave ned i for at få 12 igen i sådan en slags prøve når den kommer? Fik rigtige svar i næsten alt det jeg havde læst mig frem til for flere uger siden.
  • Reducer

    Forumindlæg
    T^2-K^2+(T+K)^2-2KT = T^2-K^2+T^2+K^2+2KT-2KT = 2*T^2 Er der nogle der kan forklare mig hvordan man har fundet frem tilT^2-K^2+T^2+K^2+2KT-2KT og så få det til 2*T^2
  • Tema i film?

    Forumindlæg
    Okay jeg skal finde tema'er i filmen Rainman? er der nogen der vil hjælpe mig, jeg har skrevet lidt, men... ? Hvad jeg har skrevet: Love, because at first charlie only thinks about money, but when he find his brother, he starts to realize that love is more importnant that money.
  • Hurtig spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvordan vil i løse den opgave?
  • Til AT eksamen

    Forumindlæg
    Skal man følge sin synopsis og fremlægge om det der står i den?
  • OPSLAGSVÆRKER!!?!?!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no...
  • naturvidenskab og humaniora - må man blande samfundsvidenskabelige metoder?

    Forumindlæg
    jeg har ifbm. med AT valgt faget historie og fysik hvilke jo beskæftiger sig med hhv. naturvidenskabelige metoder og humaniora. men jeg har fundet at jeg kan blande samfundsvidenskabelige metoder og se på sagen fra den vinkel (som nyt stof!) - men er det tilladt?
  • Lidt hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude.. Søger nogle med ekspertise i AT. Jeg har skrevet en synopsis omkring doping i moderne cykelsport, og ville høre om der var nogle som evt. ville læse den igennem, og give og råd til hvordan jeg bør gribe eksamen an? Ville være en stor hjælp, på forhånd tak!
  • Tegnsætning - generelt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej. Hvis man skriver kolon efter en forkortelse, skal der så stå punktum bag ved denne? Skriver man eksempelvist b.la.: eller bl.a: (?) f.eks.: eller f.eks: (?) Tak på forhånd.
  • Matematik på Gym

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :)
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til årsprøve i matematik. Jeg har matematik på b niveau, og dette er første år. Hvordan bliver færdighedsregningen og problemregningen? Hvad er nyttigt at tage med udover (formelsamling, notater, bog, lommeregner)? Og er der nogen der kender hjemmesider med formler af diverse?
  • kulhydrat, fedt og protein.

    Forumindlæg
    Hej, har brug lidt hjælp til min opgave. Kan ikke rigtig finde noget godt frem :( Mit spørgsmål lyder således: Redegør for nedbrydning, optagelsen og funktionen af kulhydrater, protein og fedt? Nogen der kan hjælpe lidt med det?
  • artikler om indvandreres uddannelse

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender nogle gode artikler/tekster om hvordan kvindelige og mandlige indvandrere klarer sig i forhold til hinanden når det handler om uddannelse? Gerne med statistikker :)
  • Smuk ung pige mangler hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Hvad er forskellen på neutralisation og titrering? :)
  • Eksamensspørgsmål: funktioner - vækst

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, og jeg har problemer med at svare på dette eksamensspørgsmål: Gør rede for typiske karakteristika ved tre forskellige matematiske udviklinger: f(x)=ax+b g(x)=ba^x h(x)=bx^a Bevis for mindst to af disse udviklinger, hvordan man ud ...