Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 14761 til 14780 af 132250
-
Engelsk referat.. Hjæp til rettelser..
ForumindlægHejsa..Skal aflevere et engelsk referat i morgen, men er meget i tvivl o´m den sidste del i mit referat. Håber der nogen som har lyst til at kigge lidt på det, selvom det er 2. del?!The inhabitants in Nunavut have a big need so they can have a common Identity. So, on the homepages PDF, the polit... -
Matematik C Eksamen
ForumindlægHey alle! Jeg vil bare spørge om Mat C eksamen er kendt som en af de "nemme" eksamer? Har I været oppe til Mat C eksamen og hvor svært synes I det var? :) -
Er b i parabel formel i parentes eller alene?
ForumindlægHej SP Som titlen siger ved jeg ikke om jeg skal foretage om b er alene eller i parentesen og søger derfor jeres hjælp også bare generelt til opgaven da jeres forklaringer er simple og lette at forstå ift. bøger og lignende. Opgaven er vedhæftet Tak på forhånd :) -
Noter til film og tv eksamen.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til film og tv, er der nogen der kan give nogle gode råd til læsning til eksamen eller bare gode råd generelt vedr. film og tv eksamen.. -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side... -
Rette min engelsk oversættelse
ForumindlægOversættelse fra dansk til engelsk. Oversættelse </o:p> Allan og Marie var lykkelige. De var et smukt par, og økonomisk havde de ingen problemer. De første år arbejdede Allan hårdt og seriøst for at bygge sin karriere op. Og Marie syntes at være en god kone: vidunderlig smuk, sexet og c... -
Bestem tallene a,b og c
ForumindlægJeg har en andengradsligning: f(x)=ax^2+bx+c nulpunkter er -2 og 4 og samt f(1)=4,5 hvordan bestemmer jeg a, b og c ud fra det? -
naturfags eksamens noter
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
HHX - skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHar lige været til skriftlig eksamen idag i mundtlig dansk (HHX) Vil gerne høre hvad I andre valgte og hvordan det gik? Valgte selv opgave 1, Skysamleren af Hanne Marie Svendsen.. Hvis der er andre der har valgt den samme, vil jeg meget gerne høre hvad I analyserede jer frem til :) -
I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!
ForumindlægHej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret? -
Fysik/kemi EKSAMEN!
ForumindlægHej, jeg slkal op i Fysik/kemi på Onsdag. og jeg ved ik, hvordan jeg skal bruge isotop-tavlen. er der ik en der gider at forklare mig det? Og hvis der er en der været op til fysik/kemi eksamen, vil jeg lige spørge om det var svært? Stillede lærene nogen svære spøgsmål? Tak på fo... -
Novelle til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægJeg skal tale om en novelle jeg selv skal finde til min eksamen og jeg aner ikke hvor jeg skal finde noveller... den skal bare have noget at gøre med overemnet "identitet", kan i give nogle forslag eller nogle websites hvor man kan læse noveller? -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv... -
24-timers eksamen i fysik - læse op?
ForumindlægHej. Jeg skal op i 24-timers fysik-eksamen på mandag, og jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg bør læse op inden. Kan jeg godt bare vente med at forberede mig til mandag, når jeg har trukket spørgsmålet? Eller bør jeg forberede mig - hvis ja, hvordan? Hvad gjorde I? -
problemformulering (plz hjælp eksamen imorgen)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i aT i morgen.. en af mine lærer sagde jeg sku lave problemformulering om? så kom han med dette bud? Brintsamfund et godt samfund? er det en god problemformulering eller er den helt af helvedes til? håber virkelig på hjælp -
Spørgsmål omkring eksamen
ForumindlægHvis man til eksamen kommer til at taste data forkert ind og dermed får et forkert resultat men at fremgangsmåden og alt matematikken er helt rigtig, hvor mange point vil man så få for den opgave? Det kunne for eksempel være man kom til at taste et punkt forkert ind når man laver en lineær regres... -
Dansk mundtlig eksamen.
ForumindlægPRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK! -
Mundtlig eksamen A
ForumindlægNogen der ved hvor lang tid man selv skal forberede til i 24-timers prøven i mdt. bio A? Jeg skal jo eksamineres i ca. 24 minutter.....er det mig selv der skal styre hele tiden? Og skal man selv finde noget materiale ud over de bilag som man får i eksamens-opgaven? -
Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ...
