Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1461 til 1480 af 181597
-
Matematik A 2013 24/5 opgave 15
ForumindlægHey studieportal. Jeg er i den situation, at jeg på onsdag 29/5 skal op i matematik A skriftlig og er derfor igang med regne sættet fra den 24 maj igennem. Jeg er kommet i problemer med opgave 15 A, som er vedhæftet. Kan sagtens via pythagaros og isolering finde siden bc, men hvordan hv... -
Hf skriftlig eksamen mat b
ForumindlægHej.. er der nogen der har facit til den skriftlige skamen i mat b som foregik idag ??? Hvad fik i opgave 1 og 5 til ? den uden hjælpemidler. og 11c -
Matematik opgaver
ForumindlægSidder fast i opgave 15 i følgende eksamenssæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx Jeg har fundet f'(x)=0, dette har jeg fået ti... -
engelsk eksamens opgave (skriftlig) fra den 20/08-07!
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en opgave fra den 20. August 2007? engelsk skriftlig eksame ang. kloning -
Mat A-turbokursus GSK
ForumindlægJeg skal efter 3.g (i år) supplere to fag. Henholdsvis matematik og kemi, hvoraf jeg skal have matematik A. Jeg har overvejet et turbokursus i sommerferien, hvor det kommer til at foregå lidt over en måned med en afsluttende eksamen i forhold til et halvårskursus. Jeg er meget glad for ma... -
Matematik eksamen.
ForumindlægHej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe. -
Matematik A hjælp!
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)=x3-6x2+9x+1. Bestem de to værdier af k, for hvilke ligningen f(x)=k har præcis 2 løsninger. Er det ikke noget med at differentere og løse andengradsligning? Jeg forstår ikke hvad de eksakt spørger om :( -
Matematik A Htx 2009 maj HJÆLP
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en elev på Htx som skal op i Mat A i år. Til vores Termins prøve skal vi op i eksamen fra sidste år, og tænkte på om der ikke var nogle som havde deres opgaver fra sidste år. Det er denne prøve for Htx elever jeg søger http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksame... -
Matematik A STX juni 2010 resultater?
ForumindlægHej folkens Er der nogen der ved om resultaterne fra den skriftlige prøve her d. 1/6 er til at finde et sted? Jeg har fundet selve opgavesættet på Undervisninsministeriets hjemmeside, men kan ikke finde en resultatliste. Anyone? -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
HJÆLP til matematik, er så dårlig til det :/
Forumindlægøvelse 101: find arealet af trekant ABC, når a= 12 og højden fra A på a er 7. øvelse 102: find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D på d er 8. øvelse 103: tegn er trekant ABC, hvor vinkel C = 90.grader. skriv betegnelseren på trekanten: hypotenusen, den modstående kate... -
Skriftlig karakter
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad den endelige årskarakter i 3.g 2-årig HN, skriftligt hviler på?Er det et gennemsnit af alle ens afleveringer i 3.g? -
Matematik B
ForumindlægGodmorgen Studi Jeg har behov for lidt hjælp til opgave 12 b) i linket: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120615%20skriftelig%20opgavesaet%20mat%20b%20stx.ashx ... -
Hvordan læser man op til den skriftlige bioteknologi eksamen?
ForumindlægJeg er lidt lost i hvordan jeg skal læse op til denne eksamen. jeg har over de sidste ugers tid, lavet mange gamle eksamenssæt, men jeg for ikke noget ud af det da spørgsmålene fra år til år er så forskellige. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at forberede mig. -
Erfaringer med klager i skriftlig dansk? STX
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive en klage over min karakter i skriftlig dansk på STX. Stilen blev bedømt til 7. Jeg har ikke fået andet end 12 i skriftlig dansk i min gymnasietid, hvor jeg har haft 5 forskellige dansklærere. Jeg har fremvist stilen for min dansklærer, der mener, stilen er bedømt al... -
5 A-Fag
ForumindlægHej, jeg har valgt et ekstra a-fag, Matematik A, og jeg ønsker at fjerne det. Er det muligt? I 2.G, der skulle min klasse op til Matematik B eksamen (mundtlig og skriftlig), mens jeg skulle til samfundsfag og filosofi eksamen. Er det så stadig muligt, at få fjernet mit ekstra A-fag, eller kan jeg... -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
Matematik mdt. A-niveau (lære bøger udenad?)
ForumindlægJeg er blandt de (velsagtens mange) elever der skal op i mundtlig matematik i år. Jeg har fået udleveret 24 spørgsmål (læs: opgaveformuleringer) og mens man kan (teoretisk set) læse og fremstille ark til hvert og evig eneste spørgsmål før selve eksamen går mit spørgsmål mere på: Kan det vitterl... -
Mat A vægtning?
ForumindlægJeg var KUN op i skrft. mat A for ikke så længe siden og nu bilder en ven mig ind at den karakter jeg får til eskamen tæller 2? Jeg har jo ikke været op i både mdt og skrft. så tæller den ikke kun 1? -
Hjælp til matematik A!!!
ForumindlægHej jeg har haft mange problemer med denn opgave, og kan simpelt hen ikke forstå hvad jeg skal gøre... Jeg skal opstillle en ligning der udtrykker, at funktionen f(x) er proportional med funktionen g(x) i tredje potens. Nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd :-)
