Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14801 til 14820 af 170163
-
Bestem fortegnet for hvert af tallene a, b og c
ForumindlægFiguren viser grafen for funktionen: f(x) = ax2 + bx + c Bestem ud fra grafen fortegnet for hvert af tallene a b og c. Jeg forstår ikke selve opgaven helt, og derfor kan jeg ikke komme igang. Hvad menes der med fortegn for hvert af tallene? Og hvordan kommer jeg igang? :) -
Bestem a og b i grafen for en stykkevis lineær funktion
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af den her opgave. nogen som kan hjælpe? -
Isoler b & a & x - Eksponentiel funktion
ForumindlægHej, Hvordan isolerer jeg hver især b og a og x i en eksponentiel funktion? -
Matematik A, Fysik B, Kemi B
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fage... -
AT-Eksamen fredag 8 juni
Forumindlæghej jeg er lige rettede min AT igennem også vil jeg vide om der er nogen der kan kig den igennem og se om der mangler noget, eller om der er noget der skal ændres.... jeg skal op fredag, så det vil være nice hvis der nogen der vil bruge lidt af deres tid på den... og er der nogen der kan ... -
Dansk trykt reklame analyse - Dansk Eksamen 2015
ForumindlægHej venner, Jeg skal op i mundtligt dansk på torsdag og ville spørge om hjælp til en perspektivering af disse 2 rekamer. Hvordan minder de om hinaden osv. http://fimgs.net/images/secundar/o.1904.jpg (Reklamen jeg har valgt) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ec/59/13/ec59134997d19b54d7... -
die ameise, digt, tysk eksame i morgen!!!
ForumindlægDie Ameise In dieser holden Frühlingszeit.Daalles voller Glanz und neuer Herrlichkeit, Trat ich, gerührt durch solchen Schein, in Frommeholds schönen Garten ein. woselbst in reinem Schmuck die saftgen Bäume Blühten, woselbst in bunter Glut der Floren Kinder glühten. Ein Jeder Vorwurf war recht un... -
Journalistikkens selvmord - dansk skriftlig eksamen 2011
Forumindlæg -
Opgave 11 fra STX eksamen B-niveau 2007
ForumindlægEn virksomhed fremstiller en vare. I en model er omkostningerne 0(x) ved fremstilling af x varer (målt i tusinder) pr. uge givet ved 0(x)=0,04x^3-0,5x^2+2,35x+75, 1_<x_<15 Ved produktion af x varer (målt i tusinder) pr. uge kan alle de producerede varer sælges for beløbet p(x), hvor p(x)=8... -
Historie 24 timers eksamen! FRA ENEVÆLDE TIL NYE STYREFORMER.. HASTER!
ForumindlægJeg har trukket emnet "Fra enevælde til nye styreformer" og vil høre hvad i synes er vigtigt at få med i problemformuleringen? Hvad skal jeg primært vægte? Perioden strækker sig fra 1750-1945. I 1848-1849 bliver enevældet afskaffet. Tak -
Dansk FS10 eksame - Mor(d) i mødregruppen
Forumindlæghar du der nogen der har analyse og synopsis af mor(d) i mødregruppen :D -
00 i mundtlig mat. 10 i skriftlig. Eksamen HF
ForumindlægHey, Jeg skal lige hører. Jeg har fået 10 i skriftlig mat og 00 i mundtlig :-/ Men har jeg bestået faget, eller skal jeg tage det om? -
AT eksamen i morgen, KAOS! - Musik / historie (samf)
ForumindlægHej folkens... Jeg skal op i musik og historie (med samfundsfaglig vinkel) imorgen, og min problemformulering lyder - "Hvordan var slavernes rejse fra Afrika til USA, og hvordan kan slavernes rødder afspejles i efterkommeres identitet og musik" - hvor jeg har præciseret det sidste omkr... -
Mundtlig dansk eksamen - litteraturhistoriens kunst og lyrik
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har trukket litteraturhistoriens kunst og lyrik. Jeg er dog lidt blank. Er der nogle tekster i klart kan anbefale (inden for det moderne gennembrud eller romantikken) Bare fyr løs er åben for alt Tak på forhånd! -
prøve form b, dansk mundlig eksam.
ForumindlægSkal man læse begrundelse og præsentation af prøveoplægget op? eller er det noget som ikke tager tid væk fra dit fremlæggelse? -
HJÆLP HAR 3 TIMER TIL EKSAMEN! RETTELSE AF TYSK STIL!
ForumindlægHer er min tekst - Mit Messer und Gabel! -
Skal op i eksamme både skriftlig og mundtligt i hele pensum
ForumindlægPga. af sygdommen har jeg høj procent i fravær. derfor skal jeg hele pensum 12i alt inkludere AT Undskyld mit sprog, Hvad fuck skal jeg gøre ? Hæng mig selv ? haha -
Omskrivning af udtryk til et tal gange en potens af a.
ForumindlægHej alle.Hermed en opgave, som jeg ikke har så let ved. I øvrigt har jeg en lommeregner TI-89 Titanium, Texas Instruments.Jeg skal lave en opgave (denne befinder sig i øvrigt på side 60, opgave 34 i bogen "Vejen til matematik AB1). Opgaven lyder: Omskring hvert af nedenstående udtryk til for... -
Potensfunktion - Er de værdierne indsat korrekt i formlen for a?
ForumindlægHej SP Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg løser opgaven nedenfor. Det jeg har gjort indtil videre kan ses i den vedhæftet fil. Jeg har brugt formlen for a og dermed indsat mine værdier, men har jeg byttet rundt på nogle af værdierne? -
Engelsk A STX eksamensopgave sæt til forår (Maj)
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Engelsk A STX eksamensopgave sæt til forår. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem, eller som ligger inde med dem??? - Hvilke mulige opgaver kunne man skrive? Gerne med links! På forhånd tak :-)
