Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14821 til 14840 af 321608
-
Opgaver til fysik
ForumindlægOpgave 1: Ved et fysikforsøg anbringer en elev sin hånd i et stort termobæger, som er fyldt med 400ml vand. Vandets temperatur er 18,2 C til at starte med. Efter 2 minutter er temperaturen af vandet steget til 20,5 C. A) Hvor meget energi afgiver hånden til vandet? B) Bestem håndens effekt? Opg... -
Valg af uddannelse! ;)
ForumindlægHej! Jeg skal søge ind på en uddanelse til sommer men er meget i tvivl om hvad jeg skal læse! Jeg blev student i sommers, Mat A, kemi/fysik B, med et snit på 9,0. Jeg har interesse indenfor sundhedsområdet og vægter især den "menneskelige vinkel", og kan lide fagene: anatomi, fy... -
Tysk grammatik.. rettelse..??
ForumindlægEr der nogen der kan se om der er masser af fejl i denne tekst???? tak!! -
Hvilken form skal bruges?
ForumindlægHej, jeg har lige et par spørgsmål omkring grammatik. 1. Jeg ved at nogen skal bruges hvis en sætning starter med hvis, er et spørgsmål og er nægtende. Alle andre sætninger skal der stå nogle i. Dog har jeg flere gange prøvet hvor der er en sætning der egentlig burde skrives med nogen eller no... -
Dead Man Walking
ForumindlægHej Alle Sammen :) Jeg har fået en opgave for til imorgen. Den går ud på at vi skal læse en engelsk tekst- gætter på at det er en uddrag fra en bog, da det kun er på få sider "Dead Man Walking" af Helen Prejean i vores engelsk bog "Pit Stop topick book 9". Men problemet er... -
Heeeelp me. (:
ForumindlægEr der ikke nogen der kan hjælpe mig, med 3 opgaver som jeg fatter. 1. Summen af de fem første ulige tal er 2. fortsæt talefølgen: 1-1-2-3-5-8-13 3. produktet af 12 og 4 er hvis i kan komme med noget forslage, vil jeg bliv rigtig glad. Takker. (: -
bog
Forumindlæger der nogen der vil rette 4 linier? -
??
Forumindlægjeg forstår godt hvad y=ax+b er men hvorfor og hvad er meningen med når der står et 0 tal efter x som dette her: x0 =ax0 +b og så forstår jeg heller ikke hele det der lange stykke på billedet som til sidst giver y0 +a. Hvordan kommer man frem til at det er y0 +a? hvor kommer y tallet lige pludsel... -
Primærproducent, Sekundærproducenter og energipyramide.
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål. Hvad er de tre begreber egentlig primærproduktion, sekundærproduktion og energipyramiden, og hvordan hænger de sammen? På forhånd tak;D -
Det offentlige forum?
ForumindlægDet offentlige forum betegnes mere som de sociale medier, nettet generelt osv ikke? -
Et Dukkehjem af Ibsen
ForumindlægHej,Jeg skal snart igang med 3.årsopgave i dansk, hvor jeg blandt andet skal beskrive kvindesikkelserne i Et Dukkehjem og Hedda Gabler. Jeg er lidt i vildrede, da ingen af mine bøger tager fat på analysen af kvinderne, syn på ægteskabet osv. Hvis I har et godt forslag eller to, vl jeg blive meget... -
skrftlig dansk FSA9, 2006
Forumindlæghej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak... -
Global opvarmning
ForumindlægMig og en af mine venner, har om Global Opvarmning til vores projektuge. Vi ville meget gerne stille nogle spørgsmål til en fagmand. Men vi ved simpelthen ikke hvem vi skal spørge. Og jeg vil derfor spørge, om nogle af jer bag skærmen, har en idag til hvem vi kunne kontakte. Mange tak for hjælpe... -
lidt engelsk.. Hjælper strengere straf?
ForumindlægCan stricter punishments for violent crimes reduce crime and violence? Sådan lyder spørgsmålet.. Jeg skal svare på hvorvidt det er en god/negativ ting.. Til den gode, har jeg skrevet noget med at det nok ville få flere til at tænke over, om det virkelig er det værd osv... Men jeg har lidt svært... -
Når dyreunger dier
ForumindlægHej derude. Jeg skal skrive SRP her om ikke så længe, og tænkte om der var nogen der kunne hjælpe med lidt. Jeg skal beskrive hvilke fordele der ved digivning frem for, at ungen spiser fisk med det samme? - og så skal jeg nævne den evolutionære udvikling inden for dining :s Please hjælp mig på... -
vakulor
Forumindlæghej hvad er vigtigst at vide om celler hvis jeg nu trækker det til eksamen hvad er endelige vakulor hvad bruges den til er den kun i en dyrcelle -
Komprimeret luft
ForumindlægHey... Hvad består komprimeret luft (dét som dykkerne benytter) af? Er det blot atmosfærisk luft - ca. 80% nitrogen og ca. 20% oxygen. Nogle dykkere eller kloge hoveder? :-) Pft. -
Card Memory
ForumindlægVerdensrekorden i Card Memory er brudt endnu en gang. Se http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Pridmore Han brugte ca. 26 sek på at huske 52 kort, hvorefter han genkaldte dem korrekt. -
hvilken..?
ForumindlægHvilke lamper holder du mest af? PERSONLIGT,i Mit værelse :P -
Antibiotika hos Landmænd
ForumindlægHej, Hvorfor vælger landmænd at bruge antibiotika til deres dyr?
