Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14841 til 14860 af 41162
-
El Mariachi
ForumindlægHejza,\n\nEr der nogen der kan fortælle mig hvad El Mariachi betyder??\n\nMange tak på forhånd\n\nmvh cfc4ever -
Hjælp til sætning...
ForumindlægHej\n\nHåber I kan hjælpe mig med at oversætte flg. sætning:\n\nUn cliché incrimine(anklager)l`abandon(forsømthed) dont ces cités auraient été victimes.\n\nPå forhånd tak!\n\n -
Republikanernes økonomiske grundtanke
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan forklare mig hvad republikanernes og demokraternes økonomiske grundtanker er? Og er det rigtigt at man kan sige at republikanerne svarer til de konservative og demokraterne til de venstre/liberale venstre? På forhånd tak :) -
Gode taler som have meget at analysere om?
ForumindlægSkal analysere en tale, men har ingen ide hvilken en er god. Er allerede lidt lost, så hvis i kender nogen gode taler, ville det hjælpe mig meget, med at komme godt i gang. tak :) -
Universitet i udlandet
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med 2.g på STX og har en drøm om at komme til udlandet og studere umiddelbart efter gymnasiet i ét semester. Jeg har undersøgt en masse hjemmesider og jeg har på fornemmelsen at det er nemmere, hvis jeg starter på et universitet i Danmark og rejser ud i et senere semester.... -
**Primærproduktion** BIOLOGI
Forumindlægheej alle jeg er i gang med en biologi opgave som handler om vandmiljøplanen i 1987. er der nogen af jer som ved, hvad forklaringen kan være på, at der er en forskel mellem primærproduktionen i 1992 og den gennemsnitlige primærproduktion i årene 1975-1991? jeg tænker og tænker, men kan ikke rigti... -
HASTER - hvad siger man?
ForumindlægSiger man: Programmet har fået det samme facit som mig? Programmet har fået det samme facit som jeg? Hvad lyder mest korrekt? -
Matador?
ForumindlægHey! jeg skal lave et resume af Tv-serien Matador afsnit 1-4. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Evt. links eller tekst. Tak på forhånd. :) -
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
ord
Forumindlæghvad er ordet smilende på tysk.Har prøvet på at så i tysk ordbog, men kunne ikke finde det. -
oversættelse
ForumindlægKunne godt bruge lidt hjælp til at rette denne oversættelse af.På forhånd tak!På trods af at politiet havde forbudt demonstrationer, var tusinder af demonstranter mødt på for at protestere imod tog og lastbiler, som kørte med atomaffald.Den overvejende del af demonstranterne gik ind for ikke-vold... -
gadebørn
Forumindlæghej jeg hedder mads jeg vil gerne have lidt hjælp til hvordan man kan lave en fremlæggelse of gadebørn og evt. lidt information omkring gadebørn. \n\nM.V.H Mads -
Indledning?
ForumindlægHvad skal en indledning i en rapport helt præcist indeholde? -
Gammaglobulin
ForumindlægJeg er ved at lave en rapport i kemi (biokemi) om en ELISA-test, som vi har udført. I den forbindelse har vores lærer skrevet: "Hvad angår testningen, så anvendte vi et antigen fra kyllinger (gamma globulin), og antistoffet mod dette antigen var produceret i mus der havde fået antigenet spr... -
en tysk emne ??
Forumindlægjeg ville gerne have hjælp for at lave en tysk emne til imorgen. kan i give mig bud på, hvad jeg kan skrive om.. det bare noget kort. ikke noget verdenskrig eller noget ?? -
Real effektiv kronekurs
ForumindlægNogen der kan sige mig hvad der sker hvis den reale effektive kronekurs stiger??Er det godt eller skidt for økonomien og beskæfigelsen?? -
enkelt sætning
ForumindlægHej latineksperterJeg har ikke selv latin men jeg har "brug for" at finde ud af en enkelt sætning.XXXX står med pokalen / mesterskabet i år 2007XXXX er navnet på et fodboldhold som jeg ikke vil oplyse pga. nogle sikkert vil skrive noget forkert fordi de hader klubben.Hvis pokalen eller ... -
Årsprøver i 1.g
ForumindlægHvilke skriftlig og mundtlige årsprøver er obligatoriske? Forudsat at der er nogen. -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
Spoonerism
ForumindlægHvad skal jeg oversætte spoonerism med?Spoonerisme???Jeg kan jo ikke lavet ordet om, da det er opkaldt efter en person.http://en.wikipedia.org/wiki/Spoonerism
