Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14841 til 14860 af 321608
-
fordele eller ulemper
Forumindlæghvilken fordele og ulemper er der ved brug af; vind-, vand og atomkraft (muligvis henvise til et link).. og findes der egentlig andre energikilder end dem jeg har nævnet? -
Kender i sangen?
ForumindlægAnd the love goes on.. on and on... take my hand and go... be strong... slutningen: ... save down the world, save down the word... Det er sådan noget sød pop, nogen der ved hvad sangen hedder ? Det er en pige der synger. -
Gener
ForumindlægHvad vil det sige at når et gen udtrykkes? -
Biomialfordeling og Biomialeksperiment
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om bionimalfordeling og eksperiment. Men hvad er forskellen på fordeling og eksperiment egentligt? Jeg ved at: ved en biomalfordeling er der kun succes eller fiasko, og basis sandsynligheden for succes er P mens den for fiaske er 1-P. Men er det så ikke det samme ve... -
Studentereksamen
ForumindlægHej. Jeg skal gå på csv efter sommerferien, center for special undervisning for voksne, som er en 3 årig uddannelse. Jeg har tænkt mig at blive student, og det kræver jo studentereksamen. Studentereksamen kræver afgangsprøve i dansk, engelsk samt matematik. Jeg har taget afgangseksamen i matemati... -
Metaforer
ForumindlægHej alle sammen :-) Håber i kan hjælpe mig, jeg skal besvare nogle spørgsmål til en anmeldelse der hedder "The Old Master of tosh returns", i et af spørgsmålene skal jeg finde metaforer, så ville høre om det her er en metafor? "with a Van Gogh self-portrait at its heart"... -
Fotosyntese
ForumindlægHej jeg skal lave denne opgave men er meget i tvivl opgave: I et eksperiment blev fotosyntesens intensitet målt hos vandpest (Elodea canadensis). Eksperimentet blev udført med og uden kunstigt lys en vinterdag i et klasselokale. Opstillingen er vist i figur 1. Mængden af produceret O2 blev aflæ... -
Slaver, England
Forumindlæghej skal lave en fremlæggelse hvor jeg desvære har mistet min tekst hvor svarende står på derfor håber jeg der er nogle der kan hjælpe med at besvare fra dengang der var kolonier og slaverri var tilladt. Hvordan kan det være at englænderne valgte Bahamas at hente slaver fra? Hvorfor brugte engl... -
2 film spørgsmål
Forumindlæghej alle. nogen der kan fortælle mig hvorfor kubrick kalder sin film for a clockwork orange? hvad er hans mening med det?? og et andet film spørgsmål, hvad hedder ham den mørke (i filmen) som træder ind i det lille hus i starten af once upon a time in the west. han ligner lidt en neger cowboy, u... -
Frihed
ForumindlægHvad er frihed for jer? Retten til at handle, sige eller tænke, som man vil uden, at skulle stå til ansvar for det, tænker jeg lidt? Jeg har lige beskrevet alle formerne for frihed Negativ frihed:undgåelse af tvang og undertrykkelse Positiv frihed:friheden til at opnå mål f.eks. få en udda... -
stil
ForumindlægHej er der nogen der vil kigge min stil igennem for de værste fejl:) Det er et essay hvor jeg skriver om hvordan man idag kan tage fat på problemer i samfundet På forhånd tak:) Forsvarstalen for blod Rud Broby-Johansen Med forsvarstalen for blod som udgangspunkt har jeg valgt, at skrive om hv... -
skalarprodukt
Forumindlæghej ville spørger nogen ting som jeg er usikker på vi ved fx. ved at udregne summen af vektorer a+ vektorer b= fx. 5 over 0, så ved vi at man kan finde d. 3 orientere linje stykke som så forbinder vektrorer a og b sammen ikk?? men når man skal udregne skalar. el. prikproduktet den tal vi finder h... -
Folkeviser
ForumindlægHej...Jeg skal til mundtlig danskeksamen Onsdag d. 3 Juni. En af de ting som jeg ved jeg kan komme op i er folkeviser, men jeg står og mangler et analyseskema til en folkevise. Så hvis der er nogen af jer der ved hvordan sådan et skal laves (hvad det skal indeholde) eller hvor jeg muligvis kan fi... -
hvad mener partierne?
ForumindlægNogle der kan hjælpe med kort at fortælle hvad hvert parti står for? Bare sådan mærkesager og holdninger? - Enhedslisten (Ø) - Socialistisk Folkeparti (SF) - Socialdemokratiet (S) - Det Radikale Venstre (RV) - Dansk Folkeparti (DF) - Det Konservative Folkeparti (C) - Venstre, Danmarks liberale ... -
Problemstillings spørgsmål
ForumindlægDansk landbrugs fødevareproduktion, klima/vegetationszoner, befolkningsforhold, herunder fødselshyppighed, dødelighed, demografisk transition, dyrkningsforhold i klimazoner og vegetationszoner, herunder hydrotermer) Hvordan kan jeg svare på det her spørgsmål når jeg ved det nedeunder: Eks. Ved... -
Måne-og solformørkelser. Hvor mange og hvor længe?
ForumindlægHej Fra hvad jeg ved, kan der ske op til 7 formørkelser på et år. Men hvorfor præcist dette tal? Desuden så varierer længden af formørkelserne, men hvorfor dette? Tak på forhånd -
peden
ForumindlægNancy, når man stiller spørgsmål og tilmed svarer igen, så må man finde sig i at få et skarpt svar tilbage. Hvis man derimod er ydmyg, og stiller sine spørgsmål uden pis, så vil man også få et godt svar.hvad er der så galt med mit spørgsmål om jeg må spørg.....og desuden Jeg kan simpelthen ikke r... -
HJÆLP MIG !!!!
ForumindlægHej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Anders. -
portfolio (prøvemappe)
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i prøvemappe. jeg er meget nervøs. jeg er mest nervøs for lærernes spørgsmål. nogen der ved hvad lærerne sandsynligvis vil spørge om?? -
Glemt kildehenvisninger
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig forsvar snart og har under gennemlæsning af min opgave opdaget at jeg ved væsentlig lang reklame analyse (5 sider) ikke har henvendt til lærebogen jeg brugte til begreber. Det er f.eks. filmiske virkemidler osv. Jeg har ligeledes glemt at henvise til modellen over fasci...
