Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14861 til 14880 af 23684
-
Prøve situation
ForumindlægNår man skal op i dansk skriftlig og mundtlig, er det så fremlæggelse og stil eller hvad? Går i 8. Klasse. -
13 I engelsk??
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si... -
bias
ForumindlægHvad vil det sige at noget er bias? Hvad vil det sige at have lav bias og høj bias? For et estimat mu_hat af mu eksempelvis? -
Differentialregning
ForumindlægHej, Jeg har fået en projektrapport for i matematik, og har virkelig brug for hjælp til at løse den. Opgaven lyder: For såvel linære funktioner f(x) = a * x + b som eksponentielle udviklinger f(x) = b * a^x og potensudviklinger f(x) = b * x^a gælder det, at deres monotoniforhold bestemmes a... -
hjæl til forståelse af et spørgsmål
ForumindlægJeg forstår ikke hvad følgende sætning betyder:Gør rede for kompositionen. -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Homoskelsualitet
ForumindlægHej Hvad er en god problemstilling(problemformulering) til emnet homoseksualitet? Tak på forhånd :) -
de oprindelige ideologier
ForumindlægJeg skal svare på spørgsmålet i samfundsfagsopgaven Nypolitik, om Hvorvidt Mette Bock har ret i, at "partierne er blevet uklare i forhold til deres oprindelige ideologier" Nogen der har nogle ideer til hvad man kan komme inde på, andet end evt. populisme? -
SSO, Romerriget
ForumindlægHej.\nI min opgave skal jeg bl.a redegøre kort for romerrigets politiske, økonomiske og sociale forhold, så ville høre om der var nogen der havde nogle gode ideer til hvad der ville være godt at komme ind på for synes det virker lidt uoverskueligt. -
SSO - Svært at få høj karakter?
ForumindlægHej...Jeg har skrevet SSO i komplekse tal og går i denne tid og afventer at få min karakter. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal forvente og hvor meget jeg skal sætte næsen op efter. Jeg synes selv at det var en meget gedigen opgave jeg fik skrevet, men er kravene høje? Nu tænker jeg naturligvis hove... -
Jihad
ForumindlægHejsa :)Jeg er ved at hjælpe en ven med SSO om Jihad - "hellig krig" og søger hjælp til følgende spørgsmål:1) Hvad gør det ved mennekset, at det skal overholde hhv. lille & store Jihad?Alt hjælp er hjertelig velkommen..//Sarah -
Potentiel og ekspotentil vækst?
ForumindlægOkey.. Jeg sucks virkelig meget til sådan noget - ja, jeg burde have hørt efter i timerne. Jeg har en opgave der hedder: Når lys trænger ned gennem vandet i en sø, aftager lysintensiteten med dybden. Lysintensiteten y er bestemt ved hvor x er dybden målt i meter under søens overflade. For en b... -
åårh hjææælp!
ForumindlægHej.. jeg sidder med teksten hosekræmmeren, som er vanvittig svær tekst, synes jeg.. Men jeg ska lige være sikker. Er hosekræmmeren far til cecil? eller er hosekræmmeren Esben?! -
dansk stil til imorgen haster :(
Forumindlæghej er der en eller anden der vil rette min stil til imorgen. jeg har rettet den engang man skal lige sige at jeg er dårlig til grammatik.. jeg bliver virkelig taknemmelig fra hjertet af hvis der en der vil hjælpe :( hilsen Anne(martins søster) -
Antal timer til Skriftlig Eksamen i Gymnasiet
ForumindlægHvor mange timer er det man har til at skrive den stil? Altså hvis man IKKE, er med i standardforsøget... -
molins model
Forumindlæghej! er der nogle der kan forklarer mig molins model? -
Stamtavler og DNA-elektroforese
ForumindlægNogle som kan hjælpe med vedhæftede opgaver. Både svar og forklaringer er velkomne.:D -
Vil i kigge igennem?
ForumindlægJeg er blevet for lille til mit liv,og det for småt for mig.Der er en infernalsk larm fra gadenog fra de år der er væk.Mit liv fylder for meget,det kan ikke længere være på værelset.Hver gang jeg ser ud af vinduetsynker City dybere i et grønt grønt hav.Jeg er træt af min egen forsølvede tungesuhy... -
Mundtlige eksamener=helt blank!
ForumindlægHej alle!Nu har jeg fundet den røde trød, der tydeligvis viser at jeg KUN kan finde ud af de skriftlige eksamener. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue de mundtlige, jeg ved ganske enkelt ikke hvad de vil have. Jeg har lige være oppe i historie B, og selvom der var et emne jeg ved MEGET om, også af... -
Danskeksamen - Den stærkeste
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet stilen Den stærkeste af August Strindberg - men øj, hvor er jeg i tvivl om jeg har fanget noget af det rigtige - og hvor skal man vente længe på vurderingen - er der nogen der vil tage et kig på den?
