Dansk
Homoskelsualitet
Hej
Hvad er en god problemstilling(problemformulering) til emnet homoseksualitet?
Tak på forhånd :)
Svar #1
19. oktober 2015 af Stygotius (Slettet)
Du må da selv vide hvad du gerne undersøge.
Du kunne jo f.eks. prøve at finde ud af hvorfor homoseksuielle så gerne vil skilte med deres seksuelle orientering.
Svar #2
19. oktober 2015 af snylt (Slettet)
"Hvilken problemstillinger kan homoseksuelle i Vesten opleve" du kan også skifte det ud med noget andet.
"Hvilken rolle spiller religion ind i forståelsen af homoseksualitet" ?
Svar #3
19. oktober 2015 af Stygotius (Slettet)
"Hvilken rolle spiller religion ind i forståelsen af..........." ? hmm. -prøv på dansk.
Svar #4
19. oktober 2015 af Stats
Redegør for udviklingen af homoseksuelle... Herunder rettigheder og hvordan man opfattede homoseksuelle (det har før været en kategori under psykiske lidelser.. Lidt ligesom neglebidning... Dvs homoseksuel = psykisk syg. Denne sygdom udgik fra listen over psykiske sygdomme for rimelig kort tid siden.).
Analyser hvorfor homoseksuelle så gerne vil skilte med deres seksuelle orientering.(taget fra #1)
Vurder hvordan det denne gruppes fremtid vil være og hvilken betydning de kan have på vores verden.
Mvh Dennis Svensson
Svar #5
20. oktober 2015 af snylt (Slettet)
#3 Jeg undskylder meget. At stave forkert er i følge Stygge en stor synd (eller hvad?!)
TILGIV MIG!
Svar #9
20. oktober 2015 af Stats
Den i #6
:-)
Der er nu stavefeil her. ~ Der er nu ingen stavefejl her.
Mvh Dennis Svensson
Svar #10
21. oktober 2015 af snylt (Slettet)
Jeg synes ikke, at det var sjovt.
Et ærligt spørgsmål til Stygge: Er du en Grammar Nazi?
Svar #12
21. oktober 2015 af Stygotius (Slettet)
Der er ingen stavefejl i # 2, men de ord der bliver hældt ud over sagesløse læsere, har intet noget kendt sprog at gøre.
Svar #13
21. oktober 2015 af Stats
Nu skal i ikke falde ned af stolene når i ser denne opgave, der er vurderet til et tolv tal.... Her kan man da tale om stavefejl og mærkelige sætninger :-)
Jeg fik karakteren i går. Men det må jo betyde, at indholdet er ud over det sædvanlige
Mvh Dennis Svensson
Skriv et svar til: Homoskelsualitet
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.