Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 14881 til 14900 af 60879
-
eksamen... rækkefølge af elever
Forumindlæghvem bestemmer hvad rækkefølge eleverne skal op på i Gymnasiet? er det læreren eller ministeriet? jeg mener hvis en hel klasse skal op til matematik, hvem bestemmer så rækkefølgen eleverne skal op på? kunne godt være en herinde vidste det... f.eks. hvis der er en lærer. -
Kost og helbred - eksamen
ForumindlægHey alle - forklare hvordan kosten bør være sammensat, og hvordan er det i forhold til hvordan den typiske dansker spsier - diskuter motions betydning for helbredstilstanden Tak på Forhånd (biologi på c-niveau) -
Eksamens spørgsmål matematik!!
ForumindlægJeg har vedhæftet et billed af opgaven, hvor jeg skal bestemme kvartilsættet for kvinder og mænd, her har jeg sagt at: Kvartilsættet kvinder: Der hvor vi ser linjen ved vores boksplot starter er den mindste værdi = 20.7 1. kvartil = 30 medianen = 35.7 3. kvartil = 42.5 største værdi = 82.3 ... -
Latin eksamen (24 timers) - HASTER!
ForumindlægHejsa! Sidder med noget latin, som jeg ikke kan finde ud af. der drejer sig om sætningerne: 1. Hoc fuit peculii mei fermentum. 2. Cito fit quod di volunt. Har virkelig brug for hjælp! Har kun til imorgen! Tak på forhånd" Hoc: Hic ”denne”, ”denne” eller ”d... -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHej. Da vi forbereder til vores naturfagsfremlæggelse, mangler vi et forsøg at udføre. Nogle der har nogle forsøg, som der er brugbart? -
9. klasses eksamen
ForumindlægHvilke fag er det man i 9. klasse præcis skal op i? Hvilke fag er det man kan udtrække? -
Eksamen imorgen - uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa :) I delprøven uden hjælpemidler til os på A-niveau forventes der bl.a. at vi skal kunne aflæse væksthastighed grafisk. Men hvordan gør man egentlig det? -
Mundligt Tysk eksamen !!!
ForumindlægHeej alle sammen jeg er mega dårlig til tysk og skal op på mandag og jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige hjælp mig. Her er min disposition. Thema: Fremde Warum habe ich dieses Thema gewählt: Ich habe dises Thema gewählt weil es uns alle angeht. Viele fremde haben probleme mit der Integration. Di... -
Eksamen, synopsis og overskrift
ForumindlægHej... Vi er en gruppe på 3 der har trukket "USA, valg og valgsystemer"... Bilagene hertil handler om informationsteknologi og kommunikationsteknologi i forhold til øget demoktratideltagelse samt masser af materiale omkring sænkning af valgretsalderen i Danmark.... Så er det vi sidder... -
HJÆLP! Tysk eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle, er der nogen der kender "Metin und Martin, Aufsatz eines türkischen Schülers" - af "Bruun Hansen/Wikkiløse Pedersen: Meine Zeit (systime) 1993" Temaet er multikulti, så hvis I kender noget til emnet må I endelig svare :) På forhånd tak :) Annette. -
Oplæsningsstykke til tv reklamer (Eksamen)
ForumindlægHej jeg er virkelig lost, jeg leder efter et oplæsningstykke som jeg kan læse op. Jeg har trukket emnet tv reklamer, og jeg har valgt at analysere tv- reklamen "Odd Love" af Interflora Link: https://www.youtube.com/watch?v=_EZIMN104VI Please hjælp mig, hvad kunne man bruge som oplæsn... -
Eksamen - Fysik B - Skihop
ForumindlægJeg skal lave et eksperiment, hvor skihop indgår. Der skal dog stadig indgå fysiske fænomener. Jeg tænker noget i retning mod dynamik, men ved ikke helt hvilket eksperiment det skulle være.. Hjælp gerne :) -
Eksamens emne 2
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvad cirklens ligning går ud på? Så hvidt jeg husker har det noget med cirklens periferi at gøre, nogen der kan forklare yderligere? -
Analysemodeller --> Eksamen i morgen.
ForumindlægKan man godt bruge den samme litterærer analyse på både: Noveller og fiktive tekster? Altså analysemodellen med: 1. Genre. 2. Titel. 3. Forfatter. 4. Referat. 5. Miljø (bolig, mennesker, samfund og tid). 6. Synsinkel. 7. Personkarakteristik. 8. Forfatterholdning. 9. Sprogiagttagelse (teksten, ... -
kemi eksamen 2007
ForumindlægOpgave 1 Nitrogendioxids omdannelse ved høje temperaturer Ved høje temperaturer kan nitrogendioxid omdannes til nitrogenoxid, som vist i følgende reaktionsskema 2 NO2(g) pil 2 NO(g) + O2(g) (I) En beholder med et volumen på 5,00 L påfyldes nitrogendioxid ved en temperatur på 600 K. Trykket af ... -
Hjælp til forberedelse til NG eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg skal på fredag op i Natur Geografi som jeg har på C niveau STX, mit spørgsmål er nu hvordan jeg skal forberede mig? Vi har af vores lærer fået uddelt en spørgsmålsliste hvor der er 10 overskrifter som afgrænser hvert emne, det er eksempelvis: "Vejrudsigten har stor indflydelse p... -
Dansk Eksamen - Etik og Moral.
ForumindlægHej :) Jeg har lige trukket "Etik og Moral" som emne til den mundtlige afgangsprøve i dansk. Er der nogen der kender nogle gode tekster, sagprosa eller digte, må i meget gerne skrive dem. :D Tak. -
Samf C eksamen
ForumindlægHej skal op til samfundsfagseksamen på mandag, og jeg vil spørge om I har nogle gode råd, da jeg har læst igennem pensum og terpet begreber, er der nogle andre ting, man kan gøre for at være helt forberedt tak på forhånd -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i Dansk mundtlig imorgen (stx), mit spørgsmål er så, om man kommer op i tekster, som man har haft forfatteren om i de tre år? eller kan man komme op i nogle tekster, hvor man aldrig har haft forfatteren? -
Bioligi B eksamen. skal op imorgen
ForumindlægHej kloge hoveder! Er der nogle kloge venlige ppl her der kan hjælpe mig med at komme igang med det her emne i biologi. Det emne som jeg frygtede mest. I´m lost. Hjælp please på forhånd 10000000 tak. Proteiner og enzymer På baggrund af din generelle viden om celler, genetik og biokemi og det ud...
