Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15021 til 15040 af 25907
-
AT-eksamen: metoder i dansk og samfundsfag - emne: 1984 af George Orwell.
ForumindlægJeg skal til eksamen i AT på mandag, og er derfor igang med at forberede mit talepapir. Jeg har lidt problemer med at beskrive metoderne, jeg har brugt til at nå frem til min konklusion, så måske er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver om George Orwells roman "1984" i fagene dansk... -
sygeeksamen 2009
ForumindlægHej alle. jeg vil spørge om der er nogen herinde der har lavet den dansk stil, som folk fik til sygeeksamen i 2009. Hvis nogen har den, så vil jeg meget gerne se den og læse den igennem. på forhånd tak. (stx) andreas -
haster ! medea
ForumindlægHej.. Jeg har hårdt brug for et resume af medea, og hvad den handler om. Nogen der kan hjælpe?? Venlig hilsen H89M -
finde gamle stile haster
Forumindlæghej hvor kan man finde gamle stil fra prøved find, den på opgaver her i studieportLEN men den kom ik -
DESKRIPTIV STATISTIK
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med at forklare deskriptiv statistik?? Hva kan ma fortælle til en prøve om det. 10 min. prøver -
hooligans!
Forumindlægheej er igang med at skrive en opgave om hooligangs, så vil høre om i har noget gode sider? -
binomialfordelingens middelværdi?
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde beviset/udledningen af binomialfordelingen på dansk? -
oplæg rettelse
ForumindlægWhy did I choose this topic ? I chose this topic because it is something that interests me and because it is an experience that will never be forgotten. This topic interests me because the apartheid system was an evil system and I cannot understand why the whites started such a syste... -
D-day
ForumindlægHej . Jeg vil gerne vide hvad D-day var under 2. Verdenskrig? skal vide hvad det betyder og hvad der skete den dag. -
Økonomi - Jura kan det lade sig gøre
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og skal snart til at vægle hvad jeg vil efter folkeskolen. Jeg har prøvet at undersøge emnet meget selv, men uden held. Jeg går lidt med tanker om endten at læse virsomhedsøkonomi eller jura-advokat, men er meget i tvivl om, om jeg skal have en stx eller hhx for at kun... -
???
ForumindlægHej nogen som kan se fejlen i følgende sætning, der er kun en fejl : If he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. skal den så ikke lyde således: If he had not taken the wrong turn he would get home a lot earlier????????? På forhånd tak -
Studium og Punctum??
ForumindlægHVad går disse to begreber ud på?? Kan simpelthen ikke forstå det! Et evt. eksempel ville hjælpe på det, men vil helst gerne have en forklaring? -
???
ForumindlægHej hvorfor skal det hedde: My neighbor smiled friendly at me. og ikke My neighbor smiled friendly at me. -
Hvad skal jeg skrive om?
ForumindlægJeg har netop fået oplyst mit hovedemne til AT-eksamen i 3g. Emnet lyder: "Kampen for det gode liv". Jeg vil gerne skrive i biologi som ét af mine valgte fag. Men hvilket andet fag skal jeg vælge? Og hvilket selvvalgt emne kan jeg udfærdige en synopsis i? - Ideer vil jeg gerne have... -
Medicin i Schweiz
ForumindlægHej, jeg er i gang med en fremlæggelse, og skal skrive om medicinen i Schweiz og en sammenligning mellem Schweiz og Danmark (behøes ikke være ang. medicin). Jeg har læst og læst, men kan ikke rigtig finde noget, så er der nogle der måske har noget liggende om det her, eller måske nogle, der har v... -
oversættelse - hjælp det haster
ForumindlægHej. Jge sidder med en eksamens tekst og kan ikke komme videre. Er der en der vil være så sød at oversætte følgende: Fatiha vient de terminer de laver de sol. La radio diffuse une leçon d'échecs á laquelle elle ne prête aucune attention. Elle s'arrête de faire le ménage, va s'asseoi... -
første eller andenhånds?
ForumindlægHej. Jeg skal op og trække i dag, og ville lige høre hvad er det der karakterisere disse kriterier indenfor kilde kritik? • Første og andenhånds kilder • Primære og sekundære kilder • Private og institutionelle kilder • Hemmelige og offentlige kilder • Levninger og beretninger Jeg håber at der... -
Eksamen - hvad må man have med?
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål vedrørende Old-eksamen. Man må jo have alt med ind til selve forberedelsen, men hvad må man egentlig have med til selve eksamen? Må man kun have de noter med man har skrevet i forberedelseslokalet, eller må man også tage alt med der? -
Gymnasie forberedelser
ForumindlægHej:-) Jeg skal starte på HF her efter sommerferien, og jeg er så småt igang med at forberede mig selv lidt. Jeg vil egentlig bare spørge om der er nogen der går på HF der kan sige ca. Hvor mange lektier man får for, og om det er dag til dags lektier, eller om det er afleveringer? Hvor lange er... -
Psykologi eksamen?
ForumindlægJeg skal snart op i psykologi og min case handler om en urolig barn, vil derfor gerne komme ind på daniel sterns udviklingsteori omkring barnet og min egen erfaring, men føler det er for tomt er der nogle der kan give mig nogle gode råd hvad jeg ellers kunne komme ind på og hvordan en psykologi e...
