Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15061 til 15080 af 65601
-
FSA Eksamen - Karakterer?
ForumindlægHej Hvad har i fået i geografi/biologieksamen? Min ven har fået sin karakterer, men vi får først torsdag min lærer er på tur. Håber jer godt. Hvad fik I i geografi? I biologi?++ -
Historie eksamen romerriget
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen, og jeg har trukket antikken. Mine kilder omhandler slavers oprør, roms militære styrker, ciceros bud på den ideelle samfundsstruktur med fokus på fællesskab og retfærdighed, et kort over romerrigets udbredelse og en sammenligning mellem romerrigets fald og EU (s... -
Nogen der kan hjælpe med matematik?..
ForumindlægNogen der kan hjælpe med matematik??.... Sender til jeres indbakke.. D: takker. -
Værdipapirer????
ForumindlægNogen der kan fortælle hvad værdipapirer er?? Jeg skal til mundtlig matematik eksamen imorgen og værdipapirer er en del af pensum, så håber virkelig nogen ved noget om det! -
FSA Matematik aug. - sep. 2006
ForumindlægNogle der har FSA i Matematik fra 2006 i aug. - sep. Hvis nogle har den, upload eller send et link .. Ellers send den til Xycia1337@hotmail.com Daniel -
fs10 matematik maj 2007
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave, nærmere fs10 matematik maj 2007. Jeg sidder og er ved at være færdig med opgaven, men kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1.3 og 1.4. Er der nogen der kan hjæpe mig? På forhånd tak..:) -
Matematik på A niveau på STX
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne have matematik på A niveau på STX, men jeg vil lige hører, om nogle af jer det på A niveau, og så kan fortællem ig lidt om det? Hvor svært er det virkelig, og skal man være total nørd i matematik, for at klarer det? Tak på forhånd. -
Matematik Lineær funktion
ForumindlægHej Alle, Jeg er nu igang med at skrive SRP. Som fag har jeg Dansk og Matematik. I matematik skal der være en redegørelse og analyse af regressionsanalyse (Lineær funktion). Mit spørgsmål er: Hvilke punkter skal man have, inden for Lineær funktion? Håber der nogen der gerne vil hjælpe. Hilsen... -
Billedkunst-eksamen C, eksempler på spørgsmål til eksamen?
ForumindlægHej folkens, Jeg skal snart op til billedkunst-eksamen (d.17) og derfor vil jeg gerne spørge jer om, hvad kunne spørgsmålet f.eks. være, nogle idéer? Vi har arbejdet med: Arkitektur/skulpturer Samtidskunst Kanoniseret og provokerende kunst Popkunst Gengivelsesstrategier Byrum og pladser -
Dansk A Eksamen Kronik
ForumindlægHej, gider i ikke give et respons på kronikken jeg skrev til eksamen i dag. Generation Y. -
Hvilken rolle har SRP til eksamen?
ForumindlægJeg undrer mig vildt over, hvor stor en indflydelse SRP har til eksamen.. Jeg ved udmærket, at SRP regnes som et A-niveau fag, men bliver karakteren talt med til eksamensgennemsnittet? Har karakteren overhovedet en stor betydning for den uddannelse man vil ansøge til? Hjælp :D -
24-timers eksamen historie. HJÆLP!
ForumindlægHåber VIRKELIG der er nogle, der kan hjælpe, da jeg er på virkelig bar bund. Jeg er igang med en 24-timers historie eksamen og har trukket emnet Danmarks udvikling efter 1945. Mit problem er så, hvordan jeg skal lave en analyse med inddragelsen af kilderne. Jeg har nemlig fået en masse forskellig... -
dumpet eksamen i retssociologi
ForumindlægKære Alle, Jeg henvender mig til Dem, da jeg flere gange har taget retssociologi eksamen dog uden held. Jeg skal nu tage eksamen til feb.2017 og er begyndt at læse op på eksamen. Men jeg vil høre om de har nogle gode råd til hvordan jeg bedst kan forberede mig til denne eksamen. Jeg har læst b... -
Forskel på matematik-økonomi og økonomi
ForumindlægHej. Jeg skal efter sommer begynde på enten matematik-økonomi eller almindelig økonomi (polit) på KU. Jeg har læst en del, men mangler at få et endegyldigt svar på følgende: Selvom ens faglige profil selvfølgelig påvirkes af hvilken udd. man vælger, er det så sådan at man "låser sig fast&q... -
Gennemgang af matematik aflevering
ForumindlægHej, Har matematik aflevering for til i morgen om funktioner og alt muligt andet godt, og vil høre om en af jer matematik genier vil tjekke den igennem for mig :) Hvis en af jer har lyst til det, så vedhæfter jeg den lige! :) Hilsen Jeanete -
Noter til film og tv eksamen.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til film og tv, er der nogen der kan give nogle gode råd til læsning til eksamen eller bare gode råd generelt vedr. film og tv eksamen.. -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side... -
Fysik/kemi EKSAMEN!
ForumindlægHej, jeg slkal op i Fysik/kemi på Onsdag. og jeg ved ik, hvordan jeg skal bruge isotop-tavlen. er der ik en der gider at forklare mig det? Og hvis der er en der været op til fysik/kemi eksamen, vil jeg lige spørge om det var svært? Stillede lærene nogen svære spøgsmål? Tak på fo... -
HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål. -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i...
