Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15101 til 15120 af 179351
-
Matematik - B
ForumindlægNu er det anden gang jeg smider følgende opgave herind, men første gang var uden held, så håbede på at nogle måske ville tage og kigge på den, da jeg simpelthen ikke kan få hul på den.. På forhånd tak, og god jul.. 2 glas indeholder lige meget væske, det ene vodka, det andet juice. Der hældes et... -
Matematik: optimering
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder fast i en opgave og håber i kan hjælpe mig. En kegle har højde h og grundfladeradius r. Keglens overfladeareal (uden bund) kan udregnes som π * r * (√r^2 * h^2), og dens rumfang som 1/3π * r^2 * h. Bestem deminsionerne af den kegle uden b... -
bestem a i en retvinklet trekant
ForumindlægSidder her og føler mig rigtig dum.. men: Vi har en retvinklet trekant med kateterne a og a+1 . Bestem a, når længden af hypotenusen er √13 . Hvordan gør jeg det når det er uden hjælpemidler? -
Differentiering af x^a
ForumindlægEr der nogen som kender beviset for x^a, altså potens funktionen. Kender beviset for x^n, men min bog har også et bevis for x^a - det forstår jeg bare ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
eksamen VIGTIGT!!!
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed -
Polterabend Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være? -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i moregn, i religion. Men ved ikke hlet endnu, hvordan det foregår. Måske der er nogle søde mennesker derude, som gerne vil fortælle mig det? -
Hjælp til musikanalyse til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen i musik, C-niveau, i næste uge, og vil høre om der er nogen herinde som vil assisterer med analyse delen? :) -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
Historie eksamen .
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvordan historie eksamen foregår ? Evt. nogle prøve spørgsmål eller talepapire ? -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
Gødning - eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ? -
ng eksamen?
ForumindlægHejsa. jeg skal til ng eksamen på mandag, men har ingen anelse om hvordan det foregår? er der nogen der kan forklare hvordan det kommer til at foregå??? på forhånd tak:D -
Thise eksamen
ForumindlægArrrrgh!.. Har været til eksamen i Thise case i dag... Damn, ham censoren gav godt nok ikke gode karaktere.. -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin King". Er der nogle der har skrevet om den? -
Dansk Eksamen - Haster!!!
Forumindlægskal man læse sin begrundelse af valg op ved eksamen? Eller har censor styr på det? Og hvor lang tid skal man fremlægge? -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det? -
AT eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den skal foregå? Skal man snakke kun om synopsen , slavisk eller hvordan og hvorledes? -
Lektiehjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen d. 8/6. Jeg søger en lektiehjælper der kan hjælpe mig inden jeg skal op. Vh Line
