Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15101 til 15120 af 179351
  • Matematik - B

    Forumindlæg
    Nu er det anden gang jeg smider følgende opgave herind, men første gang var uden held, så håbede på at nogle måske ville tage og kigge på den, da jeg simpelthen ikke kan få hul på den.. På forhånd tak, og god jul.. 2 glas indeholder lige meget væske, det ene vodka, det andet juice. Der hældes et...
  • Matematik: optimering

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg sidder fast i en opgave og håber i kan hjælpe mig. En kegle har højde h og grundfladeradius r. Keglens overfladeareal (uden bund) kan udregnes som π * r * (√r^2 * h^2), og dens rumfang som 1/3π * r^2 * h. Bestem deminsionerne af den kegle uden b...
  • bestem a i en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Sidder her og føler mig rigtig dum.. men: Vi har en retvinklet trekant med kateterne a og a+1 . Bestem a, når længden af hypotenusen er √13 . Hvordan gør jeg det når det er uden hjælpemidler?
  • Differentiering af x^a

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender beviset for x^a, altså potens funktionen. Kender beviset for x^n, men min bog har også et bevis for x^a - det forstår jeg bare ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :)
  • eksamen VIGTIGT!!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed
  • Polterabend Eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være?
  • Hvordan foregår eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i moregn, i religion. Men ved ikke hlet endnu, hvordan det foregår. Måske der er nogle søde mennesker derude, som gerne vil fortælle mig det?
  • Hjælp til musikanalyse til eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal til eksamen i musik, C-niveau, i næste uge, og vil høre om der er nogen herinde som vil assisterer med analyse delen? :)
  • Råd til eksamen..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak..
  • Historie eksamen .

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvordan historie eksamen foregår ? Evt. nogle prøve spørgsmål eller talepapire ?
  • Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig
  • Eksamen radioaktivt

    Forumindlæg
    Hej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude
  • Gødning - eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ?
  • ng eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg skal til ng eksamen på mandag, men har ingen anelse om hvordan det foregår? er der nogen der kan forklare hvordan det kommer til at foregå??? på forhånd tak:D
  • Thise eksamen

    Forumindlæg
    Arrrrgh!.. Har været til eksamen i Thise case i dag... Damn, ham censoren gav godt nok ikke gode karaktere..
  • hjælp til eksamens oplæg

    Forumindlæg
    Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin King". Er der nogle der har skrevet om den?
  • Dansk Eksamen - Haster!!!

    Forumindlæg
    skal man læse sin begrundelse af valg op ved eksamen? Eller har censor styr på det? Og hvor lang tid skal man fremlægge?
  • hjælp til eksamens oplæg

    Forumindlæg
    Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det?
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til AT eksamen, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den skal foregå? Skal man snakke kun om synopsen , slavisk eller hvordan og hvorledes?
  • Lektiehjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til dansk eksamen d. 8/6. Jeg søger en lektiehjælper der kan hjælpe mig inden jeg skal op. Vh Line