Søgning på: matematik 1g. Resultater: 15141 til 15160 af 32350
-
Bestem ligning for tangenten t.
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en matematik opgave. Opgaven lyder: I punkt P har cirklen en tangent t. d) Bestem ligningen for tangenten t. -
lektiehjælp
Forumindlæghej... nogen der tilfældigvis ved hvor man kan få lektiehjælp til sine afæeveringer i matematik på alm. A-niveau i århus?MVH Michael -
Tangent ud fra punkt
ForumindlægHej alle I kloge matematikere. Jeg har en opgave som jeg har bakset med i næsten en uge nu - måske nogen, der kan hjælpe? Opgaven er vedhæftet her. Vh callist. -
koordinat system i Excel
ForumindlægHej. Skal skrive en matematik rapport ind og det kunne være rart hvis nogen kunne forstælle hvordan man laver et koordinat system i Excel? og hvordan man indsætter punkter i koordinat systemet i excel? tak -
Hjælp til 4 opgaver tak
ForumindlægHej Matematik er ikke lige mig, kan ikke finde ud af opgave 1-2-5-8 håber der er nogle der vil hjælpe TAKi kan finde opgavesættede på http://peecee.dk/?id=29185 TAK -
Annuitetslån
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med en matematik opgave angående annuitetslån. :D Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp! Tak på forhånd -
Bestem sidelængden s
ForumindlægHej jeg har brug hjælp til en anden matematik opgave. Jeg har vedhæftet opgaven. Håber nogen kan hjælpe -
en ekelt ligning
Forumindlæghej er der nogen matematik-hjerner der kan knække denne ligninger, gerne med mellemregninger så jeg ved hvad i har gjort.14,6x - 8,2= 3,5 * (x+4)på forhånd tak :) -
Karakter i skriftlig mat..?
ForumindlægNogen som ved hvor mange point man skal have for at få 03,5,6... osv. i skriftlig matematik..? (Gymnasium B-nivaeu) -
ligninger
Forumindlægnogen der ved hvad anden grads ligninger kan bruges til :)? både i matematik og i fremtiden - beviser :)? -
Terminsprøve imorgen MAT(B)
ForumindlægNogle der ved hvor de gamle eksamensopgaver ligger henne? Skal nemlig op i matematik skriftlig imorgen på B niveau..PÅ forhånd tak... -
Dividere
ForumindlægHej!Jeg er skod-dårlig til matematik!Nogen der kender en god måde, at dividere på? :D -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har fået lidt problemer i matematik, og vil egentlig gerne have en er kan hjælpe mig. Skal man have fat i nogen fra universitet for at få lektiehjælp?? Eller hvem skal man henvende sig til? -
Søger HP
Forumindlægnogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik -
Manu eller Complet
ForumindlægHej ville hører om der er nogle der har nogle erfaringer med disse to ang. deres forberedelses kursus til Matematik A. Kan man nøjes med det, og hvor meget lærer man. Er det godt eller dårligt ? -
Terminsprøve !!!!!
ForumindlægHej ! Jeg går i 8. og skal til terminsprøve i matematik i morgen ! Jeg vil bare høre, hvad det mest almindelig er man skal lave, så at jeg kan øve mig!!! På forhånd tak! -
Eksames opgavesæt
ForumindlægHeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø... -
Bevistype
ForumindlægHej, jeg har om bevistyper i matematik og jeg har om emnet "pythagoras" og jeg ved at det er den direkte bevis type, men er der flere? og hvordan eksempeler man på, hvor de bruge? -
HJÆLP MIG
Forumindlæghej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG -
Bevis hældningskoffetienten i en lineær funktion
ForumindlægHejsa er der nogle der kan forklare mig beviset for hældningskoffetienten i en lineær funktion er ikke skide god til matematik, så skal have skåret det ud pappå forhånd tak
