Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 15141 til 15160 af 135324
  • diskusion

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvad menes der med, at jeg skal diskutere noget i matematik, jeg skal ikke lave noget bevis, Men hvad skal jeg snakke om, når jeg skal diskutere?
  • NOGET VIGTIGT I ALLESAMMEN BØR VIDE!

    Forumindlæg
    hvis i vil øve jer på matematik, fx problemregning eller færdighedsregning, så gå ind på hjemmesiden www.garbor/FSA/matematik, fordi der findes der alt det matematik i kunne tænke jer at lave helt tilbage fra firserne og frem til år 2013, SÅ HVIS I VIL ØVE JER PÅ MATEMATIK, SÅ GÅ FORGUDSSKYLD IND...
  • Mat på gym og Mat på uni - forskel?

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan er "overgangen" så at sige fra at læse matematik i gym og så at læse matematik på eksempelvis Polit? Jeg spørger for en ven, som afsluttede gymnasiet for 2 år siden. Han var/er god til matematik, men kan ikke huske fx diskriminantformlen i hovedet eller hvordan man helt p...
  • Gauss' Eliminationsmetode

    Forumindlæg
    Godaften Studieportalen Jeg vil være yderst taknemmelig, hvis én af jer kunne forklare, hvordan man eksploiterer Gauss' eliminationsmetode. Helst med et tilhørende eksempel; f. eks. 2 ligninger med 2 ubekendte eller 3 ligninger med 3 ubekendte. Jeg siger tak på forhånd og fortsat go...
  • potensligning

    Forumindlæg
    hejsa er igang med en aflevering i matematik hvor jeg har fået nedenstående ligning som jeg skal løse men problemet er bare jeg ikke ved hvordan jeg skal løse den. Hvordan løser jeg den? x3-4x2=0
  • Nedbør

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde ud af hvor mange kubikmete nedbør der er faldet på et parvelhusgrund i løbet af et år?? Hvis der er nogen der er virkelig gode til matematik, må du meget gerne skrive det, for har nemlig brug for hjælp. Tak på forhånd.
  • Omskriv ligning til formel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har et lille matematik-spørgsmål, som lyder: Omskriv 4x^2 - 12x + 9 til formlen (ax+b)^2. Nogen som har et forslag, til hvordan man bærer sig ad?
  • kursen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået denne opgave for i matematik, men jeg er bare helt blank på, hvordan man løser den, håber nogen kan hjælpe opgaven lyder. 300 euro svarer til 2241 danske kroner hvad er kursen
  • Hjælp til dansk stil

    Forumindlæg
    HejsaEr der nogen der har en reklamestil liggende der hedder:"Creative dimensioner" fra december 1998 ?Jeg aner ikke hvordan jeg skal gibe den an :-(
  • Engelsk - skriftlige eksamener gennem de sidste år!

    Forumindlæg
    Hvad har været emnerne til skr. eks. i engelsk de sidste par år?Gerne forår, sommer og december?
  • Engelsk b dec. 2014

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har prøvet at lede, men uden held efter engelsk b eksamsæt fra december, så vil høre om der er nogle der tilfældigvis har sættet :)
  • Sygeprøverne dec 2014???

    Forumindlæg
    Nogle som ved om sygeprøverne fra december sidste år (retteark) er kommet ud nogle steder? Evt. link?
  • terminsprøve 10.klasse

    Forumindlæg
    Heeey folkens .. Hvad synes i om dette års terminsprøver .. terminsprøver for 10.klasserne Jeg var oppe i starten af december og det gik røv dårligt. :// Har i fået karakter
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    heij. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk. det jeg gerne vil vide er, om FSA prøver kun er i maj eller plejer man også have dem i december?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-)
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der mon nogle som har opgavesættet til engelsk B 2011 december? Jeg ville være MEGET glad hvis I gad og sende den, hvis I havde den. Tak på forhånd.
  • hjælp! haster...

    Forumindlæg
    hej.. ! jeg skal til terminsprøve i problemregning i mat... jeg ved det bliver enten 2008 maj eller december nogen som har disse to? der behøver ikke at være svar på...
  • SRP - Biologi B, Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Hejsa Nogle der kunne være intrasserede i at kigge og rette min SRP opgave igennem? Den skal afleveres fredag den 18 december :)
  • mp3 til salg

    Forumindlæg
    Jeg har en Sony mp3 NW-A 1000 violet til salg.købt December 2005 Hvad vil I give for den???
  • STX A

    Forumindlæg
    Hej SP. En eller flere der evt. sidder med besvarelserne/facitlisten til sygeksamen for kemi STX A 10. december 2015, som vil sende eller linke den her under?