Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15161 til 15180 af 22496
-
Funktioner :)
ForumindlægHeej alle :) Jeg skal op i mundtlig matematik og mangler noget hjælp ;) Et af emner er "Funktioner" herunder "Lineære funktioner, eksponentialfunktioner og potensfunktioner - forskrift, graf og differentialkvotient" Er der nogle der har nogle gode noter til dette ? eller bare ... -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej, alle Jeg skal til en "prøveeksamen" hos min matematik hjælper her i aften, og derfor ville jeg høre om der var nogen der gad kigge en af mine tidligere afleveringer for fejl og rette dem. Sådan at jeg i delen med hjælpemidler kan bruge min opgave som noter? På forhånd tak ... -
eksame i religion
ForumindlægHvordan læser i op til eksamen i religion ? jeg skal op på Torsdag, nogle der har gode råd til hvordan jeg skal læse op til det og har i nogle gode noter/links jeg evt. måske kunne bruge? jeg kan komme op i følgende: * Islam * Kristendom * Hinduisme *nordisk mytologi *Etik endtil videre har jeg d... -
analyse og perspektivering til tyskteksten- mit messer und gabel
ForumindlægHey folkens, Jeg har trukket en tekst ved navn; mit Messer und Gabel og ville hører om der var nogen som kunne hjælpe med nogle gode noter; herunder analysering og perspektivering. Håber der er nogen som kan give en hånd De bedste hilsner "Den Søgende" ;) -
tysk eksamen - hjææælp ..!
ForumindlægHejsa... j har været oppe o trække om europæere i amerika - amerikanere i europa, er lidt lost .. :/ Teksten : Es tut mir leid af Doris Dörrie .. fokuspunkt: kulturforskelle Er der nogn der har noter til teksten eller har læst dden før ??? håber der er nogen som kan give en hånd På forhånd ta... -
Sinusrelation..
ForumindlægHej Sp.. Jeg er ved at lave eksamensnoter til trigonometri, og jeg har altså noget vrøvl med at finde noter, der beskriver sinusrelationen og beviset for den på en forståelig måde (vi snakker vilkårlige trekanter - ikke blot retvinklede).. Er der nogen, som kan hjælpe? vh Mette -
"Værdier i virkeligheden"
ForumindlægHejsa jeg har netop lavet min aflevering "værdier i virkeligheden",hvis der var nogen der har lavet samme opgave rigtig godt,kunne jeg godt tænke mig at få lidt inspiration og gode fif og noter. 1.I må også gerne se min færdige opgave for sproglige fejl. Tak på forhånd M,V.H, Tina a... -
Aflevering " værdier"
ForumindlægHejsa jeg har netop lavet min aflevering "værdier i virkeligheden",hvis der var nogen der har lavet samme opgave rigtig godt,kunne jeg godt tænke mig at få lidt inspiration og gode fif og noter. 1.I må også gerne se min færdige opgave for sproglige fejl. Tak på forhånd M,V.H, Tina... -
Hjælp til logaritmer..
ForumindlægHvad er 10- tals logaritmen? Jeg skal op til årsprøve i matematik, og jeg skal også bevise regnereglerne for logaritmer. og jeg var desværre syg da vi lært om logaritmer, så jeg har ingen noter eller noget. Så vil virkelig sætte pris på hvis der er nogen der gider hjælpe mig samt forklare mig h... -
Interleukin 6 og PGC-1alpha
ForumindlægHej SP. Jeg sidder med biologi, og så noget diabetes. Min lærer er meget ustruktureret, og derfor er mine noter jeg har, enormt uklare. Det jeg gerne vil have hjælp til er at finde ud af hvordan Interleukin 6 og PGC-1alpha hænger sammen med diabetes. De research jeg har lavet på interleukin 6 e... -
Musik A mundtlig årsprøve i 2.g!?
ForumindlægHejsan. Jeg sidder og skal til, som titlen indikerer, mundtlig årsprøve i musik og er lidt på herrens mark! Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal læse op eller noget! Jeg ved, at jeg skal analysere noget musik fra en af Mozarts operetter, men derudover er jeg blank! Har I nogle tips eller noter ell... -
Dansk eksamen, lyrik - rap - en dag tilbage
ForumindlægHej, jeg har dansk eksamen om 2 uger og har trukket 'lyrik'. Jeg har tænkt mig at vælge rap, tænkte på at perspektiverer 'en dag tilbage' og 'gennem byen en sidste gang'. Er der eventuelt nogen der har været oppe i det samme eller noget lignende, som har nogle note... -
Animal Farm
ForumindlægJeg sidder og skal lave en analyse og fortolkning af Animal Farm. Jeg har efterhånden fået styr på det meste, men der mangler noget under analysen vedr. strukturen. - Det er for mangelfuldt... Er der nogle som har noge noter eller hints til, hvad der er godt/ vigtigt at skrive vedr. strukturen ... -
krise SSO romerriget
ForumindlægJeg er igang med SSO eller burde være det. Jeg har læst og læst min. 200 sider... har masser af noter, men sys det hele er meget forvirrende... Jeg skal lave redegørelse om romerriget fra 100 f.kr. til 100 e.kr. hvilke emner ville i tage fat i og den ville i disponere den?? håber der er nogen der... -
Video med til forberedelse?
ForumindlægJeg ville blot høre om der var nogen herinde som vidste noget om reglerne på dette område? Mere konkret, er det tilladt at downloade relevante videoer som kan bruges til forberedelsesdelen af eksamen? På denne måde er man jo aldrig på internettet eller i kontakt med omverdenen, og den eneste ... -
Logaritmer!!!
ForumindlægJeg læser op til en eksamen, og skal forbrede følgende spørgsmål: Logaritmer Gør rede for 10-talslogaritmen. Bevis nogle af regnereglerne for logaritmer – logaritmen til (1) et produkt, (2) en brøk eller (3) en potens. Redegør for anvendelsen af logaritmer til løsning af ligninger. Jeg håbe... -
manuel integration / differation
Forumindlæghej jeg skal til Matematik A-niveau mundtlig eksamen på fredag, og jeg vil hører om der er nogen der kender en metode eller en hjemmeside hvor man kan lærer at differentiere og integrere manuelt, da det er meget væsentligt i forhold til den mundtlige eksamen mvh jonas :) eller om der er nogen der... -
Ordforklaringer
ForumindlægHej allesammen Sidder her og skal op til dansk på Mandag, siden det er den sidste eksame vil man jo gerne have en god karakter;) Prøvede at lede efter nogle noter der har en fuld liste af ordforklaringer, så man ikke ender med at hoppe rundt i dem, men kunne ikke rigtig spotte den. Hvis der er no... -
vektor --> koordinatsæt
ForumindlægHallo.. Hvordan er det nu man gør'? I min mat. bog står der ikke eksempler og skulle nok have skrevet noter i timen :S I et koordinatsystem er givet vektoren a= [2;-3]. Om en vektor b belyses, at vektor(a)* vektor(b) = 4 og vektor(a)* vektor(b)(en hat ovenpå b også) = -19. Bestem koordinat... -
3,4,6,21 sang, jeg forstår det ikk helt?
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen som sidder inde med noter til følgende sange : Homer Iliaden 3.SANG VERS 318-382 4.SANG VERS 422-544 6. SANG VERS 119-233 21.SANG Har kigget inde på opgaver men sangene stemmer ikke overens med det jeg har læst hmm
