Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1501 til 1520 af 181597
-
Dansk A sommerkursus karakter
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i Dansk A her i juli efter jeg afslutter gym i næste uge. Jeg har altid fået 7 både mundtlig og skriftligt i dansk. jeg vil høre, om det er realistisk at gå hen og få topkarakterer (12 i skr og 12 i mdt.) på et sommerkursus, som varer fra juli til August, ... -
Eksamen Matematik
ForumindlægMundtlig matematik C Nogle råd som kan trække lidt op? :D -
Matematik A
ForumindlægHej folkens. Sidder med en opgave som jeg ikke rigtig kan finde frem til. Det er noget om jeg skal finde længde, grader og arealet af firkant ABCD. Information: fra A til B 12,2 i længden B = 135 grader. fra b til c 7,5 i længde. fra C til D 11,5 i længde. fra D til A 17,4 i længde. A)... -
Matematik A
ForumindlægHey jeg skal til prøve i matematik A , nogen der evt kunne give mig nogen god tip. jeg sidder med to opgaver lige nu , som jeg gerne vil have hjælp til.. nogen der kan hjælpe -
Matematik prøve 3.g
ForumindlægHej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig.. -
Hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde sig ind ... -
Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen. -
Hjælp med matematik A
ForumindlægTo funktioner f og g er bestemt ved f(x) = x^(2)-k*x og g(x)=k*x hvor k er et positivt tal. Graferne for f og g afgrænser en punktmængde M, der har et areal. a) Bestem k, så arealet af M er 36. Kan simpelthen ikke se hvad jeg skal gøre... Er der nogen som kan hjælpe?? -
Matematik A december 2016
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med besvarelse af matematik a niveau fra december 2016? -
Mundtlig matematik A STX råd og spørgsmål
ForumindlægHej alle, jeg sidder og forbereder mig på de forskellige oplæg til min mundtlige matematik eksamen på A niveau. Derfor er det ret relevant for mig at vide hvor lang tid jeg selv har til at tale, og generelt hvordan eksaminationen kommer til at foregå. Hvis der er nogen der kan svare på dette, og ... -
Matematik A - hjælp
ForumindlægHar problemer med en opgave, opgaven lyder: Funktionerne f og g er givet ved f(x) = 1/2x2 - 3x + 6 1/2 og g(x) = -1/2x2 - 7x - 19 1/2 Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet med x-koordinat 4 og tegn en skitse. Undersøg, om tangenten også er tangent til grafen for g. Tak... -
Skriftlig Dansk HF eksamen 27/5-14
ForumindlægHej folkens. Jeg var oppe idag og undrer mig om det er gået godt eller ej. Jeg skrev om opg. 1. Hvad skrev i andre om? -
matematik eksamen!!
ForumindlægHey Folkens!!Jeg skal snart op i matematik eksamen.. mundtlig.. Jeg synes ik jeg er dum til matematik, men synes heller ikk at jeg klog til det. Har i nogle gode råd om hvordan man kan nå op til en herlig tal(karakter) vil så gerne bestå.. nogle ideer?? -
Matematik C skriftlige
Forumindlæger der nogen der ville dele hvad i har svaret til hver af de inviduelle opgaver der er i eksamenssættet. -
bedømmelse af skriftlig dansk eksamen..
Forumindlæghej er der en der vil læse min opgave igennem og bedømme med en karakter.. det vil være en stor hjælp.. på forhånd tak! opgave: skriv en argumenterende artikel til avisenom sproglig manipulation. som en del af besvarelsen skal du gøre rede for de centrale synspunkter i Jens Lenlers artikel. Deusu... -
Skrift. Eksamen 2005
ForumindlægEr i gang med den og er rimeligt presset, nogen der ved hvordan jeg kan finde dens rettevejledning på uvm's forbandede hjemmeside. Det er den med Lighed og ulighed :). -
Engelsk Skriftlig eksam
ForumindlægHvad skal en god engelsk stil skal inhold for at får en god karaktere? -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
matematik A
Forumindlægmåske nogen kunne hjælpe med b opgaven? -
00 i mundtlig mat. 10 i skriftlig. Eksamen HF
ForumindlægHey, Jeg skal lige hører. Jeg har fået 10 i skriftlig mat og 00 i mundtlig :-/ Men har jeg bestået faget, eller skal jeg tage det om?
