Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15181 til 15200 af 40685
-
Er det muligt at få 12 med 2 fejl?
ForumindlægHej. Jeg har for nylig været til årsprøve i mat c>b, hvor der var 20 spørgsmål i alt i prøven. Jeg har efterfølgende lagt mærke til to dumfejl, jeg har lavet, da jeg helt har glemt en af opgaverne og lavet en mindre regnefejl i en anden. Det, jeg gerne vil vide er, om det - på trods af 2 fejl ... -
Gange med 1,08
ForumindlægEr det rigtigt- hvis jeg får et snit på 9,0, og skal ind på universitetet så kan gange med 1,08- hvilket ca vil give 9,78- i snit? Er det rigtigt- Eller ...? I så fald- så er det jo alle tiders-- -
Ingen kommentare :(
ForumindlægHej Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at Studieportalen her for tiden er lidt 'død'. Oplever også at jeg ikke har fået kommenteret eller hjælp til mine spørgsmål her på siden. Er det generelt, eller? -
mm
Forumindlægm -
fysik b
ForumindlægHej. Jeg vil lige spørge om i ved hvad man får om i fysik b niveu 2 g. Hvilke emner er der? -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
Hvad skal jeg stille op?
ForumindlægHej kære mennesker. Jeg står i en helt igennem lorte situation (undskyld sproget). Jeg er dårlig til matematik. Meget dårlig. Mine karaktere lød på et 4-tal i folkeskolen (nogengange et flot 7 tal, hvis jeg fik hjælp på vejen). Nu går jeg i gymnasiet. Jeg har valgt at tage matematik på b-niveau... -
Egnet til gym, hvordan?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg går på 8.kl og jeg har et gennemsnit på ca. 4 ville gerne vide hvordan kan man blive egnet til gymnasium, altså jeg ved godt jeg skal have et bedre gennemsnit, men det handler jo også om hvad min lærer synes, om jeg er egnet eller ikke, hvordan kan jeg vise dem at jeg vi... -
Er jeg klog nok ? Har jeg en chance
ForumindlægHej jeg gå kun i 6 klasse men brander virkelig for at blive børnelæge! Eller uddanne mig til pædiatrisk kirurg jeg er fin dansk og engelsk og arbejder på matematikken hvor lang tid vare uddannelsen? Er den virkelig hård jeg forstår ik... -
Medicin studiet
ForumindlægHej. I øjeblikket går jeg i 9. Klasse og har et snit på 10,1. Jeg har en drøm om at komme ind på medicin studiet og håber på at kunne opfylde det. Jeg ved godt, at det er for tidligt at tænke over, men i øjeblikket er mit snit jo for lavt. Jeg tænker så på, hvilke muligheder jeg har, hvis ikke mi... -
Hvilken vej skal man gå ?
ForumindlægHeeeej folkens. Jeg står her med en afsluttet 9. Klasse sidste år og skal starte på sosu grundforløbet her til august. Mit spørgsmål er om man kan læse medicin og længere fremme blive psykiater med en social og sundheds uddanelse eller skal jeg gå gymnasie vejen og søge ind på uni derefter ?? ... -
Betaling på vidergåendeuddannelser?
ForumindlægBetaler man for at starte op på en vidergående uddannelse? Lige som man gør på mange ungdomsuddannelser? -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
Historie A - 24-timer?
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer? -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet?
