Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15261 til 15280 af 27879
-
Matematik - økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal inden længe have have valgt fag til AT, og jeg kunne godt tænke mig at skrive i matematik og samf eller historie om økonomi. Da emnet er katastrofer har jeg tænkt lidt på at finanskrise. Nogle med gode ideer til hvad jeg kan skrive om? -
hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! hvor lang eksaminations tid har man? har hørt både 10 minutter og 20 min. har også fået at vide at man skal fremlægge sit emne i 10 min. og resten af tiden er til spørgsmål? -
Katastrofe indenfor vietnam krigen
ForumindlægHej folkens, har tænkt mig at skrive om vietnamkrigen i AT, men problemet er bare der ligger rimelig meget materiale indenfor det emne, så er nød til at indskrænke mig, men ved ikke hvad der ville være en god ide at fokusere på som underemne indenfor vietnamkrigen. Nogle forslag?, skriver i sam... -
SRP - identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP om generation Y med henblik på identitetsdannelse og medialisering i det senmoderne samfund. Derfor ville jeg høre, om der var nogen, der lå inde med en SRP, der på sin vis mindede om dette emne? Det ville være en rigtig stor hjælp som inspiration! -
Svovlforbindelser i naphtha
ForumindlægJeg skal til at skrive 3.g opgave i netop kemi. Mit emne omfatter svovlforbindelser i naphtha/benzin. Jeg er godt i gang med opgaven, men ville høre om der var nogen der kendte nogle gode hjemmesider, eller noget om problematikken. \n\n -
mitose
Forumindlæghej ville lige høre emnet mitose under telofasen står der at, deler cellen sig ved indsnøring på midten hvad menes indsnørengen, i min tegning viser den en lige streg, da i anafasen er kromatiderne ( kromosomerne) bøjet. og lige en ting mere, centromer er det dem der kaldes også for de der b... -
Notat til Lars Løkke
ForumindlægHej Jeg skal en opgave skrive i et notat til Lars Løkke, som skal omhandle hvordan han vinder næste valg. Er der nogle af jer der ligger inde med sådan et til inspiration, eller har i nogle ideer til emner, som man kan komme ind på. - Tak på forhånd -
Matematisk biologi
ForumindlægHej Er der nogen herinde som kan hjælpe med matematisk biologi emner som; enzymkinetik, euler, differentialligninger, koblede systemer mv. Jeg kan give flere detaljer. Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du er interesseret i at hjælpe. Mange tak på forhånd! -
Haster
ForumindlægHej. Jeg er i gang med min dansk synopse, og jeg har trukket emnet eventyr. Er der nogen der har nogle ideer til, hvordan man skal analyserer et eventyr. ? PS. jeg har valgt og ville lave en analyse af Fyrtøjet, af H.C. Andersen. -
SSO: Klassiske modeller for resistans
ForumindlægJeg skal opstille >klassiske< temperaturafhængige modeller for resistans ved meget lave temperaturer.. (Overordnet emne er Superledning)..\nDisse modeller skal virke til foudsigelser ved under 20Kelvin\n\nNogen ideer anyone? -
SRP KEMI-MATEMATIK Reaktionskinetik
Forumindlæghej! Jeg skal skrive SRP i kemi B og matematik A om Reaktionskinetik og differentialligninger. Er der nogle der ved hvordan matematik delen hænger sammen med kemi delen? og er der nogle der kan anbefale nogle forsøg man kan lave til netop nette emne? -
Teorier i Mediefag og samfundsfag?
ForumindlægJeg skal skrive om intimiserende medier i fagene mediefag og samfundsfag, og har emnet American Idol. Er helt lost angående teoridelen. Forstår ikke hvad det er man skal skrive under det, og kunne være dejligt hvis nogen kunne informere mig om hvad den del handler om, og kunne være endnu mere dej... -
Kriterier for dobbelttydighed ved anvendelse af sinusrelationerne
ForumindlægHej, jeg sad lige og genopfriskede, hvordan det forholdt sig med sinusrelationerne og dobbelttydighed og jeg mener, at jeg har beskrevet kriterierne for, hvornår der forekommer dobbelttydighed i den vedhæftede GIF. Jeg kunne sådan set bare godt bruge en verificering og/eller nogle kloge ord o... -
"Haster" og andre intetsigende overskrifter
ForumindlægMåske kunne det være en idé at give nogle af brugerne mulighed for at omdøbe overskrifer på indlæg. Der er masser der bare hedder "hjælp" og "haster", og når de er besvaret er de ikke til glæde for nogen der kigger emnerne igennem, for man ved jo ikke hvad der ligger under. -
Hvad synes i om denne video?
Forumindlægen stopmotion fil til projekt opgave, hvor vores emne er Religion kontra videnskaben ¨ http://www.youtube.com/watch?v=BHSZB5y4Eic&list=LL41ZXQjSoovtsBqwFE07idQ&feature=mh_lolz -
Bevis for differentiation af sin(x) = cos(x)
ForumindlægNogen der har en god gennemgang af beviset for at differentiation af sin(x) = cos(x) ? Den kopi jeg har om emnet slutter med at sige: "Det vil vi bevise på de følgende sider." Ikke til meget hjælp når jeg nu ikke har de følgende sider ;) -
SRP - Racisme i USA idag materiale?
ForumindlægHej alle Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med nogle kilder til mit emne, eller komme med ting jeg kunne beskæftige mig med? Jeg har valgt Racisme i USA idag, og vil for det meste beskæftige mig med afroamerikaner, men har ikke rigtig materielle og er løbet tør for ideer? Kan i hjælpe? -
Hjæælp !
ForumindlægJeg har uheldigvis lige været op og trække eksame spørgsmål i biologi. Uheldigvis blev det om enzymer og jeg er virkelig dårlig omkring emnet. Ville spørge om der nogen der kunne give eksempler på enzymfunktioner i mennesket . på forhånd tak -
DIO
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive dio, snart og vil høre om i kunne give nogle gode råde på vej. - Og når man skal fremlægge dio, er det emnen man lægger meget vægt på eller selve opgaven altså hvordan man har skriev det og hvilke modeller har man brugt osv... for er lidt i tvivl. Tak -
noter
Forumindlæghej jeg vil spørge om der er nogle som har b niveua noter går på første år på gym. Og har matematik på b niveua, Vil spørge om der er nogen som kan sende mig noter specielt om emnet trignometri. Vil være meget godt hvis i kan sende det til følgene mail. [email protected]
